مزیت بیرونی که سرمایه گذار شما ممکن است به آن علاقه مند باشد

سلام، و به Equity، پادکستی در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

این برنامه چهارشنبه ما است، جایی که ما به یک دو نفر نزدیک می شویم، به کار آنها فکر می کنیم و بقیه را باز می کنیم. این هفته، ناتاشا ماسکرنها مصاحبه کرد سام چوداری، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران ClassDojo و کریس فارمر، مدیر عامل SignalFire، یک شرکت سرمایه گذاری که اخیراً اعلام کرده است که یک صندوق 900 میلیون دلاری برای حمایت از استارتاپ های فناوری ارائه کرده است. ساختار این مصاحبه کمی متفاوت است، زیرا در واقع به عنوان یک جلسه زنده TechCrunch ضبط شده است، برنامه هفتگی ما که بر کمک به مردم برای شروع کسب و کارهای مخاطره‌آمیز بهتر تمرکز دارد.

در اینجا چیزی است که ما وارد آن شدیم:

  • یک مزیت خارجی در استارت آپ ها برای یک سرمایه گذار برتر چگونه به نظر می رسد
  • چرا ClassDojo خود را یک شرکت edtech نمی بیند
  • چگونه سام با مصرف‌کننده‌ای که به سختی می‌توان آن را جذب کرد، کشش اولیه را به دست آورد
  • سم و کریس چگونه به پرسش هوش مصنوعی در هر دفتری فکر می کنند

اگر می‌خواهید ویدیوی کامل گفتگوی امروز را تماشا کنید، از جمله یک دور تمرین Pitch به میزبانی مت برنز، به کانال یوتیوب ما سر بزنید و منتظر TechCrunch Live بیشتر باشید!

مثل همیشه، خدمه کامل Equity روز جمعه بازخواهند گشت، اما شما می توانید در این مدت با ما همراه باشید. @EquityPod.

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به ادامه مطلب بروید وب سایت Simplecast Equity.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7:00 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!