نامزد FTC جدید بایدن یک حامی حریم خصوصی دیجیتال است که از Big Tech انتقاد می کند – TechCrunch

رئیس جمهور بایدن این هفته آخرین نامزدی خود را برای کمیسیون تجارت فدرال اعلام کرد و از آلوارو بدویا ، کارشناس حریم خصوصی دیجیتال برای پیوستن به این آژانس استفاده کرد زیرا نگاهی سخت به صنعت فناوری دارد.

بدویا مدیر بنیانگذار مرکز حفظ حریم خصوصی و فناوری در دانشکده حقوق جورج تاون است و پیش از این به عنوان مشاور ارشد سناتور سابق آل فرانکن و کمیته فرعی قوه قضاییه سنا در زمینه حفظ حریم خصوصی ، فناوری و حقوق فعالیت می کرد. بدویا بر روی قوانین مربوط به برخی از فوری ترین مسائل مربوط به حریم خصوصی در فناوری ، از جمله ابزارهای تعقیب کننده و سیستم های تشخیص چهره ، کار کرده است.

در سال 2016 ، بدویا گزارشی با عنوان “ترکیب دائمی: تشخیص چهره پلیس غیرقانونی در آمریکا” ، تحقیقی یک ساله که عمیقا در مورد استفاده پلیس از سیستم های تشخیص چهره در ایالات متحده تحقیق کرده است. گزارش 2016 موارد نیروی انتظامی را مورد بررسی قرار داد. تکیه بر سیستم های تشخیص چهره و پایگاه داده های بیومتریک در سطح ایالت. این استدلال می کرد که مقررات به شدت برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و شکست های الگوریتمی لازم است قبل از اینکه فناوری به طور اجتناب ناپذیری رایج شود.

Bedoya همچنین از فراخوان Big Tech خجالتی نیست. چند سال پیش در مقاله ای در نیویورک تایمز ، او هدف شرکت های دره سیلیکون را قرار داد که به کاربران خدمات عمومی حریم خصوصی می دهند در حالی که میلیون ها نفر را بی سروصدا به لابی ها هدایت می کند تا حریم خصوصی مصرف کنندگان را تضعیف کند. نامزد جدید FTC فیس بوک را مشخص کرد و به تلاش های این شرکت برای تضعیف قانون حفظ حریم خصوصی اطلاعات بیومتریک ایلینوی ، قانونی از ایالت ها اشاره کرد که به عنوان یکی از تنها بررسی های معنی دار در مورد شیوه های مهاجم حریم خصوصی در ایالات متحده عمل می کند.

بدویا استدلال کرد که صنعت فناوری به آسانی با تطبیق لابی های خود به تدریج یک بخش گسترده و گسترده قوانین مقررات حریم خصوصی را شکل می دهد تا موج لوایح کوچک و هدفمند. به نظر می رسد طرفداران مبارزه با انحصار در کنگره که امروز فناوری را هدف گرفته اند ، همین درس را نیز آموخته اند.

بدویا می نویسد: “ما نمی توانیم قدرت بخش فناوری در کنگره و قوه مقننه را دست کم بگیریم.” اگر ایالات متحده سعی کند قوانین گسترده ای را برای داده های شخصی تصویب کند ، ممکن است این تلاش توسط سیلیکون ولی انتخاب شود و ما بهترین تلاش خود را در زمینه حفاظت از حریم خصوصی معنی دار از دست خواهیم داد. “

در صورت تأیید ، بدویا به لینا خان منتقد بزرگ فناوری ، نامزد اخیر Biden FTC که اکنون ریاست آژانس را بر عهده دارد ، می پیوندد. تمرکز خان بر ضد تراست و آمازون به طور خاص با تمرکز بدویا بر نگرانی های حریم خصوصی مجاور است ، و این زوج را در حضور نظارتی مهیج در شرایطی که دولت بایدن به دنبال مهار برخی زیانبارترین زیان های صنعت فناوری است ، قرار می دهد.