محققان ادعا می کنند سیستم امنیتی خانه Fortress S03 را می توان از راه دور غیرفعال کرد – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت عمومی به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 1 سپتامبر 2021 خوش آمدید. این یک روز بزرگ در تاریخ TechCrunch است زیرا ما به یک شرکت مادر جدید منتقل شده ایم. بیشتر در مورد آن در یک لحظه. ابتدا ، شرکت کنندگان را مختل کنید ، اکنون می توانید CrunchMatch را برای ملاقات با دیگر افراد جالب انتخاب کنید. آنجا میبینمت! – الکس

TechCrunch Top 3

  • سلام ، آپولو! TechCrunch دیگر بخشی از گروه رسانه Verizon نیست ، که تا حدودی زیرمجموعه فرعی شرکت مخابراتی ایالات متحده است. در عوض ، ما اکنون بخشی از یاهو هستیم ، که به نوبه خود متعلق به آپولو است ، یک شرکت بزرگ سرمایه گذاری که به صورت عمومی معامله می شود. نشانه رژه. شوخی ها را کنار بگذاریم ، قرارداد طولانی مدت اعلام شده بالاخره به پایان رسید. به محض ملاقات با فرمانروایان جدید ، یادداشت های بیشتری خواهیم داشت.
  • داخل IPP Amplitude: پوشش TechCrunch از بازار شتابدار IPO امروز با یادداشت هایی درباره اولین محصول Amplitude با محوریت تجزیه و تحلیل محصول ادامه یافت. برای اطلاعات بیشتر در مورد پرونده های نان تست و Freshworks ، سر اینجا یا اینجابه آه ، و واربی ​​پارکر اینجا، اگر D2C مربای شما است.
  • امروز به اخبار دلارهای بزرگ پایبند باشید ، Vista Equity در حال خرید عمده سهام Drift استبه Drift که در بوستون مستقر است ، بر ابزارهای فروش “محاوره ای” تمرکز می کند. دو طرف با افشا نکردن قیمت پرداخت شده برای Drift ، تا حد احمقانه ای رفتار می کردند ، به غیر از این که فروش اکثریت شرکت ، استارتاپ قبلی را بیش از 1 میلیارد دلار ارزش دارد. مشخص نیست که چرا Drift به جای انتشار عمومی به ویستا فروخته شده است ، اما ما از پرونده S-1 آن فریب خورده ایم.

استارتاپ ها/VC

همانطور که امروز برای شما می نویسیم ، تیم TechCrunch مشغول نوشتن هزاران کلمه در مورد روز دوم استارتاپ ها از روز نمایشی Y Combinator’s است. می توانید در مورد هر استارتاپی که دیروز راه اندازی کرده بود ، مطالعه کنید.

حالا ، به اخبار امروز. اول ، برلین مارک ها ، که خریداری می کند و امیدوار است مارک هایی را که در آمازون می فروشند ، افزایش دهد ، پس از جمع آوری 700 میلیون دلار دارایی و بدهی ، اکنون 1 میلیارد دلار ارزش دارد. ظاهراً سرمایه نامحدودی برای تأمین مالی خرید مارک های تجارت الکترونیک کوچکتر وجود دارد.

تا آنجا که مارک های انجمن همچنین سرمایه جدید این فعالیت را امروز اعلام کرد. 100 میلیون دلار بدهی آن ممکن است در مقایسه با آنچه مارک های برلین تازه تأمین کرده اند کوچک به نظر برسد ، اما هنوز 9 رقم پودر خشک است.

  • طرح 16 میلیون دلار برای مقیاس کسب و کار بیمه خود جمع آوری می کند: به نظر می رسد عنوان کسب و کار بیمه در ایالات متحده بسیار با ارزش است. طرح می خواهد با ارائه پوشش ارزان قیمت به مشتریانی که ملک های متعدد را در چندین ایالت خریداری می کنند ، اندازه آن را کاهش دهد.
  • Insurify با داغ ماندن بازارهای insurtech 100 میلیون دلار افزایش می دهد: مطمئناً ارائه دهندگان بیمه های نوین اخیراً در بازارهای عمومی غسل کرده اند ، اما این امر ناچیز است بازار بازی هنوز سالم به نظر می رسد Insurify که با Zebra و دیگر بازیکنان رقابت می کند ، اکنون 100 میلیون دلار ثروتمندتر است. ما فرض می کنیم که یک شاخص نشان می دهد که هنوز بازار زیادی برای حمله پیدا می کند.
  • اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در بازار سرمایه های خطرپذیر داشته باشید ، TechCrunch از شما حمایت می کند.
  • اتوماسیون مرکز تماس یک تجارت بزرگ است: حداقل برای Skit ، یک استارتاپی که سری 23 میلیون دلاری سری B. را بسته است. در پارک خود Kate ، فناوری Skit به مشتریان خود کمک می کند تا تقریباً تمام تماس های پشتیبانی صوتی خود را خودکار کنند.
  • شرکتی که درباره آن اطلاعات کمی داریم ، پول زیادی جمع آوری می کند: آیا درباره انسان شنیده اید؟ احتمالا نه. این استارتاپ که از برخی افراد سابق اپل متولد شده است ، “که جاه طلبی دارد کلاس جدیدی از دستگاه ها و فناوری های مصرفی بسازد” ، TechCrunch گزارش می دهد-هیچ محصولی در بازار ندارد. و با این وجود 100 میلیون دلار در این هفته پس از جمع آوری 30 میلیون دلار در سال گذشته جمع آوری کرده است. چه چیزی خواهد ساخت؟ من حدس می زنم ما متوجه خواهیم شد.

استارتاپ های مورد علاقه ما از روز نمایشی تابستان 21 YC ، قسمت 1

هر سال دوبار ، توجه خود را به آخرین کلاس استارتاپ های مشتاق Y Combinator در زمان برگزاری اولین عرضه عمومی خود معطوف می کنیم.

برای روز نمایشی YC Summer 2021 ، چهارمین گردهمایی مجازی شتابدهنده ، ناتاشا ماسکارنها ، الکس ویلهلم ، دوین کلدوی ، لوکاس ماتنی و گرگ کومپارک 14 نفر مورد علاقه خود را از اولین روز یکی از مسابقات برتر زمین در جهان انتخاب کردند.

تجزیه و تحلیل آنها را بخوانید ، سپس امروز بعداً برای خلاصه روز دوم خود بازگردید.

(Extra Crunch برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

اخبار امروز Big Tech بیشتر بر روی ارتقاء ویژگی ها متمرکز شده است. لذت بردن!

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

در صورتی که دیروز آن را نگرفتید: ما از طریق نظرسنجی کارشناسان یک بلیط رایگان برای Disrupt به شما هدیه می دهیم. برنامه Disrupt را بررسی کنید و برای اطلاع از جزئیات هدیه به ادامه مطلب بروید.

  • آیا قبلاً توصیه ای ارائه کرده اید؟ این عالی است – ما همه ارسال های نظرسنجی قبلی را به عنوان ورودی بلیط Disrupt می شماریم.
  • ما همچنین 100 ارسال نظرسنجی بعدی را در هدیه وارد می کنیم.
  • آیا می خواهید 10 توصیه برای افزایش شانس خود برای برنده شدن ارسال کنید؟ ما عاشق اشتیاق هستیم ، اما از شما می خواهیم که فقط یک توصیه برای هر بازاریابی که با آن کار کرده اید ارائه دهید.
  • نمی دانید در توصیه خود چه چیزی بگویید؟ با ویژگی های آنها شروع کنید ، برای کمک به شرکت شما چه کردند ، چگونه کار آنها بر تجارت شما تأثیر گذاشت و از آنجا بروید!
  • ما به صورت دستی همه ورودی ها را مرور می کنیم ، بنابراین لطفاً یک پاسخ را چندین بار کپی و جایگذاری نکنید.
  • در مورد هدیه سوالی دارید؟ برای ما ایمیل بفرستید [email protected].

انجمن

جاناتان متریک

اعتبار تصویر: جاناتان متریک

سه شنبه ، 7 سپتامبر ، ساعت 3 بعد از ظهر PDT/6 بعد از ظهر EDT در دنی کریچتون و مری آن آزوودو بپیوندید فضاهای توییتر همانطور که آنها با جاناتان متریک در مورد فن آوری و بازاریابی رشد صحبت می کنند.