محصولات تبلیغاتی جدید TikTok از کاربران دعوت می کند تا با ضربه زدن ، ضربه زدن ، دوست داشتن و موارد دیگر ارتباط برقرار کنند – TechCrunch

TikTok این هفته برنامه جدید خود را برای افزایش سرمایه گذاران تبلیغاتی در پلت فرم ویدیویی خود با گسترش تجارت الکترونیکی ، وعده جدید “ایمنی نام تجاری” و راه اندازی چندین قالب تبلیغاتی جدید و تعاملی ، از برچسب های قابل کلیک تا انتخاب ارائه کرد. تبلیغات ماجراجویی شما به “فوق العاده دوست داشتنی” و موارد دیگر. این افزودنی ها ، به گفته این شرکت ، تبلیغات TikTok را تعاملی تر و خلاق تر خواهد کرد ، درست مانند تجربه خود TikTok.

این شرکت افزوده های جدید خود را در یک کنفرانس آنلاین با هدف تبلیغات و بازاریابی روز سه شنبه نشان داد.

در اینجا ، TikTok همچنین چندین مشارکت تجارت الکترونیکی جدید را فراتر از شریک آزمایشی خود Shopify اعلام کرد تا خرید آنلاین را به یک تجربه بومی تبدیل کند ، با این توانایی که کاربران بدون خروج از برنامه از کشف محصول به مرحله خرید ادامه دهند. این شرکت به خرید زنده در دسترس مارک ها اشاره کرد و چندین محصول تبلیغاتی را که فقط برای مارک های تجارت الکترونیکی ساخته شده بود ارائه داد. و در برخی بازارها ، TikTok پیشنهاد می کند که مسئولیت حمل و نقل و انجام را نیز به عهده بگیرد.

در همین حال ، تجارت گسترده تر تبلیغات TikTok با عرضه چندین محصول جدید که هدف آنها تمایز بهتر TikTok از سایر رقبای رسانه های اجتماعی است ، دچار تزلزل می شود.

در این قسمت ، TikTok محصول جدیدی به نام “صفحه فوری” را معرفی کرد ، که یک صفحه فرود سریع بارگیری است و شرکت ادعا می کند 11 بار سریعتر از یک وب سایت معمولی تلفن همراه بارگیری می شود. این به کاربر اجازه می دهد که روی تبلیغات کلیک کند بلافاصله به صفحه ای منتقل شود که بتواند اطلاعات بیشتری از نام تجاری را مشاهده کند ، فیلم های بیشتری را تماشا کند و محتوای دیگر را بکشد – همه بدون خروج از برنامه TikTok. این می تواند با برچسب پیوند اینستاگرام رقابت کند که اخیراً برای جایگزینی حرکت تند به بالا در برنامه خود وارد عمل شده است.

اعتبار تصویر: TikTok (صفحه فوری)

یک محصول جدید دیگر ، “ویترین بیرون” ، قصد دارد تعامل با تبلیغات را به یک تجربه تعاملی تبدیل کند.

تبلیغ کنندگان می توانند با استفاده از “ویترین پاپ” به کتابخانه ای از برچسب ها و تصاویری دسترسی داشته باشند که می توانند بر روی ویدئوهای TikTok خود اضافه شوند تا محصولاتی را که نشان می دهند یا سایر عناصر اصلی داستان نشان دهند. به عنوان مثال ، یک برند زیبایی ممکن است برچسب قلم موی آرایشی را به محتوای خود اضافه کند که با ضربه زدن به آن ، بیننده را به صفحه ای می برد که می تواند از آن برس برس آرایشی بخرد.

اعتبار تصویر: TikTok (بیرون آمدن ویترین)

سایر قالب های جدید کاربران TikTok را تشویق می کند تا خودشان روی تبلیغات ضربه بزنند.

یکی از این موارد “فوق العاده دوست داشتنی” TikTok است. این راهی را برای “دوست داشتن” یک ویدیو به یک تجربه جذاب تر ارائه می دهد. هنگامی که کاربران روی دکمه مانند (قلب) در یک ویدیوی TikTok ضربه می زنند ، Super Like می تواند انواع مختلف آیکون هایی را که روی صفحه نمایش بینندگان ظاهر می شود ، نمایش دهد. همچنین از کاربران دعوت می شود تا از یک صفحه فرود دیدن کنند تا بتوانند در مورد محصول یا خدمات مارک موردنظر خود بیشتر بیاموزند.

اعتبار تصویر: TikTok (فوق العاده دوست دارم)

همچنین تبلیغات اشاره ای وجود دارد که پاداش یا اطلاعات دیگری را برای کاربرانی که ویدئوها را اسلاید می کنند یا روی آنها ضربه می زنند نشان می دهد. این تبلیغات مانند “ویترین پاپ:” و “فوق العاده دوست داشتنی” ، آشنایی کاربران TikTok – به ویژه Gen Z جوان و جمعیت شناسی هزاره – با نحوه حرکت در تلفن های هوشمند خود را دارد. طبیعت دوم برای جوانان است که بدانند ضربه بزنند ، بکشید و بکشید ، و این تبلیغات نوعی لذت بردن فوری از این کار را ارائه می دهد ، خواه این انفجار نمادها باشد یا حتی پاداش واقعی.

اعتبار تصویر: TikTok (تبلیغات اشاره ای)

آخرین محصول جدید “ابزار زمان داستان” TikTok است که کاربران را تشویق می کند تا بخشی از تجربه داستان نویسی برند شوند. برخی از سرویس های پخش ، مانند Hulu ، تبلیغاتی را آزمایش کرده اند که از کاربران می خواهد با آنها بازی کنند – اما نه به اندازه کنترل داستان. به جای تماشای تبلیغات TikTok ، این قالب به سبک ماجراجویی که شما انتخاب می کنید به کاربران امکان می دهد تا با ضربه زدن به آنها ، ویدئو را جهت شکل دهی به روایت و شخصی سازی نتیجه انتخاب کنند.

اعتبار تصویر: TikTok (ابزار زمان داستان)

ژاکلین فیتزپاتریک ، استراتژیست محصول TikTok ، بازاریابی تجارت جهانی ، هنگام معرفی تبلیغات گفت: “همه این راه حل ها بخشی از هدف ما است تا تبلیغ کنندگان بتوانند جذاب ترین تبلیغات را به شیوه ای ایجاد کنند که از خلاقیت و سرگرمی آنها در پلتفرم استفاده می کند.” ترکیب جدید

البته ، عملکرد و قابلیت اندازه گیری برای بازاریابان به اندازه خود خلاقان تبلیغاتی اهمیت دارد. برای رفع این نگرانی ها ، این شرکت مدیر تبلیغات TikTok ، مجموعه ویرایش ، روندها و بینش ها و سایر ابزارهای جدید برای خرید ، مقیاس بندی و تجزیه و تحلیل کمپین های خود را تبلیغ کرد. این یک نوع خرید جدید به نام Reach & Frequency را راه اندازی کرد ، که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد حجم بیشتری از کاربران را از طریق دسترسی گسترده هدف قرار دهند ، یا با انتخاب یک فرکانس بالاتر برای قرار دادن تبلیغات خود ، تعداد بیشتری از کاربران را جذب کنند.

TikTok همچنین با راه اندازی فیلتر موجودی ایمنی مارک اختصاصی ، متعهد به ایمنی برند شد – موضوعی که در گذشته YouTube را گرفتار کرده بود.

این راه حل از فناوری یادگیری ماشینی برای طبقه بندی ریسک ویدئو بر اساس محتوا ، متن ، صدا و موارد دیگر استفاده می کند ، بنابراین تبلیغ کنندگان می توانند در مورد نوع موجودی که می خواهند در مجاورت آنها اجرا شود ، تصمیم گیری کنند. TikTok می گوید فیلتر جدید با چارچوب صنعت اتحادیه جهانی برای رسانه های مسئول (GARM) مطابقت دارد و با Integrate Ad Science (IAS) ، Zefr و OpenSlate همکاری می کند تا از اطمینان از اجرای تبلیغات در کنار محتوای ایمن از مارک اطمینان حاصل کند.

پیامی که به تبلیغ کنندگان واضح است این است که TikTok باید نه تنها به دلیل تعداد قابل توجه مخاطبانش – که اکنون 1 میلیارد فعال ماهانه است – بلکه به دلیل مجموعه ابزارهای تبلیغاتی آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

تا به امروز ، بازاریابان در مقایسه با سایر پلتفرم های اصلی مانند فیس بوک و اینستاگرام ، میزان زیادی از هزینه های خود را برای TikTok اختصاص نداده اند. اما شرکت مادر TikTok ، ByteDance ، در حال پیشروی در بازار تبلیغات جهانی است و درآمد سالانه در برنامه های آن در سال 2020 بیش از دو برابر شده و به 34.3 میلیارد دلار می رسد. بر اساس گزارش The Information ، انتظار می رفت در ایالات متحده ، TikTok در سال 2020 500 میلیون دلار درآمد داشته باشد ، در حالی که سال قبل از آن بین 200 تا 300 میلیون دلار بود. (البته بخشی از آن مربوط به خریدهای درون برنامه ای است.)

همانطور که TikTok تجارت تبلیغاتی خود را افزایش داده است ، قیمت تبلیغات آن نیز به طور پیوسته در حال افزایش است. بلومبرگ در تابستان امسال اعلام کرد که تبلیغات تصاحب صفحه اصلی ، ارزشمندترین املاک خود را به بیش از 2 میلیون دلار در روزهای برتر – مانند تعطیلات – افزایش می دهد. رویترز همچنین خاطرنشان کرد که TikTok شاهد افزایش 500 درصدی تعداد آگهی دهندگانی بوده است که از آغاز سال 2020 تا پایان در کمپین های خود در ایالات متحده فعالیت می کردند ، اگرچه فروش آگهی ها در مقایسه با سایر پلتفرم های اصلی هنوز اندک بود.

اعتبار تصویر: بازار الکترونیکی

این امر در سال 2021 همچنان ادامه دارد ، زیرا درآمدهای تبلیغاتی TikTok در ایالات متحده توسط سایر مارک های اجتماعی کاهش می یابد. در حقیقت ، TikTok حتی در جدول بندی اخیر eMarketer از درآمدهای تبلیغاتی ایالات متحده فاش نشد ، جایی که در عوض در گروه “سایر” با سایر شبکه های اجتماعی کوچکتر قرار می گیرد که مجموعاً انتظار می رود در سال 2021 به 1.3 میلیارد دلار برسد.