همه نرم افزارهای سازمانی و SaaS در TechCrunch Disrupt 2021 – TechCrunch

وقتی کلمه “Enterprise” را می شنوید و بلافاصله به جای نرم افزار Star Trek به نرم افزار فکر می کنید ، این پست را دوست خواهید داشت-و دانش متمرکز بر SaaS و Enterprise در TechCrunch Disrupt 2021 در 21-23 سپتامبر منتظر شماست.

ما مجموعه ای از برنامه های درجه یک را برای سه روز کامل Disrupt آماده کرده ایم. برای شنیدن و یادگیری از رژه بی پایان نمادهای فناوری ، بینندگان ، جابجاکنندگان ، شاکرها و سازندگان اسب شاخدار آماده شوید. ما بیش از 80 پیشنهاد برنامه ریزی شده صحبت می کنیم.

به افراد خود بپیوندید: همین امروز پاسپورت خود را خریداری کنید و آماده شنیدن صدای پیشرو در سراسر طیف استارتاپ شوید.

کجا بودیم؟ آه ، بله – ما اینجا هستیم تا با توجه به برخی از جلسات متمرکز بر نرم افزارهای سازمانی و SaaS ، در وقت شما صرفه جویی کنیم. به علاوه ، ما یک جلسه اختصاصی Disrupt Desk خواهیم داشت که در آن کارشناسان صنعت ، مانند Carlotta (Lotti) Siniscalco ، Emergence Capital و ویرایشگران TechCrunch ، آن را با تجزیه و تحلیل عمیق ، بینش و احتمالاً یک یا دو خنده تجزیه می کنند.

دستور کار Disrupt را برای روزها و زمانهای دقیق بررسی کنید و سپس برنامه روزانه خود را از قبل برنامه ریزی کنید.

از Bootstrapped گرفته تا بیلیون ها

ده ها نفر تلاش کرده اند تا تقویم را دوباره اختراع کنند ، و ده ها نفر موفق نشدند. توقف Awotona ساخته شده به صورت تقویم نه به عنوان راهی برای اختراع مجدد چرخ ، بلکه برای افزودن لایه ای از سادگی به هرج و مرج ارتباطات انسانی و مدیریت زمان. و پسر کار کرد! این شرکت که قبلاً راه اندازی شده بود ، اکنون بیش از 3 میلیارد دلار ارزش دارد و به طور یکسان به افراد و شرکت ها خدمات رسانی می کند. از بنیانگذار و مدیرعامل در مورد چگونگی حذف Calendly ، دلیل تصمیم گیری برای سرانجام سرمایه گذاری نهادی و نحوه تغییر شرکت با رشد آن مطلع شوید.

نیروی توقف ناپذیر و شیء غیرقابل حرکت

Slack و Salesforce دو بزرگترین نام فناوری هستند. ابزار ارتباطی (که از یکی از محورهای عجیب تاریخ فناوری به وجود آمده است) تقریباً در سازمانهای تقریباً همه صنایع رایج است. این نیرویی غیرقابل توقف است. گروه تجاری CRM در سراسر جهان توسط تیم های فروش کوچک و بزرگ استفاده می شود. یک جسم غیرقابل حرکت در دسامبر سال 2020 ، این دو ادغام 27.7 میلیارد دلار را اعلام کردند. شنیدن از بنیانگذار و مدیر عامل Slack ، استوارت باترفیلد و رئیس Salesforce و برت تیلور ، مدیر ارشد اجرایی درباره آینده واحد تجاری ترکیبی ، چرا معامله منطقی بود و نوشتن این صفرها چگونه است.

تقویت اقتصاد مشاغل کوچک با فناوری ابر

مشاغل کوچک موتور مهمی در ایجاد شغل ، رشد اقتصادی ، نوآوری و محرکی در تلاش های ما برای بهبودی از همه گیری جهانی است. پانزده سال پیش ، یک شرکت نوپای نیوزلندی به نام Xero با هدف بهبود زندگی برای مشاغل کوچک و مشاوران آنها تاسیس شد. Xero با تغییر شیوه های حسابداری بر روی ابر و ارائه مجموعه ای از API ها به این هدف دست یافت ، که به بیش از 1000 شریک برنامه امکان ایجاد راه حل های مقرون به صرفه فناوری متصل به پلتفرم Xero را داده است. استیو بیایید برویم مدیرعامل Xero، بحث خواهد کرد که چگونه Xero در راه تجارت مشاغل کوچک با استفاده از ابر و پلتفرم آن برای اتصال داده های زمان واقعی با راه حل های تجاری سفارشی که به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند ، موفق تر خواهد شد. استیو با تعدادی از ابتکارات کلیدی صحبت می کند که بازی را برای استارتاپ ها و کارآفرینانی که مایل به ایجاد نوآوری و همکاری در پلتفرم Xero هستند ، تغییر می دهد و توضیح می دهد که چگونه دیدگاه Xero فراتر از فناوری گسترش می یابد تا جامعه جهانی حمایت و هدف را تقویت کند. به مشاغل کوچک در همه جا کمک کنید ارائه شده توسط Xero.

راهکارهای بعدی: بینش هایی از بازار نرم افزار Enterprise

با تحول دیجیتالی و تغییر اخیر به کار از راه دور ، صنعت نرم افزارهای سازمانی به شدت پیشرفت کرده است و رقابت برای معاملات و ارزش گذاری در بالاترین حد خود قرار دارد. اگرچه تمایل سرمایه گذاران به نرم افزارهای سازمانی قوی است ، اما این بدان معنا نیست که همه مشاغل فناوری سرمایه گذاری شایسته ای انجام می دهند. در این پنل ، از مایکل فسنو و مونتی سارویا ، مدیران اصلی استراتژی سرمایه گذاری ویستا، و منتخبی از مدیران عامل ویستا با مشخصه های بهترین شرکت های نرم افزاری در رده و روندهای پیشرو در صنعت. ارائه شده توسط Vista Equity Partners.

دستیابی به فناوری اطلاعات پایدار با Prometheus ، Grafana و Hardware Sentry

اجرای ابتکارات پایداری برای دستیابی به انتشار صفر کربن در مرکز داده یک چالش حیاتی است. پیوستن برتراند مارتین ، بنیانگذار و مدیر عامل Sentry Software، به عنوان ارائه دهنده سخت افزار Sentry Exporter برای پرومتئوس. با این راه حل منحصر به فرد نرم افزاری ، مصرف برق و دمای بیش از 250 پلتفرم را اندازه گیری کنید. گزارش انتشار CO2 ، مصرف برق و هزینه برنامه ها و خدمات در Grafana. با بهینه سازی دمای محیط ، ردپای کربن مرکز داده خود را کاهش دهید. ارائه شده توسط Sentry Software.

TechCrunch Disrupt 2021 در تاریخ 21 تا 23 سپتامبر برگزار می شود. همین امروز پاسپورت خود را خریداری کنید و با آخرین روندها و پیشرفتهای SaaS و نرم افزارهای سازمانی آشنا شوید – و موارد دیگر.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت یا نمایشگاه در Disrupt 2021 است؟ ما فقط چند نقطه دیگر داریم – بنابراین در اسرع وقت با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه