نکات عرشه زمین: شما به یک اسلاید بسته نیاز دارید

اولین اسلاید شما بدیهی است که برای یک زمین زمین مهم است. برداشت های اولیه مهم است و داشتن یک مقدمه قوی بسیار کمک می کند. به نظر می رسد که بنیانگذاران اغلب فراموش می کنند که آخرین اسلاید به همان اندازه مهم است.

یک دلیل ساده برای آن وجود دارد: سرمایه گذاران به راحتی به صدها عرشه اسلاید در ماه نگاه می کنند و به سختی می توان همه آنها را به خاطر آورد. مطمئناً، نام‌های استارت‌آپ‌ها اغلب جذاب و کاملاً قابل توضیح هستند (Lyft، DoorDash)، اما به سختی به یاد داشته باشید که Orange به یک شرکت شارژ خودرو اشاره دارد، نه میوه. شرکت‌ها اغلب خلاصه‌ای از کسب‌وکارهایی که با آن‌ها کار می‌کنند، ارائه می‌کنند. در مورد نارنجی، ممکن است، “می دانید، شرکتی که شارژرها را در ساختمان های آپارتمانی قرار می دهد.” همه دور میز می گویند: “آآآآآآآه، بله” و گفتگو ادامه می یابد.

به عنوان یک بنیانگذار، شما این فرصت را دارید که بر نحوه خلاصه کردن شرکت شما توسط دیگران تأثیر بگذارید. راه انجام این کار این است که پیام خود را در اولین و آخرین اسلاید تقویت کنید. کوتاه نویسی خوب برای شرکت شما چیست؟ آیا شما Dollar Shave Club برای لباس زیر هستید؟ آیا تورو برای کاروان ها هستید؟ آیا شما Freshbooks برای مالکیت هواپیما هستید؟ خوب، همه آنها مختصر مفیدی هستند – اما می توانید خلاقیت بیشتری نیز داشته باشید!

شما به یک اسلاید بسته نیاز دارید

هنگام اجرای طرح، ابتدا با بهترین چیزهای خود شروع می کنید و از آنجا می روید. اسلایدهای آخر معمولاً جایی هستند که نقاط ضعف را نشان می دهید. اگر اسلاید پایانی نداشته باشید، ممکن است در حین صحبت با سرمایه گذاران و پاسخ به سؤالات، بزرگترین نقاط ضعف شما روی صفحه باقی بماند. همانطور که می بینید، این یک راه عالی برای آماده کردن پمپ نیست، و در نهایت به مسائل مالی، تیمی، ورود به بازار یا هر چیز دیگری که به انتهای عرشه اضافه کرده اید، دچار سردرگمی می شوید. در عوض، با یک اسلاید پایانی خوب، خود را برای موفقیت آماده کنید. به مخاطبان خود یادآوری کنید که چه کسی هستید و شرکت شما چه خواهد کرد.


در این داستان، ما در حال غواصی در 45+ تخریب‌های عرشه زمینی هستیم که تاکنون انجام شده است، و برخی از اسلایدهای پایانی را از کتابخانه نمونه‌های عرشه زمین جدا می‌کنیم. نکته برتر: 100% ارزش اشتراک در TC+ را دارد تا فقط این خرابی‌ها و کتابخانه باورنکردنی مشاوره‌های مربوط به زمین را دریافت کنید. اما دوباره، من بیشتر آن را نوشتم، و من به شدت مغرضانه هستم. هنوز. اشتراک در. ادامه دادن. این بهترین مشت دلاری است که امسال خرج می کنید، قول می دهم.

چند نمونه از بستن اسلایدهایی که کار می کنند

اسلاید بسته شدن آلتو اعتبار تصویر: داروخانه آلتو

آلتو 200 میلیون دلار جمع آوری کرد تا داروخانه ای بهتر بسازد. انتخاب برای پایان دادن به اسلایدی که به جای سایه انداختن هر مکالمه، الهام بخش است، یک چیز است. اما انتخاب مختصر «داروخانه بهتر» اسلاید را کامل می‌کند تا آن را به A+ تبدیل کند. تخریب کامل عرشه زمین را ببینید.