نردبان 100 میلیون دلار با ارزش 900 میلیون دلار برای پلت فرم فروش بیمه عمر انعطاف پذیر افزایش می دهد-TechCrunch

بیمه عمر در عصر بیمه جدید جان تازه ای گرفته است ، و امروزه یکی از شرکت هایی که با بازنگری در همه چیز ، از مشتریان هدف گرفته تا نحوه تأمین و پرداخت بیمه و میزان پوشش بیمه ای ، کسب و کاری ایجاد می کند. اعلام برخی منابع مالی در پی رشد قوی. نردبان ، که بیمه نامه های عمر انعطاف پذیر ارائه می دهد و از 100000 تا 8 میلیون دلار پوشش می دهد ، 100 میلیون دلار سرمایه خالص به دست آورده است ، سری D که ارزش شرکت را 900 میلیون دلار اعلام کرده است.

در زمانی که مرگ و میر شاید بیش از حد معمول برای افراد عادی وجود داشته باشد-به لطف کووید -19-نردبان یک سال واقعاً قوی را پشت سر گذاشته است و درآمد آن چهار برابر افزایش یافته است (مقدار دقیق آن فاش نشده است). استارتاپ مستقر در پالو آلتو ، که امروز در ایالات متحده فعالیت می کند ، در صدد است تا پایان سال جاری 30 میلیارد دلار تحت پوشش قرار دهد.

(ارزش گذاری شرکت نیز معیاری برای رشد 4 برابری است: PitchBook تخمین می زند که در آخرین جمع آوری کمک های مالی خود ، در سال 2020 ، حدود 238 میلیون دلار ارزش گذاری شده است.)

Thomvest Ventures و OMERS Growth Equity رهبری سری D را بر عهده داشتند و این شرکت فاش نمی کند که چه کسی دیگری در این دور حضور دارد. حامیان قبلی شامل استراتژی هایی مانند بازوهای خطرناک Allianz Life و Northwestern Mutual ، به همراه RRE ، Canaan Partners ، Lightspeed و دیگران هستند.

موجی از استارتاپ ها در چند سال گذشته با مأموریت بازنگری در مدل بیمه پدیدار شده اند. با استفاده از برخی از روندهای مشابه که در fintech مشاهده می کنیم ، شرکت ها به فناوری ایجاد شده توسط دیگران متکی هستند و از طریق API ها قابلیت هایی را در نظر می گیرند تا ابزارهایی را در اختیار مردم قرار دهند تا بتوانند برای بیمه نامه ها قیمت گذاری و دریافت کنند.

نقاط فروش منحصر به فرد آنها رابط های آسان تری برای استفاده در وب و برنامه ها می شود. طیف گسترده ای از گزینه ها از نظر قیمت و پوشش ؛ و استفاده از الگوریتم ها و سایر فناوری های جدید برای تولید نقل قول ، بستن معاملات و شروع پوشش بسیار سریعتر.

آنها همچنین جمعیت شناسی جدیدی را هدف قرار می دهند – برای مثال هدویگ در اروپا ، که بر ارائه خدمات بیمه عمدتا به افراد زیر 30 سال متمرکز شده است. دیگران شامل لیموناد هستند. مارشمالو در انگلستان تجدید نظر در بیمه خودروهای فراگیر ؛ ارائه YuLife بیمه عمر به عنوان یک پیشنهاد بازی سازی ، با تمرکز بر سلامتی ؛ Bima بازارهای نوظهور را هدف قرار می دهد. کاهش اخلاق مانع ورود محصولات بیمه عمر ؛ و غیره

با ارائه سیاست های شرایط انعطاف پذیر که می توان آنها را به صورت آنلاین جستجو و خریداری کرد ، رویکرد Ladder در قلمرو بسیاری از این موارد است ، با جزئیات مهم اضافه شده که به صورت عمودی یکپارچه شده است ، نه تنها رابط های کاربر پسند و مدرن و خطرات الگوریتم های مبتنی بر تعیین قیمت ، اما همچنین پذیره نویسی ، مسئله فوری و مدیریت سیاست.

مانند سایر رویکردهای عمودی یکپارچه ، این امر می تواند هزینه بالایی را برای نردبان ایجاد کند ، اما به طور بالقوه کنترل بیشتری در مورد نحوه طراحی خط مشی ها ، نحوه اجرای به روزرسانی ها و تغییرات و البته در دراز مدت ، حاشیه های آن را ارائه می دهد. در فروش ، یا برعکس پس اندازهایی که می تواند به کاربران منتقل کند. نردبان امروز ادعا می کند که 40 درصد پس انداز را در مقایسه با سایرین در بازار به کاربران ارائه می دهد.

جیمی هیل ، مدیرعامل و بنیانگذار Ladder ، در بیانیه ای گفت: “من از اول می دانم که چگونه بیمه عمر می تواند زندگی را تغییر دهد.” “با حامل ما در حال کار و این دور جدید بودجه ، ما در موقعیتی هستیم که نوآوری را در خدمت به خانواده ها و جوامع بسیار افزایش دهیم. من بسیار هیجان زده هستم که ببینم دیدگاه اصلی ما همچنان در حال تحقق است. “

دان باتلر ، دکتر ، Thomvest Ventures ، در بیانیه ای گفت: “جهان فقط دیجیتالی تر می شود ، نه کمتر ، و صنعت بیمه عمر تا به امروز در حال نوسازی است.” “ما از سرمایه گذاری روی چشم انداز Ladder برای ساخت شرکت بیمه عمر دیجیتال برای فردا بسیار هیجان زده هستیم و اعلامیه امروز آنها مبنی بر اینکه آنها اولین شرکت فعال هستند نشان می دهد که آنها از صنعت پیشی گرفته اند.”

Saar Pikar ، MD و سرپرست fintech ، OMERS Growth Equity ، می گوید: “جیمی هیل و تیم مدیریتی بصری اش نردبان را به عنوان یک شرکت بیمه عمر دیجیتالی نوآور و پیشرو در بازار می سازند.” “ما بسیار خوشحالیم که Ladder را به عنوان اولین سرمایه گذاری مستقیم فین تک OMERS Growth Equity – و همچنین ورود ما به فضای insurtech ، که در حال گسترش حضور insurtech توسط همکاران OMERS Ventures ما است ، می دانیم. ما معتقدیم که این شرکت یک رویکرد واقعاً دگرگون کننده را ارائه می دهد ، از جمله از طریق ارزیابی کارآمد ریسک و افزایش تجربه کاربر. “