نگاهی دقیق تر به بازار در حال تحول سریع – TechCrunch

بازار BaaS به سرعت در حال تکامل است و همینطور گزینه هایی برای شرکت هایی که مایل به توسعه سریع خدمات مالی جدید با استفاده از این API های بانک در جعبه هستند ، در حال توسعه است.

ما اخیراً نگاهی انداخته ایم به اینکه مشتریان و شرکای ایده آل برای استارتاپ های بانکی به عنوان خدمات چه کسانی هستند … و امروز ما قصد داریم به طعم های مختلف پیشنهادات BaaS و نحوه انباشت آنها عمیق تر بپردازیم.

برخی از بازیگران BaaS در بازار برای ارائه دسترسی API به خدمات خود با شرکای بانکی مشارکت کرده اند ، برخی دیگر نرم افزار ارائه می دهند و مدل بازار را برای مطابقت با بانک های عمومی و فناوری های فکری اجرا می کنند و حداقل یک استارتاپ برای ساختن خود بانک خریداری کرده است. مشتریان API بانکی خود می توانند دسترسی داشته باشند.

اگر به دنبال راه اندازی یک برنامه جدید fintech هستید یا می خواهید بانکداری ، کارت های نقدی یا سایر خدمات مالی را به کسب و کار فعلی خود اضافه کنید ، دانستن نحوه قرارگیری هر یک از این رقبا برای همکاری با مشتریان و شرکای بانکی بسیار مهم است.

بانکداری کلید به عنوان یک سرویس

ساده ترین – و رایج ترین – ارائه BaaS است که همه چیز را که یک شرکت ممکن است برای ارائه خدمات مالی به آن نیاز داشته باشد و از طریق API در دسترس قرار داده است ، گرد هم آورد. شرکتهایی که این نوع خدمات را ارائه می دهند شامل Synapse ، Unit و Bond و سایر شرکتها هستند.

به طور معمول ، این ارائه دهندگان BaaS پول خود را با دریافت هزینه پلت فرم به مشتریان و/یا سهیم شدن در درآمدهای حاصل از مبادله یا سایر هزینه های ایجاد شده توسط محصول یا خدمات نهایی مشتری ، به دست می آورند.

برای شرکت های fintech که تازه شروع به کار کرده اند یا بازیکنان عمودی SaaS که به دنبال راه اندازی خدمات مالی بدون ایجاد تیم کاملاً جدید fintech هستند ، پیوستن به API یا مجموعه ای از API های آنها می تواند راهی کم هزینه برای ساخت ، آزمایش و استقرار با کمی دردسر باشد.