نمایش های مارول اکنون از طریق اشتراک های Apple Podcast – TechCrunch در دسترس هستند

و یک کانال پادکست جدید اپل باز کرده اند که شامل یک لایه پولی است. کانال مارول رایگان شامل و عاقبت آن ، Marvel’s Wolverine: The Lost Trailبه شما قادر خواهید بود به آن گوش دهید ، که در آن متد من با افراد مشهور درباره مارول مصاحبه می کند و این هفته در مارول، یک برنامه هفتگی در مورد آخرین اخبار در اکوسیستم شرکت.

پادکست های دیگر در کانال زنان مارول، صداهای مارول و لیست کشش Marvelبه علاوه بر این ، می توانید قسمت اول آن را بررسی کنید Marvel’s Wastelanders: Star-Lord پادکست ، که تیموتی باسفیلد در نقش پیتر کوییل بازی می کند ، و همچنین کریس الیوت (راکت) ، دنی گلاور (قرمز) و ونسا ویلیامز (اما فراست).

ردیف پولی ، Marvel Podcasts Unlimited ، دسترسی زودهنگام و انحصاری به مجموعه ای از نمایش ها را ارائه می دهد. این مجموعه پادکست های جدید و بدون اسکریپت ، مانند Marvel’s Wolverine: The Long Night، یک نسخه اسپانیایی زبان از ولورین: شب طولانی، که امروز در دسترس است. همچنین می توانید به برنامه های اختصاصی مانند مجموعه مستند گوش دهید Marvel’s Declassified، که به تاریخچه کمیک های مارول می پردازد.

در 4 اکتبر ، مشترکین به دو قسمت اول دسترسی سریع خواهند داشت Marvel’s Wastelanders: Hawkeye، که استفان لنگ را در نقش هاوکی و ساشا لین را در نقش دخترش ، اش ، 17 ساله اش ، جدا کرده است. شما می توانید قسط های آینده را گوش دهید Wastelanders مارول، از جمله مواردی که در مرکز Black Widow ، Wolverine و Doctor Doom قرار دارند ، قبل از اینکه در جاهای دیگر در دسترس باشند. پادکست های دیگر نیز در راه است.

کانال های جدید بر اساس مشارکت Marvel و SiriusXM ساخته شده اند. آنها پادکست های اصلی را در سیستم عامل های دیگر مانند Pandora ، Stitcher و البته SiriusXM منتشر کرده اند. این شرکت ها می گویند که قسمت های جدیدی از پادکست ها را در جاهای دیگر به اشتراک می گذارند پس از اولین بار در Marvel Podcasts Unlimited.

کانال مارول در بیش از 170 کشور جهان در دسترس است. شما می توانید از طریق کانال برای Marvel Podcasts Unlimited مشترک شوید. هزینه خدمات 4 دلار در ماه (که ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد) پس از یک دوره آزمایشی هفت روزه است. مارول و SiriusXM سه ماه بعد در برنامه Podcasts کانال و اشتراک را راه اندازی می کنند.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.