من Nest را تاسیس کردم. در اینجا نحوه استارتاپ ها می تواند به حل تغییرات آب و هوایی کمک کند – TechCrunch

بهترین راه برای ایجاد تغییرات پایدار ، ایجاد فرصت هایی است که در آن کار مناسب نیز آسان ترین کار است. کنفرانس آب و هوای COP26 آینده فرصتی منحصر به فرد برای تشویق استعدادهای جدید برای نوآوری و به کارگیری گسترده ترین راه حل های ممکن برای تحقق این امر دارد.

وقتی پای تصمیم ثانویه یا یک عادت به میان می آید ، مصرف کننده معمولی همیشه راه راحت تر را انتخاب می کند ، حتی اگر آن مسیر “کاری اشتباه” باشد. فناوری، همراه با همدلی عمیق برای تجربه کاربر، این فرصت را دارد که با مصرف کنندگان در جایی که هستند ملاقات کند – راه حل هایی ارائه دهد که نه تنها حداقل های ساده را برای حل راحت یک مشکل برآورده می کند، بلکه این کار را به گونه ای انجام می دهد که برای افراد بیشتری بهتر باشد. .

اغلب اوقات ، من می بینم که شرکت ها – چه از نظر فنی و چه از راه های دیگر – این اصل را از دست می دهند.

بیایید یک مثال طولانی مدت را نهادینه کنیم: بازیافت. همه می دانند که بازیافت کلید کاهش ضایعات و به نوبه خود کاهش تغییرات آب و هوایی است. ما به سادگی نمی توانیم ضایعات را با همان نرخ فعلی ادامه دهیم. بازیافت تلاشی برای کاهش بار زباله روی کره زمین است. مفهوم بازیافت ساده است: از چیزهای قدیمی به شیوه های جدید استفاده کنید. با این حال ، وقتی مصرف کننده معمولی با یک تصمیم ثانویه بین سطل آبی یا سطل مشکی روبرو می شود ، پرتاب کردن یک کالا به داخل سطل سیاه بسیار آسان تر از آن است که گام (های) لازم برای بررسی قابلیت بازیابی دقیق آن مورد را برداشته شود.

از سوی دیگر، در Nest، ما می‌دانستیم که وقتی ترموستات‌ها در تمام روز در دمای یکسانی قرار می‌گیرند، خانواده‌های معمولی مقدار زیادی انرژی را هدر می‌دهند. همچنین می‌دانستیم که آخرین چیزی که افراد پرمشغله (و همه افراد پرمشغله هستند) به آن نیاز دارند این است که به یاد داشته باشند که ترموستات خود را بر اساس الگوهای آب و هوا، زمان روز یا افزایش مصرف انرژی تنظیم یا تنظیم مجدد کنند.

این یک چیز است که به کسی بگویید ترموستات خود را خاموش کند ، زیرا برای کره زمین مفید است. این یک چیز دیگر است که به سادگی ترموستات آنها را به صورت خودکار خاموش کنید. زمانی که اتوماسیون، داده‌های مصرف انرژی، کنترل‌های برنامه و طراحی را اضافه کردیم که تنظیم دما را به بهترین شکل ممکن می‌سازد، محصولی داشتیم که می‌دانستیم تغییرات پایدار را ایجاد می‌کند. به طور متوسط ​​، ترموستات یادگیری Nest 10-12 energy انرژی را در گرمایش و 15 energy در سرمایش در هر خانوار صرفه جویی می کند (آمار بیشتر در اینجا).

مطمئناً در Nest ، صرفه جویی در انرژی را در خانه به یک کار جالب تبدیل کردیم. اما این همه ماجرا نیست. ما به مشتریان خود آموزش دادیم که منافع هزینه شخصی خود و همچنین سود کره زمین را ببینند. Nest کار ساده را برای مصرف کننده عادی راحت تر و راحت تر کرد.

اما اجازه دهید از Nest زوم کنیم.

این یک لحظه محوری برای فناوری برای حل مشکلات بزرگ است. بزرگترین و مهمترین زمان این مشکلات تغییر آب و هوا است. ما این فرصت را داریم که از پیشرفت هایی که در چند دهه گذشته به دست آورده ایم استفاده کنیم تا برای همه – بله ، همه – سهیم شدن در نجات کره زمین را آسان کنیم. ما باید فناوری ایجاد کنیم ، سرمایه گذاری کنیم و از آن حمایت کنیم که در کنار عملکرد خوب واقعاً خوب عمل کند.

من به عنوان یک سرمایه گذار ، می بینم که شرکت های فناوری هر روز این اصل را پذیرفته یا نادیده می گیرند. چند سال پیش ، با آرچ رائو ، بنیانگذار اسپان ، ملاقات کردم و بلافاصله تحت تأثیر قرار گرفتم که چگونه ایده او یک کار سخت را آسان تر می کند و با این کار باعث ایجاد تغییرات مثبت می شود. امروزه برق رسانی به خانه بسیار سخت است. مطمئناً می توانید یک پنل خورشیدی یا یک باتری در زیرزمین خود نصب کنید ، اما این برای صاحبان خانه چالش برانگیز است که بدانند آیا این وسایل در واقع به آنها در صرفه جویی در انرژی کمک می کند یا خیر. Span یک پنل الکتریکی است که به صاحب خانه اجازه می دهد تمام مدارهای خانه را از راه دور از طریق یک برنامه تلفن کنترل کند. اسپان طراحی کاربر محور را به مقوله غیرجنسی معرفی کرد: برق خانگی.

پروژه امور جهانی TechCrunch

این س theال را مطرح می کند: اگر بتوانیم طراحی انسان محور ، فناوری ، UX عالی و تفکر محصول نهایی را در زمینه های بیشتری (مهم نیست چقدر خسته کننده است) به کار گیریم ، چه نوع راه حل هایی می توانیم ایجاد کنیم؟ چه نوع مشکلات بزرگی را می توانیم حل کنیم؟

ما پیشرفت زیادی در حرکت به سمت انرژی های خورشیدی و تجدیدپذیر داشته ایم، اما کافی نیست. ما باید منابع را برای راه حل های همه صنایع برنامه ریزی و اختصاص دهیم. این فراخوان برای اقدام ممکن است از فناوری شروع شود ، اما به حمایت سرمایه گذاران ، گروه های حمایتی غیر انتفاعی و سیاست گذاران نیاز دارد. و ما به رهبرانی نیاز داریم که در اواخر این ماه در گلاسکو جمع شده اند تا نقشه راه مشوق ها را تنظیم کنند. هیچ گلوله نقره ای برای تغییرات آب و هوایی وجود ندارد و هیچ شخص ، ایده یا شرکتی وجود ندارد که آن را حل کند. همه ما را می گیرد، همه ایده های ما را می گیرد.

به زبان ساده: مردم انگیزه دارند که کار درست را انجام دهند ، اما تا آنجا که راحت تر باشد. همانطور که می سازیم، اجازه دهید ماهیت انسانی را به عنوان چالش خود در آغوش بگیریم. فناوری که در آزمون راحتی بایستد، در نهایت در آزمون زمان برای ایجاد تغییرات پایدار مقاومت خواهد کرد. چگونه می توانیم انجام کار درست را آسان تر از انجام کار اشتباه کنیم؟ این را درک کنید، به دیگران بیاموزید که چگونه این کار را انجام دهند، و ما خود را در موقعیتی قرار خواهیم داد که جهان را نجات دهیم.