ملانی پرکینز ، مدیرعامل Canva ، در مورد سفر به ارزش 15 میلیارد دلار در Disrupt به ما می گوید – TechCrunch

فضای طراحی در دهه گذشته دستخوش تغییرات اساسی شده است. آنچه قبلاً تحت تسلط یک بازیکن واحد در Adobe بود ، اکنون تبدیل به یک چشم انداز نرم افزاری در حال توسعه شده است ، و تعداد انگشت شماری از بازیکنان اصلی به نیازهای طراحان در هر صنعت پاسخ می دهند.

یکی از این بازیکنان Canva است ، این استارتاپ بیش از 15 میلیارد دلار ارزش دارد. این شرکت با یک محصول رو به مصرف کننده شروع به کار کرد و طراحی را برای غیر طراحان در دسترس قرار داد. اما در پی راه اندازی مجموعه ای از ابزارهای شرکت محور ، رشد Canva مستقر در سیدنی سرسام آور بوده است.

بنابراین نباید تعجب کرد که ما بسیار خوشحالیم که ملانی پرکینز ، بنیانگذار و مدیرعامل Canva به ما در Disrupt (21 تا 23 سپتامبر) برای گفتگو در کنار آتش می پیوندد.

از زمان راه اندازی این شرکت در سال 2013 ، پرکینز باعث رشد هر ماه بیش از 55 میلیون کاربر شده است ، از خالقان جداگانه گرفته تا SMB ها و شرکت های Fortune 500.

ما با پرکینز در مورد نحوه انتقال شرکت از سازندگان انفرادی به یک پلت فرم B2B صحبت خواهیم کرد ، اینکه چگونه می توان یک استارتاپ مخصوص صنعت را در بحبوحه تحول بنیادین اداره کرد-نگاه کنید به: طراحی ممکن است عجله طلایی بعدی کارآفرینانه باشد-و او چگونه این دوره رشد عظیم را برای شرکت مدیریت کرده است.

پرکینز به گروه فوق العاده ای از سخنرانان در Disrupt می پیوندد ، از جمله وزیر امور خارجه ، پیت بوتیگیگ ، Calendly’s Tope Awotona ، مدیرعامل Slack ، Stewart Butterfield ، Househouse’s Seth Rogen و سرمایه گذار Chamath Palihapitiya ، و بسیاری دیگر. لیست کامل سخنرانان را در اینجا ببینید. اختلال کمتر از یک ماه دیگر باقی مانده است و همچنان می توانید با کمتر از 100 دلار مجوز دسترسی به همه آن را دریافت کنید! امروز ثبت نام کنید.