نینتندو سوییچ OLED یک مزیت برای کاربران دستی است اما به عنوان به روز رسانی کنسول خانگی قابل رد شدن است – TechCrunch

نسخه جدید کنسول Switch نینتندو به اندازه کافی متفاوت است تا بتواند خود را توجیه کند ، اما به هیچ وجه برای میلیون ها خریدار نسخه اولیه خرید ضروری نیست. با صفحه نمایش بزرگتر ، روشن تر و بهتر ، این گزینه خوبی برای کسی است که قصد خرید آن را دارد و قصد دارد بیشتر از آن به عنوان یک وسیله دستی استفاده کند – اما اگر قصد دارید یا قبلاً از Switch خود به عنوان یک کنسول ثابت استفاده می کنید ، تقریباً هیچ دلیلی وجود ندارد. برای ارتقاء با این وجود ، احتمالاً تعداد زیادی واحد در این فصل تعطیلات حرکت خواهند کرد.

حتی در بهترین مواقع ممکن است سخت باشد که بگوییم استراتژی سخت افزاری نینتندو چیست یا اینکه آیا واقعاً یک استراتژی وجود دارد یا خیر. Switch OLED نمونه کاملی از این امر را ارائه می دهد: در زمانی که رقبای سونی و مایکروسافت تلاش می کنند نشان دهند که کنسول نسل بعدی آنها قدرتمندترین است ، نینتندو نسخه تقریباً یک کنسول را عرضه می کند که در زمان عرضه پنج دستگاه قدرت کمتری داشت. سالها پیش. تزلزل می کند؟ یا اینقدر مطمئن است؟

نشانه ها به هیچ کدام اشاره نمی کنند – شایعه این است که الف جدید سوئیچ جدید ، با ارتقاء داخلی و صفحه نمایش جدید اما عامل یکسان ، برای امسال برنامه ریزی شده بود ، اما همه گیری و کمبود تراشه این امر را غیرممکن کرد. نینتندو به بهترین شکل ممکن از صفحه نمایش OLED روی سخت افزار اصلی استفاده کرده و آن را به عنوان یک به روز رسانی جزئی از نظر کیفیت زندگی به فروش می رساند ، همانطور که سالها در 3DS تکرار می شد.

این دشوار است که بدانید در مورد نتیجه چه باید گفت. از یک طرف ، به وضوح بهتر از نسخه اصلی است. از سوی دیگر ، فقط با مقدار کمی بهتر است ، و برای برخی افراد ، به هیچ وجه.

صفحه خود به وضوح بزرگترین پیشرفت است. من از بازی لذت بردم متروید: ترس روی آن ، و محیط های سریع ، رنگارنگ و کنتراست بالا در بازی فوق العاده به نظر می رسید. رنگ های تیره تر صفحه نمایش OLED باعث می شود مناطق روشن و رنگ ها بیشتر ظاهر شوند (هرچند اندازه گیری ها نشان داده است که حداکثر روشنایی در واقع کمتر است) ، و املاک اضافی صفحه نمایش ، در حالی که در عکس ها حداقل به نظر می رسد ، در واقع شخصاً اهمیت دارد و جزئیات را ایجاد می کند. ، رابط کاربری و متن بسیار قابل فهم تر است.

آه ، و گرد و غباری که جذب می کند واقعاً در آن نمای سیاه کاملاً نمایان است.

اعتبار تصویر: دارل اترینگتون

به نظر می رسد وضوح با سرعت تازه سازی پیکسل های سریعتر OLED در حال حرکت بهتر شده و کمتر احساس می کند که یک قاب در حالت بعدی تار می شود. صفحه اصلی Switch کاملاً خوب است ، اما واضح است که در اینجا برتری دارد.

رنگ آن متفاوت از ال سی دی اصلی است ، اما در بازی ها اکثر مردم متوجه آن نمی شوند: تغییر به سمت رنگ سبز در جایی که رنگ قدیمی به سمت سرخابی تمایل دارد. جالب است که گزینه های “زنده” و “استاندارد” در مدل OLED در عمق تنظیمات وجود دارد. “واضح” از پیش انتخاب شده بود و من مطمئناً خوشایند به نظر می رسید و کمی اشباع بیشتری به تصویر می داد اما نه به حدی که آزاردهنده باشد.

Nintendo Switch OLED روی میز است.

اعتبار تصویر: دارل اترینگتون

علاوه بر این ، کیفیت ساخت به طور کلی احساس بهتری دارد. پایه محکم تپه بسیار تر و قابل تنظیم تر شده است و همه چیز بهتر کنار هم قرار می گیرد. اگرچه تغییرات قابل توجهی در قسمت داخلی وجود ندارد ، اما کمی افزایش دما باعث می شود کمی خنک تر عمل کند و از فن ها کمتر استفاده کند. ظاهراً بلندگوها بهبود یافته اند ، اما هنوز تقریباً آخرین راه حل هستند.

سوئیچ OLED با 64 گیگابایت فضای داخلی عرضه می شود که از 32 نسخه اصلی ارتقا یافته است. مطمئناً همه می خواهند کارت micro SD را در آنجا قرار دهند ، اما حجم سیستم ترجیح داده می شود و در حال حاضر نیاز به بایگانی بازی های قدیمی بسیار کمتر است.

اگر شما کسی هستید که بازی های Switch خود را عمدتا روی خود دستگاه انجام می دهد یا قصد انجام آن را دارد ، Switch OLED به سادگی یک دستگاه برتر است. من نمی گویم که برای ارتقا دوباره ارزش پرداخت مجدد را دارد ، اما مطمئناً 50 دلار اضافی ارزش دارد اگر شما نیاز به خرید یک کنسول جدید پس از هدیه یا فروش اولین دستگاه خود دارید. (این مبلغ 150 دلار بیشتر از Lite دستی است ، اما برای من توجیه عدم استفاده از حالت تلویزیون همیشه بیش از حد قابل توجیه بوده است.)

Nintendo Switch OLED روی میز است.

اعتبار تصویر: دارل اترینگتون

البته ، اگر شما – مانند من – تمایل دارید که سوئیچ را همیشه در حوض خود نگه دارید ، به جز هنگام سفر ، تقریباً هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. از نظر فنی یک اسکله جدید وجود دارد ، همچنین کمی محکم تر است و دارای اتصال اترنت برای کسانی است که عاشق سیم هستند ، اما تقریباً همه چیز دیگر برای شما یکسان خواهد بود.

این سوال نیست که Switch OLED بهترین راه برای انجام بازی های Switch در حال حاضر است ، اما حتی در این صورت هیچ کس نباید نیاز به ارتقاء را احساس کند. چه کسی می داند نسل بعدی کنسول های نینتندو کی وارد بازار می شود؟ من فکر می کنم حتی نینتندو در این مورد کاملاً مطمئن نیست. بنابراین در حال حاضر پول خود را نگه دارید مگر اینکه سوییچ موجود شما ضرب و شتم شود یا در دستان دیگران مفیدتر باشد.