مسنجر فیس بوک تجربیات AR جدیدی را برای تماس های ویدیویی گروهی – TechCrunch اضافه می کند

فیس بوک مسنجر در حال ارائه تجربیات جدید واقعیت افزوده (AR) به تماس های ویدئویی و اتاق های مسنجر است ، ویژگی کنفرانس ویدیویی این پلتفرم. این شرکت خاطرنشان می کند که ویژگی جدید “جلوه های گروهی” به زودی به اینستاگرام می آید.

جلوه های گروهی در تماس ویدیویی برای همه کار می کند ، زیرا فیس بوک می گوید هدف آن این است که جلوه های AR را به یک تجربه مشترک تبدیل کند. کاربران اکنون می توانند از میان کتابخانه ای با بیش از 70 جلوه گروهی ، از جمله بازی ای را انتخاب کنند که در آن برای ساخت سریع ترین برگر بهترین رقابت را انجام دهید.

برای بررسی جلوه های گروهی جدید ، تماس ویدیویی شروع کنید یا اتاق ایجاد کنید ، روی صورتک ضربه بزنید تا سینی جلوه ها باز شود و سپس جلوه های گروهی را انتخاب کنید. از آنجا ، می توانید یک تجربه AR را انتخاب کنید که برای همه افرادی که در تماس هستند اعمال شود.

علاوه بر این ، فیس بوک می گوید دسترسی به API Spark AR خود را در پایان ماه افزایش می دهد تا به سازندگان و توسعه دهندگان بیشتر امکان ایجاد جلوه های گروهی را بدهد.

اعتبار تصویر: فیس بوک

“جلوه های گروهی راهی جذاب و تعاملی برای ارتباط با دوستان شما ارائه می دهد. آنها همچنین از جامعه سازندگان حمایت می کنند و راههای بیشتری برای ابراز وجود به مردم می دهند. “

فیس بوک مسنجر همچنین “جلوه های پیشنهادی کلمه” جدیدی را ایجاد می کند که باعث ایجاد یک انیمیشن در چت می شود. به عنوان مثال ، اکنون وقتی پیام های مستقل مانند “شب بخیر” یا “تبریک می گویید” ارسال می کنید ، گزینه ای برای ایجاد جلوه کلمه برای آن اصطلاح خواهید دید. فیس بوک برای اولین بار در ماه اوت جلوه های کلمه ای را برای تعطیلات خاص و شوخی های داخلی راه اندازی کرد ، اما اکنون این ویژگی را برای عبارت های روزمره گسترش می دهد. جلوه های واژه پیشنهادی برای همه کاربران iOS در حال انتشار است و در هفته های آینده بر روی Android در دسترس خواهد بود.

این شرکت همچنین پس از اکران فیلم “No Time to Die” در سینماها “صداگذاری های” جیمز باند را راه اندازی می کند. همچنین تم های چت جدیدی از جمله تم “مراقبت” و موضوعات شبح انگیز هالووین وجود دارد. فیس بوک مسنجر همچنین چهار جلوه AR خالی از سکنه را برای هالووین به موقع عرضه می کند.

گروه AR در مسنجر وارد می شود زیرا این شرکت به طور کلی در تلاش های “metaverse” تلاش بیشتری می کند و با موضوع ایجاد تجربیات مجازی مشترک مطابقت دارد.