نحوه درخواست تخفیف دانشجویی برای TechCrunch+ – TechCrunch

دانشجویان می توانند به TechCrunch+ با نرخ تخفیف 50 دلار در سال (به همراه مالیات) دسترسی پیدا کنند. نحوه مطالبه تخفیف به شرح زیر است:

  • از آدرس ایمیل .edu یا دانشگاه استفاده کنید و پیامی را به تیم پشتیبانی مشتری ما در [email protected]به لطفاً به آنها اطلاع دهید که به دنبال تخفیف دانشجویی هستید.
  • تیم ظرف 24-48 ساعت با پیوندی منحصر به فرد به شما تخفیف می دهد.

اگر بخشی از یک گروه دانشجویی هستید مانند یک باشگاه کارآفرین و علاقمند به دسترسی تعداد زیادی از کاربران هستید ، با [email protected] برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تخفیف های سفارشی در گروه های بزرگ.

TechCrunch+چیست؟

TechCrunch+ یک محصول عضویت است که مشاوره و تجزیه و تحلیل را برای کمک به پیشرفت استارتاپ ها ارائه می دهد. اعضا نحوه عملکرد استارتاپ های موفق را از طریق مصاحبه های عمیق با بنیانگذاران و سرمایه گذاران ، از جمله تکرار جلسات در رویدادهای TechCrunch در صورت تقاضا ، می آموزند. متجزیه و تحلیل arket ، نظرسنجی از سرمایه گذاران و خبرنامه های موضوعی به اعضا این امکان را می دهد تا روندها و فرصت ها را تشخیص دهند ، در حالی که مربیگری هفتگی و جلسات پرسش و پاسخ به بهبود وضعیت شما کمک می کند. TechCrunch+ همچنین ارائه می دهد مشاوره تخصصی در زمینه جذب سرمایه ، رشد و مدیریت از سوی کارآفرینان مجرب.

اگر علاقه مند به شرکت در رویدادهای TechCrunch هستید ، می توانید 20 on در بلیط به عنوان عضو TechCrunch+ صرفه جویی کنید.

برای س questionsالات مربوط به این پیشنهاد ، با پشتیبانی مشتری در آدرس تماس بگیرید [email protected]به