مطمئنا 100 میلیون دلار با ارزش 550 میلیون دلار افزایش می یابد تا به شرکت ها در راه اندازی محصولات بیمه با API های “انعطاف پذیر” کمک کند – TechCrunch

مطمئن، یک استارتاپ زیرساخت بیمه ، امروز اعلام کرد که 100 میلیون دلار از بودجه سری C را با ارزش 550 میلیون دلار بسته است.

شرکای اعلامیه مستقر در نیویورک و سرمایه گذار رشد اروپایی کینویک همکاری مالی را بر عهده داشتند که شامل مشارکت WndrCo و حامیان فعلی WR Berkley و Menlo Ventures بود. مجموع این استارتاپ مستقر در سانتا مونیکا از ابتدای سال 2015 به 123.1 میلیون دلار افزایش یافته است.

مطمئناً اولین محصول (SaaS سازمانی) خود را در اوایل سال 2016 عرضه کرد و امروزه خدمات مالی سنتی و شرکت های fintech را به طور یکسان در بین مشتریان خود به شمار می آورد. مشتریان شامل می شوند بیمه کشاورزان ، Chubb ، Intuit ، Betterment ، Revolut ، Carvana ، چندین تولید کننده خودرو و یک شبکه پیشرو در زمینه کارت اعتباری جهانیبه همه برنامه های بیمه ای را ارائه می دهند که بر اساس زیرساخت های Sure ساخته شده است.

در حالی که مطمئناً ارقام درآمد سخت را فاش نمی کند ، اما ادعا می کند که از سال 2019 سودآور بوده است. همچنین ، مدیر عامل و بنیانگذار وین اسلاوین می گوید درآمد مکرر سالانه (ARR) سالانه “بیش از 3 برابر هر سال در چند سال گذشته افزایش یافته است” . »

به طور خلاصه ، Sure می گوید زیرساخت فناوری ایجاد کرده است که کل فرآیند بیمه را مدرن می کند و “اجازه می دهد تا در تجربیات مصرف کنندگان جاسازی شود.” به عبارت دیگر ، با استفاده از زیرساخت های Sure ، شرکت ها می توانند بیمه را مستقیماً به مشتریان در عرض چند ثانیه بفروشند.

به گفته اسلاوین ، این شرکت در خط مقدم بیمه تعبیه شده قرار دارد.

وی گفت که این بیمه جاسازی شده “بیمه ای است که در محصولات دیجیتالی موجود مارک در همه صنایع ادغام شده است.”

اسلاوین می افزاید: “این می تواند از بیمه خودرو شامل خرید آنلاین خودروی برقی جدید یا خرید خودروی فرسوده در Carvana تا خرید بیمه تجاری هنگام شروع حساب بانکی جدید شرکت شما متغیر باشد.”

اسلاوین می گوید ، مزایای استفاده از API های آن به شرکت ها این امکان را می دهد تا با ارائه محصولات جدید بیمه به بازار سریعتر ، ساده تر و ارزان تر در مقایسه با سایر روشها وارد بازار شوند.

اسلاوین به TechCrunch گفت: “مطمئناً در سه رکنی که برای مشتریان ما اهمیت دارد تفاوت هایی وجود دارد: زیرساخت های فن آوری آزمایش شده ، سریعترین سرعت در بازار و توانایی ارائه تجربیات کاملاً تلفیقی از مشتریان.” “مانند هر صنعت قدیمی که دچار اختلال شده است ، بسیاری از بازیکنان سعی می کنند موج” جاسازی شده “را با تغییر نام 1.0 تجربه خود با نام جدید فانتزی سوار کنند. تجربیات واقعی بیمه جاسازی شده منحصر به فرد است و توسط Sure پیشگام است زیرا از ابتدا برای انجام یک معامله سرتاسری در کانال تعبیه شده ساخته شده است. “

مطمئن

اعتبار تصویر: مطمئناً مدیر عامل و بنیانگذار وین اسلاوین

این شرکت قصد دارد از سرمایه جدید خود از دور رشد خود برای تسریع گسترش جهانی خود ، تسریع در عرضه محصولات جدید و “ساده سازی تجربیات مشتریان بیمه شده” استفاده کند.

به گفته اسلاوین ، گسترش بین المللی به شکل مشتریان جدید – و دفاتر – در اروپا ، آمریکای لاتین و آسیا و همچنین مشتریان فعلی با برنامه های داخلی موفق است که قصد دارند راه حل های بیمه خود را به مشتریان بین المللی گسترش دهند.

مطمئناً قصد دارد به استخدام خود ادامه دهد. تعداد کارکنان فعلی Sure 80 نفر است که نسبت به سال گذشته بیش از 50٪ افزایش یافته است. این شرکت قصد دارد تعداد مهندسی خود را در سال 2022 سه برابر کند.

برایان استرن ، یکی از شرکای Declaration Partners ، می گوید که شرکت او به دلیل اطمینان از اینکه اسلاوین “یک رهبر پیش بینی” است و “بازار عظیم جهانی برای این فناوری تحول آفرین. “

او گفت: “مطمئناً بر تجربه مصرف کننده ، راحتی و قدرت تعبیه این قابلیت در ارتباط مصرف کننده با یک نام تجاری متمرکز شده است.”

مال کینویک اولا نوردبی گفت که چند شرکت نمونه کارها در شرکت او از Sure استفاده می کنند.

او از طریق ایمیل می نویسد: “ما دوست داریم که چگونه تجربیات بهتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد ، در حالی که یک مجموعه عظیم سود بدون استفاده را برای مارک هایی که قبلاً مشتری خود را به دست آورده اند باز می کند.” “یکی از سخت ترین فضاهای فین تک که می توان به درستی به آن اشاره کرد ، بیمه است. ما تحت تأثیر فناوری پیشرفته فناوری Sure قرار گرفتیم ، که بسیار فراتر از آن چیزی است که در این مرحله از یک شرکت انتظار دارید ، بنیانگذار با دیدی واضح از آنچه می خواهد با دانش بخش عمیق ایجاد کند ، و KPI های مالی عالی مانند رشد و سودآوری. “

Nordbye افزود که مطمئناً در نحوه ایجاد درآمدهای جدید در دو طرف معادله (شرکت های بیمه و همچنین مارک های تجاری) منحصر به فرد است و آنها این کار را به عنوان یک بازی نرم افزاری و بدون حامل ریسک انجام می دهند.

وی افزود: “این واقعیت که آنها می توانند پیشنهادات جامع ارائه دهند که می تواند با سرعت پیاده سازی باورنکردنی ارائه شود ، نیز بی نظیر است.”