نشت گوگل پیکسل 6 دوربین و جنگ امنیتی را افزایش می دهد – TechCrunch

پیش از راه اندازی آن در 19 اکتبر ، به نظر می رسد که خرده فروشان و گوگل در حال بازی مرغی هستند که می تواند بیشترین اطلاعات را در مورد دو گوشی پرچمدار آینده خود فاش کند. Google Pixel 6 و Google Pixel 6 Pro. خط تلفن های هوشمند گوگل پیکسل به طور سنتی پرچمدار دستگاه اندروید برای ما است که سیستم عامل اندروید خود را تا آنجا که ممکن است بدون تزئین دوست داریم. پس از یک پیکسل 5 تا حدودی ضعیف ، که به این معنی بود که این شرکت دارای تعدادی گوشی میان رده و هیچ پرچمدار واقعی برای صحبت کردن نیست ، به نظر می رسد گوگل درس خود را آموخته است. با رویکرد un-Apple-y مبنی بر نشت دستگاه خود چند هفته قبل از راه اندازی ، همه نگاه های گوگول به دو گوشی های آینده است.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه ، سرعت اطلاعاتی که به عموم منتقل می شود دقیقاً کند نشده است. در آخر هفته ، فروشگاه تلفن بریتانیا Carphone Warehouse صفحات فروش خود را برای این دو تلفن منتشر کرد. البته ، خرده فروش صفحات را در اسرع وقت یانک کرد ، اما نه قبل یک شکارچی نشت چشم عقاب چند عکس از صفحه نمایش گرفتبه علاوه بر این ، گوگل تبلیغات رایانه های جیبی را که هنوز ارسال نشده است ، در رسانه های مختلف نیز آغاز کرده است ، احتمالاً به این امید که برخی از تردیدکنندگان قبل از فشار دادن دکمه خرید آن در اپلی که اخیراً راه اندازی شده است ، به مدت طولانی تردید کنند. سری آیفون 13 در فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی ، که از ماه آگوست شروع شده است ، گوگل در حال فعالیت است برجسته کردن برخی از مزایای آن نسبت به پسرعموی کوپرتینویی خود ، و برجسته کردن چشم انداز رقابتی.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، با توجه به این که بسیاری از جنگ های گوشی های هوشمند رفتار جنگ طلبانه خود را تغییر داده است ، صفحات نشت شده به شدت بر کیفیت دوربین ها تمرکز می کنند. Google Pixel 6 روند اندروید را برای افزودن بینایی رایانه و هوش مصنوعی به فرایند عکاسی ادامه می دهد ، اما برخی از سخت افزارهای بالا را نیز به این ترکیب معرفی می کند. گفته می شود که پیکسل 6 دارای دوربین 50 مگاپیکسل با زاویه دید گسترده و 12 مگاپیکسل فوق عریض است. Pixel 6 Pro دارای سه دوربین است – دو دوربین با مشخصات مشابه برادر کوچکش ، و یک لنز تله 48 مگاپیکسلی اضافی.

تصویر Google Tensor

اعتبار تصویر: اسکرین شات از گوگل (در پنجره جدیدی باز می شود)صفحه رسمی نگه داشتن پیکسل 6. (تصویر بریده شده است)

نکته مهم دیگر تراشه Tensor است که در حال حاضر مورد بحث قرار گرفته است و برای اولین بار در گوشی های جدید به نمایش گذاشته شده است

صفحات بازاریابی همچنین ادعاهای گوگل در مورد فناوری باتری خود را روشن می کند. عملکرد باطری تطبیقی ​​به این معنی است که باتری گوشی ها می تواند فقط در نیم ساعت از یک بار تا 50 درصد شارژ شود ، و سیستم عامل دارای یک سری هوشمند است که عمر باتری شما را در روزهایی که خیلی دور می روید افزایش می دهد. از پریز برق این شرکت همچنین شارژ بی سیم سریع را برای زمانی که بدون نخ کار می کنید ، برجسته می کند.

با توجه به اینکه رقبای اصلی خود امنیت بیشتری را به ارمغان می آورند ، گوگل نیز در آن جبهه به نبرد می پیوندد و ادعا می کند “بیشتر از هر تلفن دیگری از امنیت سخت افزاری برخوردار است” و به کاربران یادآوری می کند که آنها چیپ امنیتی Titan M2 را معرفی کرده اند و وعده ” پنج سال به روز رسانی “که تضمین می کند” با گذشت زمان ایمن تر می شود. ” هنوز مشخص نیست که آیا این به بروزرسانی سیستم عامل یا به روزرسانی سیستم عامل اشاره دارد ، اما دیدن Android در پشت تلفن های خود حتی زمانی که آنها به فراموشی سپرده می شوند دلگرم کننده است.

انتظار می رود با نزدیک شدن به زمان عرضه ، اطلاعات بیشتری در مورد گوشی ها کسب کنیم. ما انتظار داریم که پیش سفارشات هفته آینده ، در 19 اکتبر آغاز شود.