هدف Atomic این است که با استفاده از API های متصل کننده حقوق و دستمزد ، کنترل بیشتری بر مصرف کنندگان داشته باشد-TechCrunch

استارتاپ Fintech Atomic صبح امروز اعلام کرد که 22 میلیون دلار از سری A را بسته است. Core Innovation Capital در این دور ، که با مشارکت سرمایه گذاران قبلی همراه بود ، اعلام کرد. این شرکت تاکنون کمتر از 39 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است.

محصول ارائه شده توسط API این شرکت که بر داده های حقوق و دستمزد تمرکز می کند ، به تعدادی از استارتاپ های fintech که ما آنها را ردیابی می کنیم کمک می کند-در میان دیگران ، دیو و باند-این شرکت را به جستجوی جالب توجه تبدیل می کند.

API های Atomic به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا درآمد خود را به خدمات مختلف متصل کنند ، به عنوان مثال به آنها کمک می کند تا سپرده مستقیم را در یک بانک نوپا ایجاد کنند. موارد استفاده دیگر شامل تأیید درآمد و اشتغال است که برای کارگران ساده تر است.

لیندسی دیویس ، سرپرست بازارهای این شرکت ، در مصاحبه ای با TechCrunch گفت که شرکت او می خواهد “قدرت حقوق و دستمزد را باز کند”.

به گفته دیویس ، این شرکت در حال حاضر با Plaid رقابت نمی کند ، شاید معروف ترین ارائه دهنده API های مالی باشد.

محصولات Plaid برای پیوند دادن حساب های بانکی مصرف کننده به خدمات و محصولات مالی استفاده می شود. در مقابل ، Atomic بر روی جریان های درآمد تمرکز می کند و به آنها اجازه می دهد تا حدی یا کاملاً به سطوح جدید مالی منتقل شوند یا به سادگی با مجوز کاربر برای احراز هویت برای سایر طرفها قابل مشاهده باشند.

اتمیک از مشتریان شرکتی برای خدمات تأیید درآمد و اشتغال بر اساس استفاده و برای محصول سپرده گذاری مستقیم خود به شیوه ای بیشتر SaaS هزینه می گیرد. دیویس افزود که برخی از مشتریان این دو سرویس را با هم ترکیب می کنند و تأکید می کنند که مدل تجاری Atomic ترکیبی از قیمت های درخواستی و اشتراک است.

به طور کلی ، گروهی از استارتاپ های fintech در حال ایجاد محصولات تجاری هستند که ممکن است کنترل بیشتری بر مصرف کنندگان خود برای مصرف کنندگان داشته باشد. مشاغل حاضرند هزینه خدمات خود را بپردازند زیرا می توانند اصطکاک را برای آوردن وجوه جدید به سیستم عامل خود کاهش دهند. این که بانک های جدید و سایر خدمات مالی که با شرکت های بانکی سنتی رقابت می کنند ، برای کمک به کاربران نهایی در انتخاب ارائه دهندگان هزینه می کنند ، تعجب آور نیست. نتیجه آن کار fintech است – تا حدی – دنیای مالی کمی بیشتر تحت کنترل مصرف کننده است.

پول

TechCrunch از شرکت پرسید چرا تصمیم گرفت سری A خود را در حال حاضر افزایش دهد-س questionالی که ما به لطف افزایش پیش خرید سرمایه گذاران به زرادخانه معمولی خود اضافه کردیم. آن روزهایی که انتظار می رفت استارتاپ ها برای بالا بردن نوع دور یا دور خود به آستانه درآمد مشخصی برسند ، گذشته است.

دیویس گفت ، از نظر او ، شرکت ها آماده هستند سری A را هنگامی که هر دو محصول خود را در بازار و مشتری جذب می کنند ، افزایش دهند ، بنابراین برای اتمیک منطقی بود که این دور خاص را در حال حاضر افزایش دهد.

او افزود که سال گذشته سرمایه بیشتری به شرکتش پیشنهاد شد ، اما آمادگی جذب این بودجه را نداشت. او توضیح داد که با توجه به تقاضای بازار برای محصول سپرده مستقیم اتمیک ، و چند برگه دوره پیشگیرانه ، این استارتاپ تصمیم گرفت که زمان مناسب است.

Atomic امروزه حدود 55 کارمند دارد ، رقمی که به دنبال گسترش سریع آن است. دیویس خاطرنشان کرد: این شرکت 20 نقش باز دارد.

این شرکت دارای فضای سفید زیادی در اطراف کسب و کار فعلی خود برای گسترش است. با تأیید درآمد ، TechCrunch کنجکاو خواهد شد که ببیند آیا Atomic در نهایت وارد بازار نمره دهی اعتبار می شود یا خیر. نمرات اعتباری در ایالات متحده مبهم است ، مودبانه. و ما به دنبال استارتاپی هستیم که نمایندگی های سنتی را که تصمیم می گیرند میزان شایستگی شما برای وام و سایر محصولات مالی را بر عهده بگیرند ، بر عهده بگیرد.

بیایید ببینیم آیا اتمی است یا خیر؟