هنگام مرگ چه اتفاقی برای رمز ارز شما می افتد؟

تصور کنید یکی از اعضای خانواده یا دوست شما از ارزهای دیجیتال ثروتمند شده و از دنیا می رود. بله، شما غمگین می شوید، اما ممکن است تعجب کنید که چه اتفاقی برای دارایی های آنها می افتد. و اگر آنها را برای شما ترک کرده باشند، این سؤال پیش می‌آید: چگونه باید به آنها دسترسی داشته باشید؟

به گفته جیمی هرن، وکیل هلند و نایت، اینها سوالاتی هستند که هر کسی که دارای ارزهای دیجیتال است، حتی در سنین پایین باید آنها را در نظر بگیرد.

همانطور که صنعت کریپتو به بلوغ می رسد، یکی از مواردی که اغلب نادیده گرفته می شود، برنامه ریزی املاک برای دارایی های شما در هنگام قبولی است. با توجه به اینکه بسیاری از دارایی های رمزنگاری شده در کیف پول های سرد و گرم نگهداری می شوند و توسط کلیدهای خصوصی محافظت می شوند (در میان سایر عناصر امنیتی)، این وجوه ممکن است بدون برنامه ریزی برای همیشه برای همیشه از بین بروند.

هرن گفت: «تماس برای اقدام، انجام آن است. “فکر نکنید آنقدر جوان هستید که نمی توانید برای دارایی های خود برنامه ریزی کنید.” (البته این توصیه در مورد افراد دارای دارایی سنتی نیز صدق می کند.)

هرن، که دارایی‌های پیچیده، فناوری، دارایی‌های دیجیتال و مالکیت معنوی افراد را مدیریت می‌کند، می‌گوید به طور کلی، اکثر مشتریانی که به دنبال طرح‌های املاک هستند، مسن‌تر هستند. «تنها افراد زیر ۴۰ سال که این کار را انجام می‌دهند، کسانی هستند که بچه دارند. گاهی اوقات اولین بچه افراد را تحریک می کند که بخواهند از آنها مراقبت کنند یا کارها را به آنها بسپارند. اما هیچکس [else] او می گوید تا زمانی که مرگ و میر از 55 یا 60 سالگی گذشته است به آن فکر می کند.

اما ممکن است روایت در حال تغییر باشد. بر اساس مطالعه وصیت‌نامه و برنامه‌ریزی املاک Caring.com در سال 2023، در سه سال گذشته، افزایش 63 درصدی در بزرگسالان بین 18 تا 34 سال وجود داشته است که برای املاک خود برنامه‌ریزی می‌کنند.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که این امر در مورد برنامه ریزی عمومی املاک و نه برنامه ریزی در مورد دارایی های رمزنگاری شده اعمال می شود.

هرن گفت: افراد ثروتمندی که بیش از 10 میلیون دلار دارایی رمزنگاری دارند باید هر شش ماه یک بار برنامه های املاک خود را به روز کنند. صاحبان دارایی های بلاک چین دارایی های زیادی را جابجا می کنند، بنابراین باید برنامه های املاک خود را به روز کنند تا منعکس کننده آن باشند.