هدفون های بی سیم مورد علاقه ما – TechCrunch

هدفون ها باید آسان باشند به مرور. در مقایسه با بی‌شمار دسته‌بندی محصولات دیگر که هر روز به آنها نگاه می‌کنیم، متغیرهای زیادی وجود ندارد. صداشون خوبه؟ عمر باتری چطوره؟ در مورد حذف نویز چطور؟ آنها چگونه مناسب هستند؟

این بیت آخر، البته، بسیار ذهنی است – حتی بیشتر از بقیه. و به یکی از بزرگترین مشکلات بررسی محصولات اشاره می کند. درست مانند موسیقی که ما به آنها گوش می دهیم، ترجیح یک چیز عمیقا شخصی است. اینها محصولاتی هستند که ما اغلب ساعت‌ها در یک زمان می‌پوشیم و در حین کار، مسافرت، ورزش و حتی خواب روی گوش‌هایمان فشار می‌دهیم.

همانطور که اغلب نوشته‌ام، هرگز ندیده‌ام که دسته‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی به سرعت هدفون‌های بلوتوثی توسعه پیدا کند و ظاهراً یک شبه از جدید به کالا تبدیل شود. حقیقت این است که اکثر آنها بسیار خوب هستند.

به عنوان یک قاعده، من اغلب به مردم می گویم که با یک جفت از شرکتی که گوشی آنها را ساخته است، بروید. برای یک جفت محصول که به طور موثر برای کار کردن با یکدیگر ساخته شده اند، باید چیزی گفت. مطمئناً این مکان خوبی برای شروع است. اما متغیرهای زیادی وجود دارد که ارزش آن را دارد که هنگام خرید مجموعه ای از جوانه ها برای خود – یا به عنوان هدیه در این فصل تعطیلات در نظر بگیرید. صدا، قیمت، راحتی، طراحی و اندازه همه در اینجا ارزش بررسی دارند.

در طول سال گذشته، من بیشتر از هر دسته محصول دیگری، هدفون های بی سیم را بررسی کرده ام (با اختلاف نسبتاً زیادی). راه حل یکسانی در میان آنها وجود ندارد – و احتمالاً هرگز در این فضا نخواهد بود. آنچه در زیر می آید برخی از موارد مورد علاقه من در این دسته رو به رشد و پررونق است. شما نمی توانید با هیچ یک از آنها خیلی اشتباه کنید.

Apple AirPods Pro

Airpods Pro

اعتبار تصویر: برایان هیتر

قیمت: 249 دلار
نقد و بررسی: AirPods Pro اپل استاندارد گران قیمت جدیدی را برای هدفون ها تعیین می کند

به تازگی سومین سالگرد خود را جشن گرفته‌اند، جوانه‌های سطح بالای اپل کمی دراز هستند. اما از نظر بسته کلی، آنها هنوز هم کسانی هستند که باید شکست بخورند. مطمئناً، این شرکت به تازگی نسل سوم جوانه‌های استاندارد را با ویژگی‌های جدیدی که مرز بین مدل‌ها را محو می‌کند، معرفی کرده است، اما جدا از قیمت‌گذاری، حرفه‌ای‌ها همچنان از بسیاری جهات برتر هستند. یعنی، مگر اینکه از نکات سیلیکونی بیزار باشید.

صدایی عالی دارند، راحت هستند، حذف نویز عالی دارند و با دستگاه‌های iOS یکپارچه کار می‌کنند.

Beats Fit Pro

اعتبار تصویر: برایان هیتر

قیمت: 199 دلار
نقد و بررسی: پیش از بسته

تا امروز، هر زمانی که کسی از من یک جفت هدفون تمرینی خوب می‌خواست، به Powerbeats Pro اشاره می‌کردم. و در حالی که Fit Pro به طور کامل جایگزین آن محصول نمی شود، آنها به بالای لیست من برای این دسته رفته اند. من به عنوان فردی که اخیراً دوباره دویدن را شروع کرده ام، تحت تأثیر کارهایی هستم که Beats در چنین رده کوچکی توانسته است انجام دهد. من پس از آزمایش برخی از مدل‌های سخت و دردناک در گذشته، از بال‌های پایداری بیزار بودم، اما این شرکت همه چیز را از اینجا دریافت کرد.

OnePlus Buds Pro

اعتبار تصویر: برایان هیتر

قیمت: 150 دلار
نقد: خیلی بهتر

وان‌پلاس پس از اینکه اولین جفت جوانه‌های خود را به نمایش گذاشت، چیزهای بسیار بیشتری را با جوان‌های حرفه‌ای به دست آورد. آنها با هیچ نوع نوآوری فناوری در اینجا جهان را به آتش نمی کشند، اما آنها یک جفت محکم و خوب هستند که شما را ملزم به گرفتن وام مسکن دوم نمی کند. Pros قابلیت حذف نویز خوبی دارند، راحت هستند و با فشار دادن ساقه‌ها، صدای سفید مراقبه‌ای را به گوش شما می‌رسانند.

Samsung Galaxy Buds 2

اعتبار تصویر: برایان هیتر

قیمت: 150 دلار
نقد و بررسی: Samsung Galaxy Buds 2

برخلاف بقیه سری گلکسی، Buds سامسونگ پر زرق و برق نیستند. و صادقانه بگویم که خوب است. آنها جمع و جور، محکم هستند و کار را انجام می دهند. مانند OnePlus Buds Pro، آنها از هیچ مرزی عبور نمی کنند، اما یک جفت جوانه 150 دلاری عالی هستند، با حذف نویز تطبیقی. آنها به خصوص با سایر دستگاه های سامسونگ خوب بازی می کنند، بنابراین اگر در اکوسیستم گلکسی هستید، احتمالاً اینها را می توانید دریافت کنید.

سونی WF-1000XM4

اعتبار تصویر: برایان هیتر

قیمت: 280 دلار
بررسی: سونی استاندارد جدیدی را با هدفون های WF-1000XM4 تنظیم می کند

نه برای افراد ضعیف – یا کیف پول – سونی امسال با مجموعه ای دیگر از هدفون های موسیقی دوست واقعا عالی بازگشت. آن‌ها به سمت بزرگ‌تر و حجیم‌تر چیزها تمایل دارند، بنابراین من دویدن در آنها را توصیه نمی‌کنم، اما اگر به دنبال یک جفت غنچه هستید تا مثلاً از یک آهنگ جاز زنده عالی لذت ببرید. شکست دادن اینها واقعاً سخت است. سونی در کنار مدل‌های قبلی خود، WF-1000XM3 و گوشی‌های پشت گوشی WH-1000XM3/4، استاندارد طلایی برای هدفون‌های با صدای عالی است.

عجایب:

گوش هیچی (1)

اعتبار تصویر: برایان هیتر

قیمت: 100 دلار
نقد: یک چیز جالب

تذکرات افتخاری برای یک جفت وایلدکارت/دگ برای کسانی که به دنبال بیرون از فضای بزرگ هستند. هیچ چیز یک جفت جوانه خوش ساخت را با قیمت مناسب تولید نکرد. آنها همچنین با یک زبان طراحی هوشمندانه و نیمه شفاف به قسمت نگاه می کنند. من در اوایل مشکلات اتصال داشتم، اگرچه شرکت تا حد زیادی با ارتقاء سیستم عامل بعدی به آن پرداخته است. اگر به دنبال چیزی خارج از دنیای اپل/سامسونگ/سونی هستید که به ضرر شما نباشد، به این موارد نگاهی بیندازید.

Nura NuraTrue

اعتبار تصویر: برایان هیتر

قیمت: 200 دلار
نقد و بررسی: این استارتاپ سخت‌افزاری فناوری صدای نوآورانه خود را برای هدفون‌های بی‌سیم واقعی تطبیق می‌دهد

Nura فناوری هوشمندانه تطبیق صدا را با یک جفت جوانه قابل حمل تطبیق داد. آنها فاقد برخی از عمق غوطه ور شدن همتایان بالای گوش خود هستند، اما این شرکت قادر است با پروفایل های سفارشی خود یک تجربه موسیقی واقعاً چشمگیر ایجاد کند.