همه چیز باید بگذرد – TechCrunch

https://www.youtube.com/watch؟v=m-qDeiDlGq0

چند هفته ای می گذرد و Clubhouse هنوز ضبط/پخش را فعال نکرده است. هیچ کدام دارای فضای توییتر نیستند. فیس بوک به تازگی یک ورودی صوتی زنده را نیز اعلام کرده است ، اما هیچ رکوردی ندارد. با همه درامات مربوط به فیس بوک ، من خیلی زود انتظار ندارم ، اما بچه ها ، بیایید این کار را انجام دهیم.

من عاشق Youtube TV هستم ، که به من اجازه می دهد ساعت ها اخبار کابلی را تکرار کنم و به دنبال آن بروم. فروپاشی یکی از دو حزب سیاسی اصلی ، فشار جدیدی را بر دیگری برای انجام کارها وارد می کند. این نسخه از باند سقوط روزنامه نگاری را که اغلب به آن اشاره شده است ، نشان می دهد. اخبار کابل مانند دو صورتحساب زیرساخت مبارزه پیچیده ای را در پیش گرفته و آن را به مسابقه اسب سواری تبدیل می کند. آیا تقصیر منچین است یا بی ادبی سینما در مطبوعات؟ آیا ترقی خواهان با قدرت کافی در جایی که حساب می شود ، در پای صندوق های رای حاضر شده اند؟ با کاهش تعداد نظرسنجی بایدن ، احتمال تصاحب مجلس توسط جمهوری خواهان در دوره میان دوره ای افزایش می یابد. بیا بچه ها

بیتلز همچنان شگفت انگیز است ، همانطور که توسط جدیدترین ریمیکس اضافی جلسات بدبخت Let It Be مشهود است. پس از آلبوم سفید شکسته ، رهبری خودگردان پل مک کارتنی باعث ایجاد اختلاف بین تمرینات در Twickenham Studios و ضبط مجدد ضبط در استودیوی موقت در زیرزمین مقر اپل گروه در Saville Row شد. جلسات بعدی با اجرای زنده 42 دقیقه ای روی پشت بام ساختمان به پایان رسید.

51 سال بعد (با گذشت یک سال به دلیل همه گیری همه گیر) ، نسخه Let It Be تبدیل به کتاب ، گسترش مجدد نهایی انتشار مطالب و یک مستند 3 قسمتی 6 ساعته از پروژه به سرپرستی کارگردان پیتر ، می شود. جکسون. مانند نسخه های قبلی Sgt. Pepper ، The Beatles (آلبوم سفید) و Abbey Road ، گسترش ها بارها و بارها ثابت می کند که چگونه بیتلز و تهیه کننده آنها جورج مارتین کنترل بالای جدول را در دست گرفتند و هرگز تسلیم نشدند. حتی جریان مداوم شکست پروژه Let It Be نشان می دهد که چگونه گروه برای ترکیب شخصیت های فردی اعضای خود و مهارتهای تقریبا بیوشیمیایی آنها به عنوان نویسندگان حرکت کرد تا به آنچه در حال حاضر به طور یکنواخت به عنوان بزرگترین نیروی خلاق پاپ ، راک تلقی می شود ، دست یابد. ، و جهانهای قبل از اجتماع

اعتقاد چندانی به دقت و دستورالعمل ضبط توسط مهندسان استودیو EMI نیست ، که در پی آلبوم پیروزمندانه که پس از جلسات Let It Be ضبط شد ، به نام Abbey Road تغییر نام دادند. استودیو اساساً آزمایشگاهی بود که مهندسان از کت آزمایشگاهی سفید استفاده می کردند و از ساختار سلسله مراتبی پیروی می کردند که صعود به رتبه ها را بر اساس سابقه و نه نوآوری محدود می کرد. سالها طول کشید تا بیتلز این روند را زیر پا بگذارد ، اما موفقیت جهانی آنها به آنها قدرت چانه زنی برای تولید مطالب خود را داد ، که منجر به افزایش ساعت های ضبط از یک جلسه 9 تا 5 برای اولین رکورد آنها به ادیسه های شبانه شد. مهندسان و راهی را برای استعدادهای جوان پدید آورد.

بنابراین ، جف امریک 19 ساله به موقع به عنوان تصمیم بیتلز برای پایان دادن به تور آمد و آزمایش هایی را آغاز کرد که با Revolver شروع شد و با Sgt شکوفا شد. فلفل و بعدها ابی رود. در حالی که EMI در پذیرفتن موج نوآوری های استودیویی توسط استودیوهای آمریکایی دیر عمل کرد ، استفاده دقیق از ترکیب 3 قطعه از 4 قطعه رایج موجود ، یک احساس ترکیبی از دسته بندی زنده ، پیچیده سازها ، آوازها و تنظیمات ارکستری را ایجاد کرد. ظهور ضبط و میکس دیجیتال Th4 به مهندسان امروزی به رهبری پسر جورج مارتین ، گیلز ، این ابزار را داد تا ضبط های موقت را از هم جدا کرده و ریمیکس هایی تولید کنند که حتی فراتر از آنچه ضبط های اصلی به نظر می رسید ، فراتر رفت.

دیزنی به تازگی تریلری 4 دقیقه ای از فیلمبرداری بهبود یافته Get Back را منتشر کرده است که اشتهای ما را برای مراسم ویژه شکرگزاری در دیزنی پلاس برانگیخته است. کار سینمایی بیتلز با Hard Days Night به طرز شگفت انگیزی آغاز شد ، در مه ماری جوانا با Help غرق شد و با یک تور معمای جادویی ویژه تلویزیونی که خود تولید کرده بود به طرز بدی سقوط کرد. اما تریلر Get Back نه تنها مبارزات و دعواهای زندانیان بیمار یکدیگر در بیتلمانیا را بازیابی می کند ، بلکه جادوی رفاقت و طنز گروه را نیز بازیابی می کند. صحنه مورد علاقه من در Help نشان می دهد که Fab Four به سمت درهای یکسان در خیابان لندن قدم می زند و وارد یک آپارتمان معمولی در آن طرف دیوار می شود. تریلر آن درب را برای یک دقیقه دیگر باز می کند ، جایی که ارجاعات خود نبوی کننده گروه باعث شد اسطوره مشترک بیتلز به واقعیتی بزرگتر از مجموع اجزای آن تبدیل شود.

جدیدترین خبرنامه باند Gillmor

__________________

گروه گیلمور – فرانک رادیس ، مایکل مارکمن ، کیث تیر ، دنیس پومبریانت ، برنت لیری و استیو گیلمور. ضبط زنده جمعه 24 سپتامبر 2021.

تهیه و کارگردانی Tina Chase Gillmortinagillmor

fradice،mickeleh،denispombriant،kteare،brentleary،stevegillmor،gillmorgang

در خبرنامه جدید Gangmor Gang مشترک شوید و در تلگرام به کانال پشتی بپیوندید.

گروه گیلمور در فیس بوک … و در اینجا خواهر ما نشان می دهد G3 در فیس بوک.