همه چیز AI و روباتیک در TechCrunch Disrupt 2021 – TechCrunch

هوش مصنوعی در همه جا در زمینه فناوری وجود دارد و می توانید شرط بندی کنید که این موضوع در TechCrunch Disrupt 2021 در 21 تا 23 سپتامبر یک موضوع حیاتی خواهد بود. این موتور محرکه تقریباً همه چیز است ، از موشک ، روباتیک و خدمات به مشتریان گرفته تا علم عمیق و خودروهای خودران. این حتی بازی را برای نویسندگان داستان های دیستوپی تغییر می دهد.

مثل همیشه ، هر Disrupt دارای متخصصان بی همتا و بینندگان پیشرو در مرز است و Disrupt 2021 از این نظر یا هیچ امتیاز دیگری ناامید کننده نخواهد بود. با بیش از 80 مصاحبه ، بحث پنل ، رویدادها و جلسات بریکت – و شمارش – ما جلسات مربوط به هوش مصنوعی و رباتیک را مورد توجه قرار می دهیم.

در میان آن قرار بگیرید: همین امروز پاسپورت خود را بخرید ، به هزاران شرکت کننده از سراسر جهان بپیوندید و آماده یادگیری درباره جدیدترین هوش مصنوعی ، رباتیک ، موشک و موارد دیگر شوید.

در اینجا فقط برخی از ارائه های هوش مصنوعی و روباتیک که در دست داریم ، ارائه شده است. روزها و زمانهای مشخص شده در دستور کار Disrupt 2021 را خواهید یافت.

آینده ای تخیلی که با هوش مصنوعی واقعی ساخته شده است

یک ذهن پیشرو در تحقیق و سرمایه گذاری در زمینه هوش مصنوعی و یک صدای جدید جسورانه در داستان های علمی تخیلی در “AI 2041” همکاری می کنند ، مجموعه جدیدی از داستانهای قابل توجه که تصور آینده ای را که توسط تکنولوژی در حال شکل گیری شکل می گیرد ، تصور می کنند. شنیدن کای فو لی، رئیس و مدیرعامل Sinovation Ventures، و نویسنده چن کیوفان (AKA Stanley Chan) در مورد فناوری الهام بخش کتاب آنها و تغییرات مورد انتظار در دو دهه آینده بحث می کند.

پهپادها ، اتومبیل های خودران و همه چیز در بین

پیت بوتیگیگ اولین بار به عنوان شهردار شهرهای کوچک در ایندیانا به صحنه آمد. او به عنوان نامزد ریاست جمهوری برای حزب دموکرات در سال 2020 وارد صحنه ملی شد. او اکنون به عنوان نماینده فعالیت می کند وزیر حمل و نقل تحت دولت بایدن و نظارت بر همه چیز از حمل و نقل عمومی گرفته تا مقررات خودروهای خودران. در این گفتگوی حاشیه ای نظر وزیر خارجه بوتیگیگ را در زمینه حرکت های خرد ، آینده شهرها ، تحویل هواپیماهای بدون سرنشین ، خودروهای خودران و موارد دیگر بشنوید.

ایجاد مسیر قمری در پایگاه خبری

آزمایشگاه موشکی جاه طلبی های خود را از ایجاد یک امپراتوری پرتاب جهانی به طراحی سفینه فضایی خود و بازدید از ماه و فراتر از آن ارتقا داده است. موسس و مدیرعامل پیتر بک در مورد چالش ها و فرصت های پیش رو برای فضای سریع و تجهیزات فناوری خود صحبت خواهد کرد.

نسخه نمایشی دربی: چگونه استارتاپ ها با تجزیه و تحلیل داده های خلاقانه ، هوش مصنوعی و توسعه برنامه های مدرن وضعیت موجود را مختل می کنند

استارتاپ ها باید سریع حرکت کنند و منابع محدود را بر روی مناطقی متمرکز کنند که بتوانند آنها را متمایز کنند. در این جلسه سریع ، از استارتاپ ها و Google Cloud کارشناسان – مانند دیو الیوت ، حمایت کننده توسعه دهندگان ، AI – چگونه می توانید از فناوری های Google برای خدمات بهتر به مشتریان و ورود سریعتر به بازار استفاده کنید. در یک سری نمایشی کوتاه ، ببینید چگونه استارتاپ های نوآور و متخصصان Google از محاسبات ، ذخیره سازی ، شبکه و فناوری های هوش مصنوعی Google برای “برهم زدن” وضع موجود استفاده کرده اند. ارائه شده توسط Google Cloud.

انسانی سازی هوش مصنوعی: چگونه مارک ها در مشتری در دنیای دیجیتال به طور فزاینده ای تجربه مشتری را متحول می کنند

کسری همدلی بزرگترین تهدید قریب الوقوع برای رشد مشاغل است ، اما امید وجود دارد. هوش مصنوعی انسانی شده به برندها اجازه می دهد با ارائه تعاملات شخصی منحصر به فرد با افراد دیجیتالی ، تجربیات مشتریان همدلانه را ایجاد کنند. اما واقعاً همدلی چیست؟ و چگونه می تواند به مارک ها و قصه گوها کمک کند تا در دنیای بدون کوکی با مخاطبان خود ارتباط بهتری برقرار کنند؟ موسس Soul Machines و CBO Greg Cross توضیح می دهد که چگونه پذیرش هوش مصنوعی می تواند مزیت رقابتی مورد نیاز برند شما باشد. ارائه شده توسط Soul Machines.

پیشگامان جدید سلامت انسان و سیاره

علوم ماموت ، که توسط برنده جایزه نوبل جنیفر دودنا تاسیس شد و ترور مارتین، اولین شرکت پلت فرم CRISPR در صنعت است. این شرکت قبلاً یک آزمایش موفقیت آمیز Covid ارائه داده است و مشارکت هایی را در زمینه تشخیص ، درمان و تولید بیولوژیکی CRISPR با شرکت های پیشرو در زمینه مراقبت های بهداشتی ایجاد کرده است. NotCo، پایه گذاری شده توسط ماتیاس موکنیک، در حال ترکیب هوش مصنوعی و علم عمیق برای اختراع مجدد صنایع غذایی است ، با یک محصول جایگزین شیر با بسیاری دیگر. در مورد سفر بنیانگذاران از این شرکت های نوپا و نکاتی برای توسعه کسب و کار خود بشنوید. ارائه شده توسط میفیلد.

بنابراین آیا می خواهید یک تجارت فضایی بسازید؟

صنعت فضایی سریعتر از همیشه در حال تغییر است ، با فن آوری های جدید و هزینه های پرتاب کمتر دموکراتیک شدن دسترسی به فضا و ایجاد عصر جدیدی از نوآوری. به نظر می رسد فرصت ها برای ایجاد کسب و کار بزرگ بعدی بی پایان است ، اما فضا می تواند مکانی دشوار و نابخشودنی باشد ، به ویژه برای کسانی که تازه وارد این حوزه شده اند. این جلسه شامل بینش ها و مشاوره های عملی از رهبران مجرب فضایی برای کارآفرینانی است که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستند.

جلسه زمین غرفه کره

ما 13 شرکت پیشگام کره ای را معرفی می کنیم که با مزیت نوآورانه خود زندگی ما را غنی می کنند. این شرکت ها در زمینه فناوری های مختلف از جمله Green Tech ، AR/VR ، 3D Display ، AI & Big Data و Cybersecurity تخصص دارند. فرصت خود را از دست ندهید تا نگاهی به نبوغ از قدرت فناوری داشته باشید. ارائه شده توسط KOTRA.

TechCrunch Disrupt 2021 در تاریخ 21 تا 23 سپتامبر برگزار می شود. همین امروز پاسپورت خود را بخرید و با آخرین روندها و پیشرفتهای هوش مصنوعی و روباتیک آشنا شوید.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت یا نمایشگاه در Disrupt 2021 است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه