مقایسه مالی “برنامه فوق العاده” جف مبلغ 1.5 میلیون دلار افزایش می دهد – TechCrunch

خدمات مالی ، به ویژه برای افرادی که به حساب های بانکی یا خطوط اعتباری سنتی دسترسی ندارند ، در جنوب شرقی آسیا در حال افزایش است. Jeff App می خواهد به مصرف کنندگان یک “برنامه فوق العاده” بدهد که در آن می توانند بسیاری از محصولات مالی را مقایسه کرده و با استفاده از مدل های اختصاصی داده های استارتاپ ، برای آنها درخواست دهند. برای ارائه دهندگان خدمات ، جف به عنوان یک کانال توزیع عمل می کند و به آنها در یافتن و حفظ مشتریان کمک می کند. این استارتاپ امروز اعلام کرد که مبلغ 1.5 میلیون دلار به رهبری J12 Ventures افزایش داده است. سایر شرکت کنندگان شامل iSeed Ventures و Toy Ventures و سرمایه گذاران برگشت EstBAN ، Startup Wise Guys و فرشتگان دیگر بودند.

این بودجه کل جمع آوری جف را به حدود 2.5 میلیون دلار می رساند. این شرکت در ماه مارس مبلغ 1 میلیون دلار را اعلام کرد. تام نیپارتز ، موسس و مدیر اجرایی ، به TechCrunch گفت که جف سه ماهه دوم سود خالص داشت و قصد افزایش مجدد را نداشت ، اما سرمایه گذاران به دلیل رشد قوی آن از ابتدای سال علاقه مند بودند. این استارتاپ ادعا می کند که از پایان ماه ژانویه ، کاربران آن سه برابر شده و به 700،000 نفر رسیده است که در مجموع چهار میلیون محصول را در شش ماه گذشته مقایسه کرده اند.

این استارتاپ که در سال 2019 تأسیس شد ، در ویتنام فعال است و برای مجوز راه اندازی در اندونزی درخواست داده است. همچنین قصد دارد در سه ماهه سوم وارد فیلیپین شود. بخشی از بودجه برای افزایش تیم جف از حدود 15 نفر در حال حاضر به بیش از 40 کارمند برای دفاتر آن در لتونی و جنوب شرقی آسیا استفاده می شود.

قبل از راه اندازی جف ، نیپارتز مدیرعامل اسپانیا برای Digital Finance International بود ، یک شرکت fintech که بخشی از گروه مالی Finstar است. در آن زمان ، Niparts مشاهده کرد که در بسیاری از کشورهای جنوب شرقی آسیا ، مردم برای دریافت وام نه به دلیل سابقه اعتباری یا درآمد خود ، بلکه به دلیل اینکه به سادگی اطلاعات مالی شخصی کافی ندارند ، تلاش می کنند. جف برای توسعه مدلهای جایگزین نمره دهی داده ها برای خدمات مالی ایجاد شده است.

نیپارتز گفت که هدف جف تبدیل شدن به یک کانال اصلی توزیع خدمات مالی در جنوب شرقی آسیا و برترین مکان برای مصرف کنندگان برای مقایسه محصولات و درخواست برای آنها است.

یکی از دلایلی که جف از رشد قوی در نیمه اول امسال برخوردار شد ، تقویت استراتژی جذب کاربر در ویتنام بود. در ابتدا ، برای جذب کاربر ، مانند تبلیغات گوگل و فیس بوک ، به کانالهای جهانی متکی بود ، اما در حال حاضر بهترین کانال جذب آن از طریق مشارکت با شرکت های وابسته محلی ، از جمله وبلاگ نویسان و تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی است که مطالب آموزشی زیادی در زمینه امور مالی دنبال کرده اند.

Niparts می گوید: “چیزی که ما را شگفت زده کرد این است که به عنوان مثال در اروپا TikTok هرگز برای خدمات مالی کار نمی کند ، اما در ویتنام ما دیدیم که این یک کانال بسیار شگفت انگیز است.”

در حالی که یکی از ویژگی های اصلی جف مقایسه وام است ، این شرکت شروع به گسترش پیشنهادات خود کرده است زیرا اکثر مردم فقط هر چند وقت یکبار وام می گیرند.

برای ایجاد انگیزه برای بازگشت به جف ، جف به جای بارگیری برنامه به محض دریافت وام ، کوپن هایی نیز ارائه می دهد ، مانند تخفیف های Shopee و برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد خدمات مخابراتی با پیشنهادات بازپرداخت پول و قابلیت ارجاع کاربر. همچنین بر روی مقایسه کیف پول موبایل و موبایل ، قابلیت پرداخت ، تأمین مالی اقساط ، خدمات برای تجار کوچک و کوچک و یک مدل علم داده برای افزایش تبدیل برای ارائه دهندگان ، کار می کند.