مواد تشکیل دهنده لوله گالوانیزه

گروه تجاری امیران لوله برای دریافت رضایت مشتریان محصولاتی را اعم از انواع لوله مانیسمان، انواع لوله API، انواع لوله گازی، لوله گالوانیزه، پروفیل، لوله شوفاژ، انواع اتصالات و… در ادامه جدولی از قطر، ضخامت و قیمت لوله گالوانیزه گلخانه گروه صبا ارائه شده است . با توجه به اینکه لوله های گالوانیزه درپاد در سایزهای مختلف و ضخامت گوناگون تولید میشوند، به همین دلیل قیمت های متفاوتی دارند. لولههای گالوانیزه درپاد از نظر ابعادی مطابق با استاندارد DIN 2440 ساخته شده که در مصارف گوناگون به صورت قطرهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. قیمت روز لوله گالوانیزه درپاد بستگی به نوساناتی چون: تغییر قیمتهای فولاد، ساختمان سازی، مواد اولیه مورد استفاده، وزن و اندازه لوله سفارشی دارد. همان طور که از اسم لوله گالوانیزه گلخانه مشخص است این لوله در ساختمان گلخانه برای ستون ها و سقف مورد استفاده قرار میکیرد. لوله گالوانیزه گلخانه ای: این نوع لوله در صنعت کشاورزی و جهت ایجاد اسکلت انواع متفاوت گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. سپس لولهها داخل آب سرد برده میشوند و در مرحله آخر برای حفظ دندهها و شناسایی لولهها یک درپوش معمولاً به رنگ آبی بر روی آنها قرار میگیرد.

از این رو متریال به کار رفته در ساخت این نوع لولهها باید تا دمای ۱۴۸۰ درجه سانتیگراد نیز از خود مقاومت نشان دهند. بنابراین باید مقاومت بالایی در رطوبت داشته باشند؛ که لوله گالوانیزه نوع سبک گزینه مناسبی برای این کار میباشد. در صنعت آهن آلات، بر روی فلزاتی که نسبت به خوردگی آسیب پذیر می باشند پوششی از فلز روی قرار می دهند که این پوشش برای حفاظت از فلز در برابر خوردگی و آسیب پذیری می باشد و این عمل توسط گالوانیزاسیون صورت می گیرد. شرکت درپاد انواع مختلفی از لوله و پروفیل را با ظرفیت 100 هزار تن سالیانه در خط تولید خود قرار داده است که لوله گالوانیزه آن بیشترین کاربرد را در صنایع گاز رسانی آبرسانی و… اعتبار: استاندارد های مختلف در خصوص گالوانیزینگ ورق های فولادی، در زمینه ایجاد پوشش های نازک بحث میکنند و این نشان دهنده آن است که طول عمر و نحوه عملکرد لایه روی، برای مصرف کننده قابل اعتماد است. دلیل استفاده از فلز روی برای گالوانیزه کردن لولههای شرکت درپاد این است که وقتی مولکولهای لولههای فولادی در دمای 420 درجه سانتیگراد با مولکولهای فلز روی ترکیب میشوند، بین این دو اتصال محکمی رخ میدهد؛ که موجب افزایش طول عمر لوله تولید شده خواهد شد.

لوله گلخانه ای گالوانیزه ( گل خانه ای ) ، در دو مدل آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد تولید میشود. از آهن گالوانیزه در ساختن لوازمی مثل لوله بخاری ، کانال کولر ، کابینت آشپزخانه ، شیروانی منازل ، لوله های آب و هر جا که احتمال خوردگی آهن و خسارت وجود دارد، استفاده میشود. که هر کدام از آن ها با توجه به مشخصات فنی خود قابلیت استفاده در موارد زیر میباشند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت لوله گالوانیزه گرم و سبک با توجه به نوع محصول تولیدی، از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. در سیستم لوله کشی گلخانه از نوع سبک لوله گالوانیزه استفاده میشود که به دلیل داشتن وزن مناسب و تنوع در ضخامت و همچنین قیمت مناسب از استقبال بیشتری نسبت به سایر لولههای صنعتی برخوردار است. یکی از کاربردهای لوله گالوانیزه درپاد در سیستم لوله کشی گلخانهای است که دارای هوای مرطوب و پر از خاک میباشد.

یکی از مهم ترین فعالیت هایی که در دنیا انجام می شود تا ما بتوانیم زندگی راحت و بدون دغدغه ای داشته باشیم، تاسیسات ساختمانی و لوله کشی است. معمولا برای جلوگیری از آسیب های محیطی مانند زنگ زدگی، لوله های گالوانیزه را در مواد روی فرو می برند تا یک پوشش محافظتی روی لوله ایجاد شود. شرکت مادر سرمايه گذاري هلدينگ دَريک، با ظرفيت سازي مناسب و ايجاد شركتهاي صنعتي، خدماتي و ساختماني توانسته است سه مجموعه هلدينگ تخصصي با نام های: سرمايه گذاري گسترش فولاد تبريز، سرمايه گذاري فولاد گستر كوثر و سرمايه گذاري هواپیمایی آتا ایجاد نماید. لوله گالوانیزه درپاد، تولید یکی از برندهای معتبر با نام درپاد در ایران میباشد. تولید به روش گرم معمولاً کاربرد بیشتری دارد. عمر مفید لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای طبیعتا به دلیل شرایط آبکاری بسیار بیشتر از لوله گالوانیزه سرد خواهد بود. اگر به هر دلیلی قصد تغییر در شبکه ی لوله ای برق ،آب، سازه های گلخانه ای را داشتید، براحتی این پروسه عملیاتی در کمترین زمان قابل اجرا خواهد بود. برای مثال اگر با افزایش قیمت دلار مواجه شویم، قیمت محصولات وارداتی، روند صعودی در پیش میگیرند که این خود باعث کاهش درخواست واردات میگردد. لولههای گالوانیزه شرکت درپاد لولههایی سیاه و درزدار هستند که به دلیل داشتن پوشش گالوانیزه برای محیطهایی با شرایط جوی مرطوب مورد لوله فلزی گالوانیزه استفاده قرار میگیرند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد لوله گالوانیزه خرید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.