محدودیت برای استارت آپ های سلامت رفتاری به تازگی بالاتر رفته است – TechCrunch

با سلام و بازگشت مجدد به Equity ، پادکست TechCrunch با تمرکز بر سرمایه گذاری خطرپذیر ، جایی که ما اعداد پشت سرفصل ها را باز می کنیم. شنبه شاد!

پس از انتشار اخبار مبنی بر ادغام برنامه مدیتیشن Headspace و پلت فرم مراقبت های بهداشتی درخواستی Ginger ، ما نمی توانیم در برابر پرش به میکروفن ها برای انجام یک قسمت پاداش مقاومت کنیم. و چون در حوصله کارهای گرم بودیم ، ناتاشا و الکس این گفتگو را در توییتر اسپیس انجام داد. مهمانان ویژه ای که در آنها حضور داشتیم ، که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت ، ناامید نشدند.

این یک نمایش سریع است ، اما tl؛ dr این است که اگر می خواهید بدانید چرا یک برنامه مدیتیشن وارد درمان می شود ، مثال قبلی Lyra Health and Calm ، و چگونگی تجمیع بخش در آینده ، می خواهید گوش دهید.

در اینجا کسانی هستند که به ما در درک و چارچوب بندی اخبار کمک کردند:

  • شریک Lux Capital دینا شاکر (که او نیز به طور همزمان اتفاق می افتد)
  • کریسی فر از OMERS Ventures (که شما ممکن است او را بعنوان گزارشگر سابق CNBC در فضای healthech نیز بشناسید)
  • 7WireVentures ‘Alyssa Jaffee (که به پادکست خودش نیاز دارد زیرا در طول Spaces درخشید)

و ، فریاد ویژه ای برای راسل گلس ، مدیرعامل Ginger ، که به Space پیوست اما به دلیل مشکلات فنی نتوانست روی صحنه بیاید ، فریاد می زند. فضاهای توییتر سرگرم کننده هستند ، اما این پلتفرم هنوز کمی نوپا است بنابراین احمق ها می توانند تولید زنده را تضعیف کنند.

با این حال ، ما موفق به دریافت برخی از یادداشت ها از طریق ایمیل شدیم ، بنابراین اجازه دهید نگاهی سریع به آن ها بیندازیم:

  • گلس گفت که او با “آنچه کریسی فار و دیگران در مورد عدم وجود درمانگران کافی در بازار امروز برای پاسخگویی به تقاضای زیاد” موافق بودند ، موافق است ، و افزود: “امروز نیاز واقعی جهانی به آنچه Headspace Health می تواند ارائه دهد وجود دارد – یک مقیاس بندی شده ، جامع پلتفرمی که می تواند واقعا مراقبت های روانی را دموکراتیک کند. “
  • او همچنین روی بحث درباره “ادغام معنادار بازار” در آینده دوبار کلیک کرد و خاطرنشان کرد که انتظار می رود “به ویژه” در “مناطقی که به مراقبت های شدیدتر برای بیماریهای روانی شدید توجه می کند” اتفاق بیفتد.

مطمئن شوید که هستید به دنبال پادکست در توییتر تا وقتی زنده می رویم ما را بگیرید. منظور این است که نمایش های خودکار پاپ ظاهر شوند ، بنابراین بهترین گزینه این است که اعلان ها را روشن کنید تا هرگز فضاهای ما را از دست ندهید. باشه فقط همین از همه تشکر می کنم!

ارزش سهام هر دوشنبه در 7:00 صبح PDT ، چهارشنبه و جمعه صبح در 7:00 صبح PDT کاهش می یابد ، بنابراین در پادکست های Apple ، Overcast ، Spotify و همه بازیگران مشترک ما شوید.