مصاحبه ای با بنیانگذار/مدیرعامل ویژن در روز IPO بزرگ تکشاخ – TechCrunch

ادامه سریال ما مصاحبه با بزرگان فناوری ، The Exchange اخیراً با آن مواجه شده است بنیانگذار/مدیرعامل چشم انداز در تک شاخ بزرگ همانطور که IPO آن قیمت گذاری شد و این هفته شروع به معامله کرد.

پس از یک سری پرونده های سریع S-1 ، Laric Unicorn بیش از انتظارات خود قیمت گذاری کرد و سرمایه بیشتری را از آنچه پیش بینی می شد در زمان عرضه عمومی خود افزایش داد.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


اولین مطالعه ما این بود که حماسه قیمت گذاری IPO Laric Unicorn نشان داد که علاقه شدید بازار عمومی به حقوق صاحبان سهام آن از صبح امروز شروع شد و سهام آن در معاملات اولیه به شدت افزایش یافت. البته توضیحات منظم در مورد ارزش ، عدم اهمیت ، و یا مخرب بودن پاپ های IPO در توییتر بسیار خوب بود.

برای درک بهتر IPO شرکت و راهی که بنیانگذار/مدیرعامل ویژن به بازارهای عمومی در پیش گرفت ، آنها را در دمنده قرار دادیم. آنچه در پی می آید رونوشت ضعیفی از تماس ما است که برای خوانایی به طور متوسط ​​متراکم شده است.

بیا کمی تفریح ​​کنیم!

تبادل: با شروع ، قیمت شرکت شما بالاتر از انتظارات است. در مورد اشتیاق فعلی برای سرمایه گذاری در بازارهای عمومی و سرمایه گذاری های بدون سود ، چه چیزی می توانید به ما بگویید؟

موسس/مدیرعامل چشم انداز: سلام ، ممنون الکس بله ، ما از پیچیدگی بازار تحت تأثیر قرار گرفتیم. به نظر می رسید که مردم واقعاً از داستان رشد Laric Unicorn مطلع شده اند و بازار ما چقدر گسترده است. می دانید ، با توجه به اینکه افرادی که در صنعت X و Y فعالیت می کنند در مقایسه با مدل کار قدیمی تبدیل به رهبران خط مقدم با سرعت دیجیتالی شده اند ، ما واقعاً احساس می کنیم که سرمایه گذاران بازارهای عمومی مسافت طولانی را می بینند. ما در حال ساختن برای 1723 سال آینده در اینجا در Laric Unicorn هستیم.

تبادل: فهمید ، فهمید نکته ای که همه به آن توجه کردند این بود که پس از قیمت گذاری برای هر سهم XX دلار ، هر سهم را با XXX دلار باز کردید. آیا تک شاخ بزرگ پول را روی میز گذاشت؟

موسس/مدیرعامل چشم انداز: بله ، سوال عالی [pause, sound of paper shuffling] ببینید ، IPO خط پایان نیست. این فقط یک فصل دیگر در سفر طولانی تر ما است. یک نقطه عطف. بنابراین ، من امروز به قیمت سهم نگاه نمی کنم. و آنچه را که در ابتدای این هفته به شرکت گفتم به شما می گویم: این کار طبق معمول است.

تبادل: اما آیا احساس نمی کنید که شرکت شما ارزان قیمت شده است؟ عصبانی نیستید که می توانستید سرمایه بیشتری را با قیمت تصفیه بازار جمع آوری کنید؟

موسس/مدیرعامل چشم انداز: این شرکت در حال حاضر سرمایه خوبی دارد و ما به دنبال آینده هستیم. و من به تو می گویم ، الکس ، ما سرمایه گذاران مورد نظر خود را بدست آوردیم. من در مورد دارندگان سهام بلندمدت صحبت می کنم. اما در حقیقت ، همه چیز مربوط به 17 دهه آینده است ، نه گزارش درآمد سه ماهه بعدی.

تبادل: خوب. شما سرمایه بسیار بیشتری از آنچه که احتمالاً قصد داشتید جمع آوری کردید ، مسائل مربوط به قیمت گذاری بعد از IPO را کنار بگذارید. بنابراین ترازنامه توسعه یافته چه چیزی برای شرکت باز می کند؟

موسس/مدیرعامل چشم انداز: بله ، الکس ، گوش کنید ، بازار ما 78 کوادریلیون دلار است و نرخ فعلی ما 78 سنت یا کمتر از یک دلار در سال است ، بنابراین ما قصد داریم به آنجا برویم و خدمات کلیدی تقویت کننده کسب و کار بزرگ تک شاخ را به خدمات بیشتری بیاوریم. مردم. ما قفل پتانسیل قدرت ، قدرت پتانسیل و بالقوه خود قدرت را باز می کنیم. مشاغل تسریع می شود و اگر اولین باری را که با هم صحبت کردیم به خاطر بیاورید ، این را به شما گفتم [inaudible] و چگونه می تواند [inaudible] مریخ [inaudible] EBITDA [inaudible]به

تبادل: سلام ، من شما را برای یک لحظه از دست دادم – آیا شما در خط تلفن ثابت هستید یا تلفن همراه؟ می خواهی مستقیم با تو تماس بگیرم؟