نتفلیکس با پخش زنده «Love is Blind» مشکلاتی را تجربه می‌کند

نتفلیکس با پخش زنده اپیزود دیدار مجدد “Love is Blind” مشکل دارد. ما همیشه می‌دانستیم که پخش زنده بی‌نظم خواهد بود، همان‌طور که دیدارهای رئالیتی شو همیشه اینطور است – اما پس از 50 دقیقه تأخیر (و تعداد زیاد)، پخش زنده نتفلیکس حتی از رابطه کوتاه مدت زک و ایرینا آشفته‌تر است.

به ازای Down Detector، بیش از 10000 کاربر خطاهایی را در دسترسی به نتفلیکس در حوالی ساعت 20:00 به وقت شرقی گزارش کردند، زمانی که قرار بود جلسه مجدد پخش شود. نتفلیکس فوراً به درخواست نظر پاسخ نداد، اما خود جریان مستقیم یک پیام خطایی را نشان داد و اعلام کرد: «مشکلی در پخش زنده وجود دارد. محکم بمان! ما در تلاش هستیم تا در اسرع وقت آن را برطرف کنیم.»

در ابتدا، نتفلیکس توییت کرد به کاربران بگوید که پخش جریانی پانزده دقیقه به تأخیر خواهد افتاد. اما مسائل به این سرعت حل نشد.

این یک شروع ناخوشایند برای نفوذ شبکه استریم به سرگرمی های زنده است. گردهمایی «عشق کور است» دومین رویداد زنده نتفلیکس است که به نظر می‌رسد راهی هوشمندانه برای تقویت شهرت آن به عنوان مقصدی برای رویدادهای زنده باشد – بر اساس آمار بازدید داخلی نتفلیکس، 30 میلیون خانواده فصل اول سریال را تماشا کردند. اما پس از تأخیرهای امشب، طرفداران «عشق کور است» ممکن است مانند کوام احساس ناامیدی کنند وقتی او متوجه شد که باید به سیاتل برود.

طبیعتاً، طرفداران با نظرات وحشیانه آنلاین … حتی Blockbuster که ظاهراً یک حساب توییتر دارد، شرکت کردند.

بلاک باستر در نتفلیکس توییت کرد:به یاد داشته باشید که vhs را از ما اجاره کنید. شما می توانید آن را به موقع شروع کنید بدون مشکل… این چیزی است که ما به دست می آوریم.

تا آنجا که برنامه‌های پخش زنده آینده نتفلیکس پیش می‌رود، پخش‌کننده حق پخش جوایز انجمن بازیگران نمایشگر را که از سال آینده آغاز می‌شود، گرفت.

این داستان در حال توسعه است…