نتفلیکس کارمندی را که در همبستگی با کارگران ترانس سازماندهی کرده بود اخراج کرد – TechCrunch

نتفلیکس کارمندی را که رهبری گروه منابع کارکنان شرکت شرکت را برعهده داشت و در 20 اکتبر برنامه خروج را برنامه ریزی کرده بود ، اخراج کرد. این خاتمه اولین بار توسط The Verge گزارش شد.

کارکنان نتفلیکس برای اعتراض به اظهاراتی که مدیرعامل آن تد ساراندوس درباره ویژه نامه دیو چاپل به نام “The Closer” که اخیراً منتشر شد ، برنامه ریزی کردند. این شرکت ادعا می کند که کارمند مورد نظر را اخراج کرده است زیرا شرکت مشکوک است که آنها اطلاعات داخلی را فاش کرده اند.

یک نماینده Netflix به TechCrunch گفت: “ما کارمندی را برای به اشتراک گذاری اطلاعات محرمانه و حساس تجاری در خارج از شرکت رها کرده ایم.” “ما می دانیم که این کارمند ممکن است از ناامیدی و آسیب دیدن Netflix انگیزه داشته باشد ، اما حفظ فرهنگ اعتماد و شفافیت اصلی شرکت ما است.”

به نظر می رسد اطلاعات فاش شده مورد بحث برخی از معیارهای داخلی در “The Closer” است که در داستانی از بلومبرگ ظاهر شد و گزارش داد که نتفلیکس 24.1 میلیون دلار برای یک برنامه ویژه هزینه کرده است. در همین حال ، این شرکت 3.9 میلیون دلار برای کمدی اخیر بو برنهام “Inside” و 21.4 میلیون دلار برای بازی پرهیاهو و نه قسمتی “Squid Game” ، بهترین اولین پخش نتفلیکس هزینه کرد.

در اوایل ماه جاری ، هنگامی که Netflix برای انتشار “The Closer” آماده می شد ، کارکنان نگرانی هایی را در مورد شوخی های ضد ترانس مضر در این برنامه ابراز کردند-Chapelle تا آنجا که اعلام کرد “تیم TERF” است ، اشاره کرد و به فمینیست های رادیکال خارج از محرومیت اشاره کرد. جنسیت را با جنسیت بیولوژیکی اشتباه می گیرند و با جنبش برای حقوق تراجنسیتی ها مخالفت می کنند. هنگامی که Netflix به هر حال در 5 اکتبر برنامه ویژه را منتشر کرد ، کارکنان و مشترکان Netflix به طور یکسان با سرویس استریم مخالفت کردند.

یک روز پس از انتشار ویژه ، یک مهندس نرم افزار trans در Netflix Terra Field توییتی a نخ ویروسی درباره تاثیر بلاغت ضد ترانس “ترویج ایدئولوژی TERF (که همان کاری است که ما دیروز با ارائه بستر به آن انجام دادیم) مستقیماً به افراد ترانس آسیب می رساند ، این اقدامی خنثی نیست. این استدلال دو طرفه نیست. این بحث با افراد ترنس است که می خواهند زنده بمانند و افرادی که نمی خواهند ما زنده باشیم. ”

بلافاصله بعد ، نتفلیکس فیلد و دو کارمند دیگر را به دلیل تلاش برای شرکت در جلسه ای در سطح مدیر که دعوت نشده بودند ، تعلیق کرد. اما فیلد بود بازگردانده شد روز بعد پس از اینکه متوجه شد او با قصد بد در جلسه شرکت نمی کند – در واقع ، یکی از مدیران پیوند را به اشتراک گذاشته بود ، و او را به این فکر انداخت که می تواند در آن شرکت کند. اما برخی از کارکنان نتفلیکس خسته شدند ، به ویژه پس از اینکه مدیرعامل شرکت تد سراندوس در ایمیلی به آنها نوشت که “محتوای روی صفحه به طور مستقیم به ضرر دنیای واقعی تبدیل نمی شود.” وی ادامه داد: “ما آموزش جنسی داریم ،” نارنجی جدید سیاه است “،” Control Z “، هانا گادسبی و دیو چاپل همه در Netflix. کلید این امر افزایش تنوع در خود تیم محتوا است. “

یک کمدین لزبین به خاطر “Nanette” ویژه Netflix که برنده جایزه امی شده بود ، جشن گرفت ، اما هانا گادسبی علیه تلاش ساراندوس برای ترسیم او به عنوان چهره ای برای مشارکت عجیب در Netflix صحبت کرد.

تد در اینستاگرام خود نوشت: “شما به اندازه کافی به من پول ندادید تا با عواقب واقعی سگ سخنان نفرت انگیز که سوت او را رد می کنید کنار بیایید.” “لعنت به شما و فرقه الگوریتم غیراخلاقی شما.”

به عنوان طرفداران نتفلیکس با اخراج سازماندهی برنامه راهپیمایی ترانس دور بعدی ، شعله های آتش شعله ور می شوند ، برخی از مردم این کار را می کنند ارسال پیوندهایی به cancelnetflix.com ، که کاربران را در مورد نحوه لغو اشتراک به صفحه راهنمای Netflix هدایت می کند.

ما همه نظرات شما را می خوانیم و از آنها برای ادامه حمایت از نمایندگی کوئری بزرگتر و بهتر استفاده می کنیم. ” اکثر، حساب LGBTQ+ Netflix. “اوحالا می توانی به ما فریاد بزنی. »