هنوز برای پیوستن به ما در روز سوم Disrupt 2021 – TechCrunch دیر نشده است

آیا تا به حال در یک کنفرانس چند روزه حضور داشته اید تا آخرین روز را پیدا کنید-چگونه می توانیم این را با مهربانی بیان کنیم-کمتر از جرقه زدن؟ بله ، این در سومین و آخرین روز TC Disrupt 2021 اتفاق نمی افتد. شما تعداد زیادی پانل هیجان انگیز ، قابل تامل ، دمو و جلسات موفقیت آمیز همراه با نکات کاربردی ، مشاوره و فرصت های شبکه پیدا خواهید کرد.

این که آیا به دنبال بهبود سطح زمین خود هستید ، درک عمیق تری از بلاک چین و SPAC ها یا کشف استارتاپ هایی که با تغییرات آب و هوایی مبارزه می کنند ، Disrupt Day 3 همان جایی است که باید باشید. و این فقط برای شروع است.

ما چند مورد برجسته برنامه نویسی را در زیر فراخوان کرده ایم و مطمئن باشید که پیشنهادات روز کامل را در دستور کار Disrupt 2021 بررسی کنید – زمان های ذکر شده به طور خودکار منطقه زمانی شما را نشان می دهد.

برای ایجاد اختلال هرگز دیر نیست: برای دسترسی سریع ، یک گذرنامه بگیرید. اگر فقط به دنبال طعم Disrupt با دسترسی به جلسات اولیه ، جلسات شکست ، میزهای گردان و بررسی غرفه داران در نمایشگاه هستید – یکی از این مجوزهای Expo رایگان را بگیرید!

چگونه می توان پشته فناوری مناسب را انتخاب کرد؟

از روز صفر ، استارتاپ ها مجبورند ده ها معامله در مورد تنوع بی نهایت مجموعه های فناوری در دسترس مهندسان امروزی انجام دهند. ترکیب یا جهت اشتباه را انتخاب کنید ، و ممکن است یک استارتاپ با سالها بازسازی برای رفع آسیب های قدیمی باقی بماند. بهترین شیوه ها برای ارزیابی پشته های احتمالی چیست و چگونه می توانید خطر یک اشتباه دردناک را به حداقل برسانید؟ تکنسین های برتر Tammarrian Rogers (Snap، Inc.) ، Preeti Somal (HashiCorp) و Jill Wetzler (Pilot) استراتژی های بهبود مهندسی را از ابتدا و در هر مرحله از سفر یک استارتاپ مورد بحث قرار خواهند داد.

آینده سرمایه گذاری

Chamath Palihapitiya ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Social Capital ، یکی از معتبرترین و معتبرترین سرمایه گذاران در جهان است و در خط مشی اخیر SPAC پیشتاز بوده است. افکار Palihapitiya را در مورد آینده SPAC ها ، که بخشهای فناوری برای رونق آغاز شده اند ، و آنچه بیشتر او را از نظر سرمایه گذاریهای آینده هیجان زده می کند ، بشنوید.

چگونه DAO ها می توانند VC را تکان دهند

سرمایه گذاری در استارت آپ ها و توکن های بلاک چین در سال 2021 افزایش یافت و برخی از سرمایه گذاران ایده یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر را منفجر می کنند ، زیرا آنها به دنبال حمایت از پروژه های بیشتر در دنیای رمزنگاری هستند. DAOs یا سازمانهای مستقل غیر متمرکز ، روز به روز در حال ظهور هستند و VC سنتی را با ایجاد سازمانهای سرمایه گذاری در بلاکچین بر سر کار می آورند. با دیوید پاکمن (ونروک) و ماناسی وورا (آزمایشگاه های Skynet).

ارائه های نهایی Esri Hackathon

از 23 آگوست تا 13 سپتامبر ، توسعه دهندگان از سراسر جهان به Esri و TechCrunch پیوستند هک برای آینده ای پایدار – یک هکاتون برای تصور و ساخت برنامه های جدید برای مقابله با چالش های جهانی مانند آب و هوا ، ارزش ویژه و سلامت عمومی. با ایده های بزرگ و خدمات موقعیت مکانی پیشرو در بازار Esri ، شرکت کنندگان راه حل های واقعا ابتکاری را ایجاد می کنند که قدرت فناوری نقشه برداری را برای حل مشکلات هدفمند برجسته می کند. برای مشاهده یک نمایشگاه منحصر به فرد از سه پروژه برتر ، به این جلسه ویژه بپیوندید: تیم های برنده شما را از طریق مراحل مختلف راهنمایی می کنند ، فناوری پشت راه حل جدید خود را به اشتراک می گذارند و از شما الهام می گیرند که در کار خود تغییر ایجاد کنید.

Pitch Deck Teardown

ارائه یک سخنرانی دقیق و جذاب ، بخش بزرگی از موفقیت در جمع آوری کمک های مالی است ، و با این وجود ، برای بنیان گذاران نسبت به نحوه ارتباط با مشکل ، راه حل آنها و مسیر موفقیت آنها بازخوردی صادقانه وجود ندارد. در طول Pitch Deck Teardown ، VCs Maren Bannon (January Ventures) ، Vanessa Larco (NEA) و Benjamin Ling (Bling Capital) بازخورد خود را در مورد عرشه هایی که قبلاً توسط مخاطبان ارسال شده بود ، ارائه می دهند.

فینال استارتاپ Battlefield

رقابت نمادین استارتاپ TechCrunch بازگشته است ، زیرا کارآفرینانی از سراسر جهان داوران متخصص را معرفی کرده و برای استارتاپ Battlefield Cup و 100،000 دلار رقابت می کنند. اینجا ببینید که فینالیست ها چه کسانی هستند.

با قدرت شروع کنید ، قوی پایان دهید – و از آخرین روز خود در TC Disrupt 2021 نهایت استفاده را ببرید.