نزدیک به روز نسخه نمایشی Y Combinator – TechCrunch

با سلام و بازگشت به Equity ، پادکست TechCrunch با تمرکز بر سرمایه گذاری خطرپذیر ، جایی که ما اعداد پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

این Equity Monday است ، شروع هفتگی ما که آخرین اخبار بازار خصوصی را ردیابی می کند ، در مورد هفته آینده صحبت می کند ، در چند دور بودجه اخیر تحقیق می کند و در مورد یک موضوع یا روایت بزرگتر از بازارهای خصوصی بحث می کند. می توانید نمایش را در توییتر دنبال کنید اینجابه من همچنین توییت کنیدبه

ما در حال گذراندن یک هفته دیوانه وار هستیم ، بنابراین مطمئن شوید که تا جایی که می توانید توییتر را بالا نگه دارید. چرا؟

  • این هفته هفته نمایشی Y Combinator استاین بدان معناست که یک میلیون استارتاپ تمام تلاش خود را می کنند تا سر و صدا ایجاد کنند ، از همتایان خود متمایز شده و سرمایه خود را با توجه به اسکناس های بدون پوشش بدون تخفیف جمع آوری کنند. TechCrunch مشغول کار خواهد بود زیرا زنبورها گروه شتاب دهنده را ردیابی می کنند و مورد علاقه ما را به گوش و چشم شما می رسانند.
  • این داستان نظارتی چین همچنان ادامه دارد، با محدودیت های جدید بازی و هشدارهای تازه در مورد اقدامات ضد انحصاری صبح امروز. مانند گذشته ، اخبار در حال حرکت سهام است. و اخبار مربوط به بازی ها تأکید می کند که دولت چین خیلی از مزاحم شدن بخش خصوصی خود برای دستیابی به اهداف دولتی ناراحت نیست.
  • همه این اقدامات نظارتی به سرمایه گذاری در سرمایه گذاری خطرپذیر آسیب می رساند، ظاهر می شود با وجود آتش سوزی سریع برای استارتاپ های چینی ، آگوست از نظر سرمایه گذاران خارجی نازک تر به نظر می رسد.
  • Vietcetera سرمایه جدیدی به همراه Urbanbase جمع آوری کرده است. ما گزارش می دهیم که در هند ، اولا الکتریک به دنبال جذب سرمایه عظیمی است.
  • در اخبار بازار عمومی ، موشک Astra به اندازه کافی بالا نرفت ، بنابراین سهام آن در حال سقوط است. و ما در حال بازگشت به چرخه IPO هستیم ، بنابراین آماده شوید.

بسیار خوب! این نمایش ماست! دست به کار شویم!

ارزش سهام هر دوشنبه در 7:00 صبح PST ، چهارشنبه و جمعه در 6:00 صبح PST کاهش می یابد ، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران!