مدیر عامل DeepMind در مورد تحقیقات، گوگل و موارد دیگر در مورد مرحله هوش مصنوعی Disrupt بحث خواهد کرد

هوش مصنوعی تقریباً هر روز سرفصل‌ها را به تصویر می‌کشد – و دلیل خوبی هم دارد. این فناوری تقریباً بر هر جنبه ای از زندگی میلیاردها نفر در سراسر جهان تأثیر عمیقی خواهد داشت. در طول یک سال گذشته، شاهد جنگ دو غول – DeepMind متعلق به گوگل و OpenAI تحت حمایت مایکروسافت – برای تسلط در نبرد بزرگان هوش مصنوعی بودیم.

شنیدن بیشتر در مورد وضعیت فعلی مسابقه فضایی هوش مصنوعی درآمدزا تنها یکی از دلایلی است که ما هیجان زده هستیم که دمیس حسابیس، بنیانگذار و مدیر عامل DeepMind، به ما می‌پیوندد تا در مرحله AI Stage در TechCrunch Disrupt 2023 گفتگو کنیم. مکان 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو. فراموش نکنید، می‌توانید یکی از دوستانتان را برای شنیدن دمیس در طول فروش روز یادبود ما به‌صورت 2 به 1 بیاورید.

ما مشتاق هستیم که نظر Hassabis را در مورد ادغام بخش‌های تحقیقاتی هوش مصنوعی گوگل به دست آوریم و تیم‌های DeepMind و Google Brain را در واحد جدیدی به نام Google DeepMind ادغام کنیم. ما کنجکاو هستیم که دلیل این تصمیم چیست و اینکه آیا این تصمیم ماهیت تحقیقات هوش مصنوعی در گوگل را تغییر خواهد داد یا خیر.

همچنین بر کسی پوشیده نیست که ChatGPT در OpenAI، گوگل را در سال گذشته در حال بازی کردن بوده است – موقعیتی ناآشنا برای رهبر در تحقیقات هوش مصنوعی. DeepMind چه نقشی در تغییر آن می تواند داشته باشد؟

در سال 2021، Hassabis آزمایشگاه های Isomorphic، یک شرکت زیست شناسی دیجیتال را تأسیس کرد که از هوش مصنوعی برای کشف دارو استفاده می کند. از زمانی که راه اندازی شده، نسبتاً ساکت بوده است و ما دوست داریم در مورد پیشرفت آن بشنویم.

دمیس حسابیس، اعجوبه شطرنج و برنامه نویسی، دانشمند کامپیوتر، عصب شناس و طراح بازی های ویدئویی است. در سال 2010، او DeepMind را تأسیس کرد که اکنون بخشی از Alphabet است، که همچنان به پیشرفت هایی مانند AlphaFold در سال 2020 ادامه می دهد – راه حلی برای چالش بزرگ 50 ساله تا کردن پروتئین.

Hassabis از دانشگاه کمبریج فارغ التحصیل شد و دکترای خود را در علوم اعصاب شناختی در دانشگاه کالج لندن دریافت کرد. او یکی از اعضای انجمن سلطنتی و آکادمی سلطنتی مهندسی است و به دلیل خدمات به علم و فناوری، نشان فرماندهی امپراتوری بریتانیا را دریافت کرد.

گفتگوهای بیشتری را با کارشناسان برجسته در مرحله هوش مصنوعی بشنوید، که دارای موضوعاتی مانند بیومتریک، تولید زبان طبیعی، ماشین‌های واکنشی، تشخیص گفتار و موارد دیگر است. این تنها یکی از شش مرحله جدید برای شش بخش پیشرفت در Disrupt است.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.