نینتندو اعلام کرد که کریس پرت نقش ماریو را در صفحه نمایش بزرگ – TechCrunch بازی می کند

این من هستم ، برت ماکلین! کریس پرت صداپیشگی ماریو در یک فیلم بلند است که نینتندو با Illumination ، استودیوی سازنده “نفرت انگیز من” روی آن کار می کند. همچنین ، آنها در Nintendo Direct به ما نگفتند که جنگنده جدید “Smash” کیست. اما ما نمی توانیم خیلی نا امید باشیم ، زیرا ظاهرا آنیا تیلور جوی هلو ، جک بلک باوزر ، چارلی دی لوئیجی و مهمان اخیر TechCrunch Disrupt (پلاگین بی شرمانه) ست روگن خر کنگ است ، به من می دهد نمایشی که همیشه می خواستم از نینتندو

به هر حال ، ما باید تا دسامبر 2022 منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این یک شکست است یا یک موفقیت ، اما دیگر میهمان اخیر TechCrunch Disrupt ، رایان رینولدز ، آن را به عنوان عنوان “کارآگاه پیکاچو” در سال 2019 کاملاً کشته است ، بنابراین بیایید به این موضوع بپردازیم. ذهن

اما ، از نظر موارد هیجان انگیز ، مجبور نیستیم مدت زیادی منتظر بمانیم تا… نینتندو رونمایی کرد که برای اولین بار از زمان اعلام سرویس آنلاین نینتندو سوییچ در سپتامبر 2018 ، یک ردیف اشتراک جدید اضافه می کند. این ردیف ، به نام Nintendo Switch Online+ Expansion ، دسترسی به بازی های Nintendo 64 و SEGA ، مانند “Super Mario 64” ، “Mario Kart 64” (که می توانید با حداکثر چهار بازیکن آنلاین بازی کنید) ، “Yoshi’s Story” را ارائه می دهد. ، “Sonic the Hedgehog 2” و “Castlevania: Bloodlines” ، که به مرور زمان به تعداد بیشتری اضافه می شود. نینتندو نگفته است که هزینه این کار چقدر است ، اما در اواخر اکتبر در دسترس خواهد بود.

اعتبار تصویر: نینتندو

برنامه آنلاین موجود 19.99 دلار در سال است. شما می توانید یک کنترلر بی سیم Nintendo 64 یا SEGA را با 49.99 دلار خریداری کنید ، و در حالی که آنها قلب قلب نوستالژیک ما را می کشند ، نیازی به بازی ندارند.

در خبرهای مهم دیگر ، “کربی و سرزمین فراموش شده” ، یک ماجراجویی سه بعدی جدید در سری کربی ، در بهار 2022 به نینتندو سوییچ می آید. همچنین ، برای کسانی از ما که وارد “Animal Crossing: New” نشده ایم. افق ها ”در مدتی چون ما می ترسیم که روستاییان ما از ما عصبانی شوند ، خوب ، من حدس می زنم که باید از آن عبور کنیم. در ماه نوامبر یک به روز رسانی رایگان به جزایر ما وارد می شود و جزئیات بیشتر در نسخه اکتبر Nintendo Direct ، با تمرکز بر “عبور حیوانات” فاش می شود. اما ، پخش زنده امروز باعث شد بازیکنان به Roost ، کافه ای در داخل موزه دسترسی پیدا کنند. این پاتوق دنج قبلاً در بازی های دیگر مانند “Animal Crossing: New Leaf” ظاهر شد.