هند در حال مذاکره برای جمع آوری کمک های مالی با ارزش 3 میلیارد دلار است – TechCrunch

Groww ، یک استارتاپ هندی که به سرمایه گذاران هزاره در سرمایه گذاری در صندوق ها و سهام مشترک کمک می کند ، در مراحل پیشرفته مذاکرات برای جمع آوری دور جدید تامین مالی با ارزش 3 میلیارد دلار است.

مردم گفتند که استارتاپ مستقر در بنگلور در حال مذاکره برای بستن دور 250 میلیون دلاری است و درخواست کرد نامش فاش نشود زیرا موضوع خصوصی است. آنها گفتند که دور ممکن است ظرف چند هفته بسته شود.

هشدارهای معمول اعمال می شود: شرایط معامله ممکن است تغییر کند. این استارتاپ در چند روز اخیر چندین اصطلاح – با شرایط مشابه – دریافت کرده است. به گفته مردم ، Tiger Global ، Coatue و TCV مکالمه هایی را برای رهبری یا رهبری دور انجام داده اند. مردم گفتند و بسیاری از جمله Insight Partners نیز در زمینه سرمایه گذاری تحقیق کرده اند.

سخنگوی Coatue از اظهارنظر خودداری کرد. مدیرعامل Groww به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد. رسانه خبری هندی CapTable برای اولین بار در مورد دور بعدی تامین مالی Groww گزارش داد.

Groww در حال ورود به یک بازار بزرگ است. بیش از 200 میلیون نفر در هند پول را به صورت دیجیتالی معامله می کنند ، اما کمتر از 30 میلیون نفر در صندوق ها و سهام مشترک سرمایه گذاری می کنند. این استارت آپ به کاربران امکان سرمایه گذاری در صندوق های متقابل ، از جمله برنامه ریزی سیستماتیک سرمایه گذاری (SIP) و پس اندازهای مرتبط با حقوق صاحبان سهام ، طلا و همچنین سهام ، از جمله آنهایی که در صرافی های ایالات متحده ذکر شده است ، می دهد. این برنامه همه صندوق هایی را که در حال حاضر در هند موجود است ارائه می دهد.

رشد فزاینده سرمایه گذاران برای عقب نشینی – یا دو برابر کاهش – رشد به دنبال چندین ماه رشد قوی است. دو نفر در مورد این آمار گفتند ، استارتاپ هندی در حال حاضر در راه دستیابی به حدود 35 میلیون دلار ARR است. Groww که Tiger Global و Sequoia Capital India را از جمله سرمایه گذاران فعلی خود می داند ، در آوریل امسال 1 میلیارد دلار و سپتامبر گذشته 250 میلیون دلار ارزش گذاری شده است.

یک نفر گفت که این استارتاپ در حال توسعه داخلی در حوزه رمزنگاری است ، اما هنوز تصمیم قطعی در مورد زمان ارائه چنین معاملاتی نگرفته است.