مشاور کره ای فونت Fount 33.4 میلیون دلار برای پیشرفت پلت فرم مبتنی بر هوش مصنوعی-TechCrunch دریافت می کند

چشمه، یک استارتاپ مشاور روبو در کره جنوبی ، 33.4 میلیون دلار دور C سری جمع آوری کرده است تا توسعه پلتفرم مبتنی بر یادگیری ماشین خود را افزایش داده و کارمند استخدام کند.

آخرین دور توسط Hana Financial Investment و Nice Investment رهبری شد. حامیان بازگشت Smilegate Investment ، KT Investment ، Shinhan Capital و بانک توسعه کره نیز مشارکت داشتند.

یانگبین کیم ، مدیرعامل سری C به TechCrunch گفت که مجموعه C بودجه کل خود را به حدود 58.5 میلیون دلار می رساند و ارزش شرکت در حال حاضر 209 میلیارد دلار برآورد شده است.

کیم افزود ، این شرکت سرمایه گذاری خود را در توسعه فناوری خود تا سه سال آینده ، حدود 85 میلیون دلار دیگر (100 میلیارد وون) ادامه می دهد.

فونت در نوامبر 2015 توسط کیم تأسیس شد ، اولین سرویس مشاوره بتا روبو را در فوریه 2016 راه اندازی کرد. ماه بعد ، جیم راجرز ، مشاور فونت ، در این شرکت سرمایه گذاری کرد.

پس از کسب مجوزهای قانونی برای مشاوره سرمایه گذاری در نوامبر 2017 ، Fount برنامه تلفن همراه خود را در ژوئن 2018 راه اندازی کرد.

این بیماری همه گیر این روند را ایجاد کرد که مردم صندوق اضطراری ایجاد می کنند یا سبد سرمایه گذاری ایجاد می کنند تا ثروت خود را افزایش دهند و از طریق خدمات سرمایه گذاری بدون تماس مانند مشاوران روبو برای بازنشستگی صرفه جویی کنند. بر اساس گزارش رسانه های محلی ، سه استارتاپ مشاور روبو کره جنوبی ، از جمله Fount ، از مجموع دارایی های تحت مدیریت 1 میلیارد دلار در ژانویه 2021 فراتر رفتند که نسبت به سال گذشته 402.9 درصد افزایش داشته است.

Fount از دارایی تحت مدیریت تا مارس 2021 از 730 میلیون دلار فراتر رفت. طبق اعلامیه مطبوعاتی ، بازار اصلی آن افراد 20 تا 49 ساله ، از جمله 66.8 درصد از افراد هزاره است.

پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم ها و داده های افرادی که می دانند برای افزایش ثروت خود نیاز به سرمایه گذاری دارند اما اطلاعات زیادی در مورد سرمایه گذاری ندارند ، از طرف کاربران سرمایه گذاری می کند.

محصول BlueWhale مبتنی بر هوش مصنوعی بیش از 52،000 مورد از داده های اقتصاد جهانی و شاخص های بازار را تجزیه و تحلیل کرده و به طور خودکار یک نمونه کار سفارشی و متنوع را پیشنهاد می کند که بعداً در صورت لزوم می تواند تعادل ایجاد کند.

این شرکت خدمات مشاوره روبو خود را به تقریباً 20 مشتری B2B مستقر در کره جنوبی ارائه می دهد ، از جمله سرمایه گذار اصلی سرمایه گذاری Hana Financial ، بیمه عمر Samsung ، MetLife و Hyundai Motor Securities. این شرکت برای مشارکت با شرکت های مالی دیگری در حال مذاکره است. همچنین ادعا می کند که تا ژوئن 2021 دارای 260،000 کاربر ثبت شده است.

بر اساس بیانیه آن با استناد به گزارش Statista ، پیش بینی می شود دارایی های جهانی روبو مشاوران تحت مدیریت در سال 2025 از 1.37 تریلیون دلار به 2.8 تریلیون دلار افزایش یابد. پیش بینی می شود دارایی های تحت مدیریت روبوکرهای کره جنوبی در سال 2025 از 8.36 میلیارد دلار در سال 2021 به 25 میلیارد دلار افزایش یابد.

وقتی از کیم در مورد توسعه خارج از کشور پرسیده شد ، کیم گفت که این بازار در حال حاضر بر بازار داخلی تمرکز کرده است و برنامه مشخصی برای نفوذ جهانی ندارد.