معنای حرکت نتفلیکس به سمت بازی برای توسعه دهندگان – TechCrunch

نتفلیکس بازی را می بیند به عنوان بخش بزرگی از آینده آن در نبرد برای توجه مصرف کننده. در ماه ژوئیه، این شرکت مایک وردو را به عنوان سرپرست یک بخش بازی جدید استخدام کرد و نشان داد که چقدر جدی است که به این قلمرو جدید منتقل شود.

وردو اعتبار بازی زیادی دارد. او اخیراً به عنوان معاون واقعیت افزوده و محتوای واقعیت مجازی در فیس بوک فعالیت می کرد و همچنین رئیس سابق بخش بازی های موبایل الکترونیک آرتز بود. او در بازی‌سازان دیگری از جمله Zynga، Kabam، Atari و Legend Entertainment فعالیت داشته است و خودش یک توسعه‌دهنده بازی بود. به طور خلاصه، وردو این دنیای درون و بیرون را می شناسد، که چیز خوبی است زیرا تصمیمات او می تواند تأثیر عمیقی بر آینده توسعه بازی داشته باشد.

وردو اخیراً به برنامه های آینده این شرکت اشاره کرده است. در 28 سپتامبر، نتفلیکس اعلام کرد که استودیوی مدرسه شبانه را خریداری کرده است و استعدادهای توسعه‌دهنده را در خانه به ارمغان می‌آورد. همچنین حدس زده می‌شود که نتفلیکس قراردادهای مجوز با دیگر استودیوهای بازی را دنبال خواهد کرد تا به سرعت پیشنهادات خود را افزایش دهد.

این باعث می شود که تعجب کنید که چگونه برنامه های نتفلیکس بر توسعه دهندگان بازی و استودیوها در سراسر جهان تأثیر می گذارد. مهمتر از آن، توسعه دهندگان چگونه به ورود نتفلیکس به فضا پاسخ خواهند داد؟

احتمالاً در چند سال آینده با پیدا کردن جایگاه نتفلیکس، پیامدهایی وجود خواهد داشت، اما در نهایت، حرکت این شرکت به سمت بازی‌سازی، توسعه بازی را بیشتر پیش خواهد برد.

گزینه ها: تغییر مدل

تعداد مخاطبان فعلی نتفلیکس با بیش از 209 میلیون مشترک، به میزان زیادی از بازاریابی رایگان و هزینه‌های کم خرید بازیکن تبدیل می‌شود که به آن مزیت فوری نسبت به استودیوهای کوچک و توسعه‌دهندگان بازی مستقل می‌دهد که اغلب برای جلب توجه بازی‌های خود تلاش می‌کنند. بعلاوه، بخش بازی نتفلیکس می تواند برای تعداد زیادی از توسعه دهندگان بازی های موبایلی که برای کسب درآمد به خریدهای درون برنامه ای یا تبلیغات متکی هستند، دردسر ایجاد کند – مدل اشتراک نتفلیکس به این معنی است که تجربه کاربر را کنترل می کند و نیازی به تکیه بر تبلیغات یا تبلیغات درونی ندارد. خرید برنامه برای جریان درآمد آن.

در نگاه اول، این می تواند ضربه وحشتناکی برای توسعه دهندگان بازی به نظر برسد، اما فرصت های جدیدی را نیز باز می کند. اگر نتفلیکس شروع به جذب در بازار بازی کند (هنوز بزرگ است اگر، توسعه دهندگان ترغیب می شوند تا یک قدم جلوتر بمانند و نوآوری کنند. این می تواند از نظر نحوه طراحی و بازاریابی بازی ها، تجربه واقعی بازیکن یا نحوه کسب درآمد از آنها باشد. اگر توسعه دهندگان بخواهند به جذب بازیکنان ادامه دهند، نوآوری خوب و ضروری است.

منصفانه است که بگوییم می‌توانیم شاهد ورود برخی مدل‌ها و تجربیات جدید به فضای بازی باشیم. حرکت نتفلیکس به سمت بازی یک نقطه عطف است، زیرا کاری را که توسعه دهندگان تاکنون در جذب افکار میلیاردها بازیکن در سراسر جهان انجام داده اند، تأیید می کند. بازی به جریان اصلی تبدیل شده است و نتفلیکس احتمالاً آن را مجبور خواهد کرد که حتی بیشتر تکامل یابد. این می تواند لحظه بزرگ شدن بازی باشد.