هشدار HAAS 5 میلیون دلار افزایش می دهد تا سیستم پیشگیری از تصادف خودرو خود را افزایش دهد – TechCrunch

HAAS Alert ، یک شرکت SaaS که پیشگیری از تصادفات خودرو در زمان واقعی برای ایمنی عمومی و ناوگان جاده ای را فراهم می کند ، 5 میلیون دلار بودجه تأمین کرده است که شرکت می گوید از آن برای مقیاس بندی فروش و تلاش های پیشرو و اولویت بندی تحقیق و توسعه با خودرو به خودرو استفاده خواهد کرد. و مشارکت فناوری خودرو به زیرساخت (V2X).

این دور توسط R^2 و Blu Ventures رهبری شد و TechNexus ، Stacked Capital ، Urban Us ، Techstars ، Ride Ventures و Gramercy Fund به آن ملحق شدند.

HAAS Alert بر حسگرهای سلولی متکی است تا اطلاعات خطرات جاده ای را از محیط اطراف وسیله نقلیه و فناوری پیش بینی کننده آن برای هشدار دیجیتالی به رانندگان از طریق سیستم خودروهای خود دریافت کند. سیستم هشدار دیجیتالی اختصاصی HAAS Alert ، Safety Cloud ، در طیف وسیعی از وسایل نقلیه ناوگان در بخش دولتی و خصوصی یافت می شود ، از کامیون های آتش نشانی ، آمبولانس ها و پلیس به کامیون ها ، وسایل نقلیه ساختمانی و زباله ، اتوبوس های مدرسه و غیره.

“واکنش دهندگان اورژانس ، اپراتورهای یدک کش ، خدمه مناطق ساختمانی و کاری و ناوگان مشابه شهرداری دارای نرخ مرگ و میر بسیار بالایی در اثر تصادفات هستند.” جرمی آگولنک ، نایب رئیس ارشد خودروهای متصل HAAS Alert ، به TechCrunch گفتبه آنها همچنین واقعاً ستون فقرات جوامع ما را تشکیل می دهند و هر راننده ای روزانه در جاده ها با آنها برخورد می کند. بسیاری از این مشاغل برای شروع ذاتاً خطرناک هستند و در عین حال حوادثی که هنوز اتفاق می افتد هنوز به عنوان علت اصلی مرگ همه آنها شناخته می شود. “

HAAS Alert سیستم های پیشرفته کمک راننده (ADAS) و V2X را راه حل می داند ، بنابراین خدمات خود را برای شروع با کسانی که در جاده ها بیشترین خطر را دارند شروع کرده و از آنجا رشد می کند.

“برای ما ، این در مورد استفاده از وسایل نقلیه متصل برای سرگرمی و ارتباطات عمومی نیست – این به طور خاص در مورد ایمنی است.” آگولنکبه “با اتصال و محافظت از این افراد ، ما می توانیم بلافاصله تجربه وسیله نقلیه متصل را به همه رانندگان و زیرساخت ها ارائه دهیم به گونه ای که جوامع را نیز ایمن تر کند. ما فکر می کنیم که راه حل ایمنی برای اولین پاسخ دهندگان و کارگران راه ، مهمترین جزء برای پیشبرد تحرک به مرحله بعدی است. “

تا کنون ، ابر ایمنی در بیش از 750 آژانس دولتی و سازمان های خصوصی که بیش از 1 میلیارد هشدار به صورت جمعی ارسال کرده اند ، روی خودروها وجود دارد.

HAAS Alert نشان دهنده تعداد فزاینده ای از استارتاپ هایی است که به دنبال استفاده از فناوری V2X برای کاهش خطر تصادفات هستند و بودجه بخش بزرگی از این پازل است. هزینه ساخت و به روز رسانی نرم افزار نه تنها هزینه دارد ، بلکه هزینه سخت افزار و نیروی انسانی مرتبط با نصب سنسورها ، چه در زیرساخت های عمومی و چه در داخل وسایل نقلیه ، ارزان نیست. HAAS Alert امیدوار است تا سال 2022 به 10 میلیارد هشدار ایمنی راننده برسد و برای انجام این کار ، باید بخش خودرو را جذب کند. در حال حاضر ، این شرکت عمدتا با ناوگان کار می کند ، اما می گوید هرچه تعداد ناوگان بیشتر در پلت فرم آن باشد ، مشتریان خودرو بیشتری جذب خواهد کرد و بالعکس.

ما هزینه های معقولی را برای مشتریان ناوگان و نمایندگی ها برای فعال سازی دارایی های جاده ای خود در Safety Cloud می پردازیم و هزینه اشتراک را از مشتریان خودرو برای اخذ مجوز هشدارهای ایمنی ، نرم افزار و سایر خدماتی که ارائه می دهیم ، می گیریم. ” آگولنک گفتبه

این شرکت می گوید سخت افزار HA-5 Transponder خود را به طور فعال بر روی وسایل نقلیه در سراسر کشور نصب می کند ، که به خودروهای مجهز اجازه می دهد وقتی ناوگان اضطراری چراغ های چشمک زن خود را فعال می کنند ، به طور خودکار هشدارهای دیجیتالی را به رانندگان نزدیک ارسال کنند. این هشدارها به رانندگان راه می دهد تا از وجود پرسنل پاسخگو در داخل جاده یا در مجاورت آن مطلع شوند و به رانندگان زمان می دهند تا سرعت خود را کم کرده یا از مسیر خود عبور کنند.

Agulnek می گوید که راه اندازی سخت افزار سریع و آسان با حداقل زمان خرابی است ، اما ناوگان ها همچنین می توانند با استفاده از CAD ، GPS یا سیستم telematics وسیله نقلیه ، Cloud Safety را بدون سخت افزار ادغام کنند.

Agulnek گفت: “تنها چیزی که برای افزودن هشدارهای Safety Cloud به وسیله نقلیه مورد نیاز است یک به روز رسانی نرم افزار برای دریافت داده ها از طریق قابلیت های تله متیک موجود در خودرو و نمایش هشدارهای راننده در صفحه اطلاعات سرگرمی و/یا خوشه ابزار است.” “ما در حال حاضر بر روی پروژه ای با یک سازنده خودرو کار می کنیم که در آن کمتر از یک هفته به طول انجامید تا هشدارها را در داخل خودروهای خود پیاده کنیم.”

طبق محاسبات ، ابر یا لبه تراشه های سخت افزاری انجام می شود ، این بدان معناست که منطق هشدار دهنده می تواند در ابر HAAS Alert ، در ابر OEM وسیله نقلیه ، در واحد هد خودرو یا در معماری ترکیبی چند مکان قرار گیرد. به آگولنک

یک پلت فرم مدیریت ناوگان ، داشبورد آگاهی از موقعیت ، با استاندارد Cloud استاندارد ارائه می شود و به گونه ای طراحی شده است که سازمان های هماهنگ کننده در حوزه های قضایی را قادر می سازد تا با هم کار کنند. HAAS Alert همچنین شامل افزونه های بالقوه برای صنایع خاص است. به عنوان مثال ، پاسخگو به پاسخگو (R2R) دارای مجموعه ای از چراغ های متصل به داخل خودرو است که وقتی سایر خودروهای مجهز به Safety Cloud در حالت واکنش فعال هستند و به تقاطع یکسان نزدیک می شوند ، اعلان هایی را به پاسخ دهندگان ارسال می کند. FleetFusion به مشتریان اجازه می دهد تا داده های زمان واقعی از Safety Cloud را در داشبورد داخلی ، برنامه های شخص ثالث و مراکز مدیریت ترافیک ادغام کنند.