منابع باتری 70 میلیون دلار برای توسعه زنجیره تامین باتری حلقه بسته جمع آوری می کند-TechCrunch

Battery Resourcers ، استارتاپی که رویکرد حلقه بسته ای را در زمینه مواد باتری لیتیوم-یون در حال توسعه است ، 70 میلیون دلار را برای تامین هزینه های تجاری خود در دو قاره متوقف کرده است.

این شرکت که در Worcester ، ماساچوست مستقر است ، فقط باتری ها را بازیافت نمی کند. همچنین فرآیندی برای تبدیل این مواد بازیافتی به مواد باتری مهم-به ویژه کاتدهای نیکل-منگنز-کبالت و گرافیت تصفیه شده ، ماده ای که در آند استفاده می شود ، طراحی شده است. قصد دارد این مواد را مستقیماً به سازنده باتری بفروشد.

در این دور اخیر سرمایه گذاران جدید Hitachi Ventures و همچنین سرمایه گذاران فعلی Orbia Ventures ، Jaguar Land Rover’s InMotion Ventures ، Doral Energy ، At One Ventures ، TDK Ventures و Trumpf Ventures شرکت کردند.

Battery Resources کمی بیش از 5 ماه پیش سری B 20 میلیون دلاری را تأمین کرد. این بودجه برای تسریع راه اندازی اولین تأسیسات تجاری در مقیاس تجاری استارتاپ بود که قادر است سالانه 10 هزار تن باتری را پردازش کند. مدیرعامل مایکل اوکرونلی در مصاحبه اخیر خود با TechCrunch گفت که این کارخانه در سه ماهه اول سال 2022 افتتاح می شود ، اگرچه این شرکت هنوز جایی را که در ایالات متحده واقع شده است اعلام نکرده است.

با این بودجه جدید ، این شرکت دو سایت تجاری دیگر در اروپا باز می کند که تا پایان سال 2022 به بهره برداری می رسند. در مجموع هدف Battery Resourcers این است که تا پایان سال آینده 30000 تن ظرفیت بازیافت را در سراسر خود داشته باشد. سه مکان در مقیاس تجاری تولید مواد کاتد در سال بعد به این سایت ها اضافه می شود.

اوکرونلی می گوید دلایل زیادی برای جستجوی خارج از کشور وجود دارد ، نه تنها به این دلیل که منابع باتری پیش بینی می کنند اروپا حتی بازار بزرگتری از ایالات متحده باشد.

وی گفت: “اروپا همان نگرانی های ایالات متحده را در مورد نگهداری مواد باتری مهم در زنجیره تامین دارد” ، و افزود که قانونگذاران اروپایی در حال حاضر بازیافت باتری را از طرف OEM ها اجباری می کنند و احتمالاً استفاده از مواد بازیافتی در باتری ها را نیز موظف خواهند کرد. “با توجه به میزان و تعداد گیگفاکتوری هایی که در اروپا ، نسبت به ایالات متحده اعلام شده است ، اکثر مردم از جمله Battery Resourcers معتقدند که بازار اروپا بزرگتر از بازار آمریکای شمالی است.”

مدیر عامل مایکل اوکرونلی اعتبار تصویر: منابع باتری (در پنجره جدیدی باز می شود)

سهم شیر از مواد باتری مهم در حال حاضر در آسیا تولید می شود ، اما اوکرونلی گفت که این صنعت از تمرکز زیاد در مکان های خاص به یک عملیات جهانی تبدیل شده است.

“خواه این شرکت آسیایی است که به اروپا یا آمریکای شمالی نقل مکان می کند ، یا افراد جدیدی که وارد اروپا می شوند و اروپا و آمریکای شمالی را تامین می کنند – ما یک شرکت کننده جدید در تامین این مناطق هستیم – زنجیره تامین مواد باتری کاملاً باید بومی سازی شود. ” “ما بخشی از آن هستیم”

اوکرونلی افزود که این شرکت در حال مذاکره با تعدادی از تولیدکنندگان OEM و لوازم الکترونیکی مصرفی است ، اما از ذکر جزئیات خودداری کرد. با این حال ، او گفت که سازندگان خودرو و سازندگان باتری قبلاً مواد کاتد شرکت را گرفته و برای آزمایش و مقایسه آن با کاتدهای “بکر” باتری ساخته اند.

اوکرونلی گفت: “این باور منابع باتری است که در دراز مدت ، شما نیاز به یک زنجیره تأمین عمودی یکپارچه دارید و می توانید بیشترین مقدار را از این باتری های مصرف شده استخراج کنید.” “ما در حال حرکت به سمت بالادست هستیم تا این مواد مهندسی را که به یک باتری جدید باز می گردد ، بسازیم.”