مشکلات شناخته شده صنعت گوشت کشت شده به زمان نیاز دارد تا حل شود، و شاید این مشکلی ندارد

وال استریت ژورنال زیر پوشش صنعت گوشت تولید شده در آزمایشگاه، که به عنوان گوشت کشت شده یا کشت سلولی نیز شناخته می شود، و مبارزات درون آن قرار گرفت.

این ژورنال به‌ویژه به آنچه در UPSIDE Foods می‌گذرد، توجه داشت، که از سازمان غذا و داروی ایالات متحده در رابطه با فرآیند تولید مرغ پرورش‌یافته برکت دریافت کرد و اساساً گفت که خوردن آن بی خطر است و آن را به اولین شرکتی تبدیل کرد که این تأییدیه را دریافت کرد. . Eat Just، که محصول خود را در سنگاپور، اولین کشوری که فروش گوشت کشت شده را تایید کرد، به فروش رسانده است، و در ماه مارس “شست” خود را از FDA دریافت کرد.

داستان WSJ توجه ویژه ای به موفقیت UPSIDE Foods در تولید دسته های کوچک از محصولات مرغ خود دارد، و همچنین عدم توانایی آن در تولید مقادیر زیادی محصول با هزینه کم، یا حتی با قیمت برابر با گوشت سنتی – و منصفانه، اکثر شرکت های گوشت کشت شده نیز با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

اوما والتی، بنیانگذار و مدیر عامل UPSIDE در ماه نوامبر به TechCrunch گفت: «در ابتدا مرغ ما با قیمت بالاتر فروخته می شود. «همانطور که مقیاس می‌گیریم، انتظار داریم در نهایت با گوشت تولید شده معمولی به برابری قیمت برسیم. هدف ما این است که در نهایت مقرون به صرفه تر از گوشت تولید شده معمولی باشیم.

شرکت‌های این بخش گوشت را از سلول‌های حیوانی که فاکتورهای رشد تغذیه می‌کنند تولید می‌کنند. چالش های تولید و قیمت گذاری ارائه شده در داستان WSJ، با این حال، جدید نیستند. “آیا گوشت کشت سلولی برای بهترین زمان آماده است؟” این فقط یک تیتر هوشمندانه +TechCrunch نبود، بلکه یک سوال قانونی مطرح شده در اوایل سال 2022 بود که هنوز واقعاً به آن پاسخ داده نشده است.

بیشتر داستان‌های گوشت کشت‌شده در آرشیو ما شامل حداقل یک جمله در مورد اینکه چقدر برای شرکت‌ها سخت است تولید مقادیر انبوه و تولید مواد غذایی با این روش به طوری که محصول نهایی زیر 10 دلار در هر پوند باشد، است.