ممکن است هویت دیجیتال بهترین راه برای اثبات اینکه چه کسی آنلاین هستید باشد

اما قبل از اجرای جهانی آنها باید کارهای بیشتری انجام شود

یکی از بزرگترین محرک‌های هویت دیجیتال این است که بتوانید تأیید کنید که چه کسی هستید و آنچه می‌گویید واقعی است در میان رشد شدید (و تا حدودی ترسناک) فناوری هوش مصنوعی. در حالی که تبلیغات زیادی در مورد داشتن هویت دیجیتالی شما وجود دارد، رشد زیادی وجود دارد که باید برای گسترش بخش و محافظت از مردم اتفاق بیفتد.

همین هفته، آهنگی با صدای Drake و The Weeknd بیش از 250000 استریم Spotify و 10 میلیون بازدید در TikTok به دست آورد. اما نوازندگان حتی در این روند دخیل نبودند. این آهنگ توسط هنرمندی به نام Ghostwriter ساخته شد که از هوش مصنوعی برای تولید صدای هنرمندان استفاده کرد. (هر دو اسپاتیفای و اپل از آن زمان این آهنگ را از خدمات خود خارج کردند.)

هرچه بیشتر و بیشتر از این دیپ‌فیک‌های هوش مصنوعی منتشر می‌شوند، تشخیص اینکه آیا چنین بوده است یا نه، سخت‌تر می‌شود [them] سندی کارتر، مدیر ارشد اجرایی و رئیس توسعه کسب و کار در Unstoppable Domains گفت. روش هایی وجود دارد که می توانیم [use to] تأیید کنید که شما یک انسان و یک شخص هستید، و [digital identities] می‌تواند کمک کند زیرا نیاز بیشتر می‌شود، زیرا فناوری‌های هوش مصنوعی بیشتر می‌شوند.»

Unstoppable Domains یکی از بزرگترین ارائه دهندگان دامنه وب 3 در جهان است و با بیش از 800 پلتفرم از جمله Coinbase، OpenSea و Rainbow Wallet و سایر موارد ادغام شده است. حدود 1000 شریک دارد و سال گذشته این پلتفرم 65 میلیون دلار در سری A با ارزش 1 میلیارد دلار جمع آوری کرد.