معرفی پروژه امور جهانی TechCrunch – TechCrunch

فناوری هرگز با مرزها موافقت کرد حتی دقیق ترین عکس های ماهواره ای زمین هیچ مرزی را نشان نمی دهد. از چاپخانه گرفته تا هواپیما ، تلفن تا رسانه های اجتماعی ، پیشرفت تکنولوژیکی به ما کمک کرده است که از زمان و مکان عبور کنیم. و هنگامی که الگوهای رفتاری را در سراسر جهان ارسال نکرده است ، انقلاب ها را شعله ور کرده است.

ما به توانایی براندازانه فناوری عادت کرده ایم ، اما این روشی نیست که همیشه بوده است. به دور از غلبه بر مرزها ، فناوری اغلب برای تغییر آنها استفاده نمی شود. از روم باستان و چین گرفته تا امپراتوری بریتانیا تا ایالات متحده ، داستان تاریخ جهان را می توان به عنوان روایتی بیان کرد که در آن کسانی که از فن آوری استفاده می کنند غالب هستند.

تا حدود سی سال پیش.

از زمان سقوط دیوار برلین ، پیشرفت فناوری تا حد زیادی از سیاست جدا شده است. تقاضای مصرف کننده ، نه امور دولتی ، جامعه را به جلو کشاند.

این غفلت خوشایند مزایای فوق العاده ای برای ما به ارمغان آورد: تلفن های هوشمند ، اتومبیل های برقی – شبکه جهانی وب! آیا می توانیم تصور کنیم که در 18 ماه گذشته بدون Zoom ، TikTok یا Amazon Prime کار کرده ایم؟ اما لحن اخیراً تغییر کرده است. برای اولین بار در حافظه زنده ، سیاست شاید مهمترین عامل در آینده فناوری باشد.

به همین دلیل امروز ما برنامه را راه اندازی می کنیم پروژه امور جهانی TechCrunchبه

پس از چندین دهه تقریباً مصونیت از مجازات، غول های فناوری جهان با یک محیط سیاسی به سرعت در حال تغییر روبرو هستند. رگولاتورهای اروپایی چند شرکت ملی فناوری را در زمینه سوء استفاده از مالیات ، حریم خصوصی و انحصار تحت تعقیب قرار می دهند. مقامات چینی در حالی که رقبای خارجی خود را محدود می کنند ، بال های قدرتمندترین شرکت های این کشور را بریده اند. و در آمریکای تقسیم شده سیاسی، یک جنبش ضد انحصار پرانرژی یکی از معدود حوزه های سیاستی است که شتاب و اجماع دو حزبی دارد.

این بررسی در حالی صورت می گیرد که شرکت های فناوری به طور فزاینده ای بیشتر مانند دولت های ملی عمل می کنند تا شرکت ها. فیس بوک اکنون شعبه قضایی دارد. سرمایه داران فناوری به مدار رسیده اند ، جایی که پیش از این تنها دولتها رفته بودند. و ارزهای دیجیتال از زمان اختراع پول بزرگترین تهدید را برای قدرت پولی دولت ها ایجاد می کنند.

در همین حال ، دولتها از فناوری برای اهداف خود استفاده می کنند. به جای کمک و آرامش به مخالفان ، اکنون از فناوری برای سرکوب آنها استفاده می شود. جنجال اخیر بر سر شرکت اسرائیلی NSO Group تنها آخرین نمونه ای است که دیکتاتورها از ابزارهای پیچیده ای مانند باج افزار برای نظارت بر مخالفان سیاسی خود (یا بدتر) استفاده می کنند.

فناوری ممکن است یک ابزار تاکتیکی باشد، اما به یک هدف استراتژیک تبدیل شده است. از زمان رقابت‌های تسلیحاتی و فضایی آمریکا و شوروی، فناوری چنین اهمیت ژئوپلیتیکی نداشته است. هواوی تنها بارزترین نمونه رقابت فناوری به عنوان نماینده ژئوپلیتیک است. از تایوان تا سوئد ، بروکسل تا پکن ، سیاست فناوری و سیاست خارجی به طور فزاینده ای یکی است.

حقیقت این است که از این پس سرنوشت دولتها بیش از هر زمان دیگر به فناوریهایی که در دست دارند بستگی دارد. و سرنوشت شرکت های فناوری اغلب با وضعیتی که در آن زندگی می کنند آمیخته می شود. کارشناسان می گویند که چه کسی پیشرفته ترین فناوری را کنترل می کند ، نظم جهانی قرن 21 را تعیین می کند. و پس از چند دهه رایگان برای همه ، زمان انتخاب طرف برای بسیاری فرا رسیده است.


بنابراین قبل از ادامه کار ، اجازه دهید خودم را معرفی کنم. من اهل کالیفرنیا هستم، نویسنده و سیاستمدار با سابقه، که در نیویورک زندگی کرده و مدتی را در واشنگتن، لندن و پاریس گذرانده ام. من سخنران بوده ام ، در یک بنیاد اصلی کار کرده ام ، برای کمپین های سیاسی مشورت کرده ام و یک کتاب پرفروش مشترک نیز نوشته ام. در حالی که تمرکز من بر سیاست خارجی و امنیت ملی است، روی طیف وسیعی از موضوعات نیز کار کرده ام. در TechCrunch، من در مورد بشردوستی، تجارت، 5G و روابط ایالات متحده و چین نوشته ام.

در حالی که من گهگاه در این مجموعه مشارکت خواهم داشت ، نقش اصلی من به عنوان سرپرست و ویراستار خواهد بود. ما از برخی از متخصصان و متخصصان برجسته جهان دعوت کرده ایم تا نظرات خود را در مورد تأثیر فناوری بر حوزه خود به اشتراک بگذارند. از سایبری گرفته تا هواپیماهای بدون سرنشین ، هوش مصنوعی تا آینده خود دموکراسی ، همکاران ما شما را با آخرین پیشرفت ها در زمینه خود آشنا کرده و توضیح می دهند که چگونه فناوری به آنها در ترسیم مسیر آینده کمک می کند. آنها نقاط را ، به اصطلاح ، بین بیت ها و بمب ها ، کد و COVID ، شبکه ها و کشورها متصل می کنند.

پروژه امور جهانی TechCrunch

در اتاق چند فیل وجود دارد. رقابت با چین بسیار بزرگ است ، اما همکاری با متحدان نیز همینطور است. با انتشار COP26 در بیش از یک هفته ، تغییرات آب و هوایی – و توانایی بخش فناوری در ایجاد تأثیر – حیاتی است. و درک اینکه چگونه می خواهیم دموکراسی را حفظ کرده و از حقوق بشر حمایت کنیم ، قدرت فناوری برای تقویت یا تضعیف گفتمان مدنی ضروری است.

این هفته ، ما با قطعاتی در چند موضوع شروع می کنیم که همیشه در ارتباط با فناوری در نظر گرفته نشده است. مت راجرز ، موسس Nest ، در مورد نقش استارتاپ ها در مقابله با تغییرات آب و هوا می نویسد. فیل لوی ، اقتصاددان ارشد در فلکسپورت ، در مورد اینکه “جدا شدن” از چین برای زنجیره های تأمین فناوری به چه معناست ، بحث می کند. و روبرت کارانجا از شبکه امیدیار خطرات شناسه دیجیتالی را بررسی می کند – و نحوه پیاده سازی ایمن و منصفانه آن.

این سری یک آزمایش است و ما نیز مانند بهترین نرم افزار قصد تکرار آن را داریم. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید و ایده های خود را برای ما ارسال کنید. هدف ما در هفته های آینده روشن کردن ، اطلاع رسانی و امیدوارم اندکی نیز تحریک شود. امیدوارم به ما بپیوندید