نتفلیکس می گوید 142 میلیون خانوار سریال کره ای “Squid Game” – TechCrunch را تماشا کردند

مطابق با بلومبرگ، تماس از پیش ضبط شده Netflix با سهامداران که نتایج سه ماهه سوم آن را اعلام می کند ، نگاهی دیگر به موفقیت ما می دهد بازی ماهی مرکب بود. حدود 142 میلیون خانوار در سراسر جهان برنامه کره ای را در مورد افراد بدهکار در حال انجام یک بازی مرگبار با یک جایزه نقدی به ارزش ده ها میلیون دلار تماشا کردند. این نشریه می گوید این باعث می شود پربیننده ترین نمایش جدید در تاریخ Netflix باشد.

بازی ماهی مرکب نتفلیکس فاش کرد که “شیطان پرست فرهنگی” را از آن خود کرد و در رتبه بندی غول پخش در 94 کشور جهان ، از جمله ایالات متحده ، مقام اول را کسب کرد. از آنجا که تقاضای زیادی برای همه چیز وجود دارد بازی ماهی مرکب، Netflix همچنین اعلام کرده است که محصولات مصرفی بر اساس نمایش در حال حاضر در راه خرده فروشی هستند.

چند روز پیش، بلومبرگ اسناد به دست آمده با جزئیات نمرات شرکت از نظر “ارزش تأثیر” و “کارآمدی”. Netflix در مورد معیارهایی که باعث موفقیت یا عدم موفقیت یک عنوان می شود ، بسیار محرمانه بوده است و اسناد نشان می دهد که چگونه موفقیت سریال ها و فیلم ها را اندازه گیری می کند. بازی ماهی مرکب بودجه 891.1 میلیون دلار ، که 41.7 برابر است – این میزان کارآیی آن است – بودجه آن 21.4 میلیون دلار است.

تا حدی از بازی ماهی مرکب Netflix گفت که بینندگان زیادی داشته اند و بهترین رشد مشترکین خود را در سال داشته اند. اسپنسر نویمان ، مدیر ارشد مالی در این تماس گفت: “با ادامه سه ماهه ، شاهد شتاب در رشد خود بودیم.” در سه ماهه سوم از 4.38 میلیون مشترک که بیشتر آنها از آسیا و اروپا بودند استقبال کرد و انتظار می رود در سه ماهه پایانی 2021 8.5 میلیون مشتری دیگر به دست آورد.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.