نظرسنجی می گوید! | TechCrunch

پاییز گذشته، الکس و من در مورد بازگرداندن نظرسنجی روباتیک +TC بحث کردم. اخطار همیشگی را به او دادم: من وارد این کار هستم، اما باید منتظر بمانم تا بتوانم زمان را پیدا کنم. شما می دانید که این چیزها چگونه پیش می روند – یک روز صبح از خواب بیدار می شوید و به نوعی پنج ماه بعد است. من بهانه دارم اگر شما به آنها نیاز دارید.

من سوختم و در ماه دسامبر چند هفته مرخصی گرفتم. و سپس CES و MWC بود، و ناگهان به سطح سفرهای سال 2019 بازگشتم، و در این فکر می‌کنم که آیا خرگوش من وقتی از آن در عبور می‌کنم نام من را به خاطر می‌آورد.

بنابراین اگر نظرسنجی قبلاً دیر نشده بود، بدون شک اکنون است. آخرین باری که یکی از اینها را اجرا کردیم به فوریه 2020 برمی‌گردد – به بیان ملایم زمان‌بندی شوم. جهان وارد اولین مراحل همه‌گیری کووید-19 شده بود و پس از اولین امواج در آسیا و اروپا، ایالات متحده درست در آستانه ضربه سخت قرار داشت.

در گذشته، این آغاز یک تغییر لرزه‌ای برای بسیاری از صنایع بود – و روباتیک برای کمک به این امر آماده بود. در واقع، می‌توان استدلال قانع‌کننده‌ای داشت مبنی بر اینکه آن سه سال بین‌الملل بیشترین تغییر را برای این مقوله داشتند. این یک طوفان کامل بود. رشد در سمت انبار/تدارکات هشت سال قبل، با خرید Kiva از آمازون، لحظه تغییر دریای خاص خود را داشت.

خرده فروشانی که در پشت منحنی قرار داشتند، پس از شیوع بیماری همه گیر دو انتخاب داشتند: خودکار یا مرگ. من تشخیص می‌دهم که این یک چارچوب شدید است، اما به یاد داشته باشید که هر کسی که یک «کارگر ضروری» را طبقه‌بندی نکرده بود، ناگهان زمین‌گیر شد. یک شبه، شرکت‌ها در تلاش بودند تا با وعده آمازون مبنی بر ارسال در همان روز و روز بعد با افراد بسیار کمتری رقابت کنند. صراحتاً جای تعجب است که بسیاری از آنها دست نخورده بیرون آمدند.

سایر صنایع ناامید بودند که از راه تحقق پیروی کنند. ناگهان، به نظر می رسید که پول بیشتری به راه حل های رباتیک برای مقوله هایی مانند ساخت و ساز، کشاورزی، خدمات غذایی و مراقبت های بهداشتی سرازیر شد. خوشبختانه، روباتیک در دهه گذشته پیشرفت های عمیقی را به دلیل پیشرفت در زمینه های دیگر مانند لوازم الکترونیکی مصرفی (حسگرها) و اتومبیل های خودران (حسگرها) شاهد بوده است.

در واقع، فکر نمی‌کنم اگر بگویم که رباتیک تا کنون بیشتر از خود خودروها از پیشرفت‌های رانندگی خودران سود برده است، مخالفت زیادی دریافت نمی‌کنم. من نمی‌گویم که همیشه همین‌طور خواهد بود، اما دلایل بی‌شماری وجود دارد که نشان می‌دهد کار کردن با یک ربات انبار به‌طور مستقل بسیار آسان‌تر از خودکار کردن یک خودروی 4000 پوندی است که در یک بزرگراه با سرعت 65 مایل در ساعت حرکت می‌کند.

به دنبال این همه در زمان واقعی، به طور حکایتی می گویم که هیجان اطراف رباتیک آن را در برابر تأثیر روندهای کلان اولیه محافظت می کند. مدتی بود که سرمایه‌گذاری‌ها در این فضا ادامه پیدا می‌کرد، اما فکر نمی‌کنم هیچ‌یک از ما انتظار داشتیم که برای همیشه ادامه داشته باشد. در نهایت اقتصاد بد اوضاع را کند کرد و چند فروپاشی بانک مطمئناً کمک چندانی به مسائل نکرد.

با این حال، من همچنان به شدت صعودی هستم. و من مطمئناً در آن تنها نیستم. نیروهای خارجی برای اندکی مانع از سرمایه‌گذاری می‌شدند، اما هرگز مانند یک پسرفت احساس نشد. در واقع، احساس نمی‌شد که همه‌گیری صنعت را به همان اندازه که چند سال به آن سرعت بخشیده است، گسترش داده است. هر چیزی که در حال حاضر اتفاق می افتد برای مدتی اجتناب ناپذیر است، اما همیشه این سوال مطرح است که چه زمانی.

همانطور که بدون شک می توانید تصور کنید، من بعد از سه سال سوالات زیادی دارم. خبر خوب این است که من توانستم آنها را به 9 کاهش دهم. من یک نظرسنجی برای سرمایه گذاران برتر ارسال کردم که موضوعاتی از وضعیت سرمایه گذاری گرفته تا RaaS و آنچه اتوماسیون می تواند برای مقابله با تغییرات آب و هوا انجام دهد را پوشش می دهد. در پایان، ما 13 سرمایه گذار داشتیم که پاسخ های خود را ارسال کردند. پاسخ‌ها متفکرانه و صریح بودند و – در مجموع – بهترین عکس لحظه‌ای از این لحظه در روبات VC را ارائه می‌دهند.

اعتبار تصویر: Bryce Durbin/TechCrunch

لیست شامل:

میلو ورنر، شریک عمومی، موتور

آبه موری، شریک مدیریت Alley Robotics Ventures

نیل مهتا، سرمایه گذار خطرپذیر، G2 Ventures

الیور کیون، مدیر عامل Intuitive Ventures

روهیت شارما، شریک، True Ventures

هلن گرنیر، مشاور Cybernetix Ventures

کیرا نودلمن، شریک، Bee Ventures

پیتر بارت، شریک عمومی Playground Global

کلی چن، شریک، DCVC

دانیا گریسون، یکی از بنیانگذاران و شریک عمومی، Construct Capital

پل ویلارد، شریک، گرپ

سیریل ابرسوایلر، شریک عمومی، SOSV

می‌توانید نظرسنجی را در سرویس برتر ما، TechCrunch+ بررسی کنید. همانطور که می توانید تصور کنید، ما پاسخ های زیادی دریافت کردیم. خبر خوب این است که این واقعاً به من کمک می کند تا چند هفته آینده بنویسم Actuator.

من از امروز در اینجا چند سوال – و پاسخ های مربوطه را برجسته خواهم کرد.

TC: داستان موفقیت بزرگ بعدی روباتیک پس از انبار/تحقق چیست؟

میلو ورنر، موتور: اساساً همه چیز در اطراف شما به یک ربات تبدیل می شود. ساده ترین مثال خودروهای خودران است. این ربات‌ها بسیار پیشرفته هستند و از سال 2018 به روی سواران باز شده‌اند. کمبود نیروی کار باعث رشد قابل توجهی در بخش‌های خدماتی از جمله خدمات نظافت، غذا و مراقبت خواهد شد. در حالی که در حال حاضر راه‌حل‌های تک منظوره خودکار در این زمینه‌ها وجود دارد، ربات‌های همه‌منظوره بیشتری در دهه آینده وارد صحنه خواهند شد.

نیل مهتا، شرکای سرمایه گذاری G2: من می‌توانم بگویم که یا قرار است غذا باشد یا تولید. غذا: ما شاهد گرایش فزاینده رستوران‌ها، بسته‌بندی‌کنندگان و تولیدکنندگان غذای منجمد به سمت روبات‌ها هستیم. من به طور خاص در مورد تولید با مخلوط بالا صحبت می کنم، به موجب آن تولید مواد غذایی با تعداد زیادی مواد تشکیل دهنده و SKU پیچیده تر است (اتوماسیون در حال حاضر در تولید کم مخلوط رایج است). شنیده‌ایم که صنایع غذایی 40 درصد کمبود نیرو دارند و با ظرفیت کمتر از 50 درصد کار می‌کنند. شرایط کار نیز ضعیف است و عملکرد کارگران ناسازگار است (که منجر به ضایعات می شود). هنوز روزهای اولیه برای این فضا است، اما تعداد انگشت شماری از شرکت‌های جالب وجود دارند که ربات‌ها را در تولیدکنندگان مواد غذایی منجمد و رستوران‌ها (مثلاً Miso Robotics، Chef Robotics، Hyphen) مستقر می‌کنند. تاثیر زیادی بر استقرار رباتیک در پنج تا 10 سال آینده داشته باشد. عدم تطابق مهارت‌ها در حال افزایش است که منجر به میلیون‌ها شغل تولیدی انجام نشده در اواخر دهه می‌شود. جوشکاری به دلیل پیری جمعیت جوشکاران انسانی جالب توجه است.

استارت‌آپ‌های رباتیک از چه دسته‌هایی برخوردار هستند؟ بیشتر چه چیزی دوست داری ببینی؟

آبه موری، کوچه رباتیک: همه آنها! ما معتقدیم که باید 10 برابر بیشتر از امروز تعداد استارت آپ های روباتیک وجود داشته باشد. همه جا شکاف ها و فرصت ها وجود دارد. حتی در لجستیک، اشباع‌ترین فضا در رباتیک، کمتر از 10 درصد انبارها خودکار هستند.

الیور کیون، سرمایه گذاری های شهودی: اتوماسیون و کوچک سازی در مراقبت های بهداشتی. ادغام ربات و دستکاری بیولوژیکی برای رساندن مراقبت‌های کم تهاجمی به سطح بعدی، نیاز به فناوری وجود دارد که درمان بیمار مناسب را در زمان مناسب در محل بیماری – از ایمونوتراپی گرفته تا ژن و سلول‌درمانی، تا روش‌های جدید انرژی- را ممکن سازد.

هفته آینده بیشتر!

ربات Knightscope

اعتبار تصویر: Knightscope

گاهی اوقات شما واجد شرایط منحصر به فرد برای نوشتن یک داستان هستید – اما این لزوما چیز خوبی نیست. از آنجایی که من ساکن نیویورک هستم و در مورد ربات ها برای امرار معاش می نویسم، کنفرانس مطبوعاتی اخیر شهردار اریک آدامز درست در خانه چرخ من برگزار شد. شهر در حال حاضر دو ربات نظارتی را در مناطق پرترافیک راه اندازی می کند: Boston Dynamics’ Spot (که در اینجا به آن “Digidog” گفته می شود) و Knightscope’s K5.

من این را از روز اول، حتی زمانی که در مسیر مبارزات انتخاباتی بودم، بیان کرده‌ام: من یک متخصص کامپیوتر هستم. آدامز در اظهارات خود خاطرنشان کرد: من معتقدم که فناوری اینجاست. ما نمی توانیم از آن بترسیم، و همانطور که [NYPD commissioner Keechant Sewell] بیان کرد، شفافیت کلید اصلی است.» آدامز در پاسخ به سوالی در مورد تصمیم دولت د بلازیو برای عقب نشینی خلبانان Spot به دلیل واکنش عمومی، گفت: “Digidog اکنون از پوند خارج شده است.”

اعتبار تصویر: رباتیک کربن

این هفته، Carbon Robotics از افزایش 30 میلیون دلاری برای کمک به مقیاس ربات وجین لیزری خود، LaserWeeder خبر داد. این شرکت مستقر در سیاتل می گوید که تا کنون “500 میلیون علف هرز در 40 محصول مختلف” را از بین برده است. ارقام واحد خاصی وجود ندارد، اما Carbon قرار است LaserWeeder را در سال 2023 به 17 ایالت ایالات متحده و سه استان کانادا تحویل دهد.

پاول مایکسل، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، درباره سری C گفت: “این دور تامین مالی از ماموریت ما برای ارائه ابزارهای دقیق و مقرون به صرفه و کارآمد agtech برای تولیدکنندگان حمایت می کند.” سلامت خاک LaserWeeder به طور منحصر به فردی به تمام این چالش ها رسیدگی می کند.

اعتبار تصویر: آمازون

همچنین در این هفته، آمازون از انتشار مجموعه داده انتخاب و مکان با بیش از 190000 شی خبر داد. این شرکت خاطرنشان می کند:

سناریویی که در آن تصاویر ARMBench جمع‌آوری شده‌اند شامل یک بازوی روباتیک است که باید یک آیتم را از یک سطل پر از اقلام بازیابی کند و آن را به سینی روی یک تسمه نقاله منتقل کند. تنوع اشیاء و پیکربندی ها و تعاملات آنها در زمینه سیستم رباتیک، این کار را به یک کار چالش برانگیز تبدیل می کند.

شغل ها

تلاش برای یک رویکرد جدید برای لیست مشاغل. من یک فرم گوگل را اضافه می کنم. همان قوانین همیشه فقط شرکت های رباتیک (نیازی نیست که افتتاحیه ها برای رباتیک ها باشد). نمی‌دانم چرا این هفته شرکت‌های پرینت سه‌بعدی زیادی به دست آوردم… برای گنجاندن، نام شرکت و تعداد نقش‌ها/مقام‌های باز را وارد کنید. شرکت هایی که در لیست قبلی قرار نگرفته اند در اولویت هستند. این فرم از دوشنبه 17 آوریل پذیرش ارسالی جدید را متوقف می کند. خداسپید.

مشاغل ربات برای انسان ها

Ambi Robotics (5 نقش)

Bitcraze AB (1 نقش)

فرمیک (11 نقش)

Halo.car (1 نقش)

ISEE (34 نقش)

Jacobi Robotics (1 نقش)

Kiwibot (30 نقش)

ربات هوش مصنوعی (2 نقش)

اعتبار تصویر: Bryce Durbin/TechCrunch

هفته بعد برمیگرده در ضمن، اگر قبلاً مشترک نشده اید (می دانید که هستید) مشترک شوید.