هواپیمای بدون سرنشین امنیتی Ring در حال حاضر در ایالات متحده فقط از طریق دعوت در دسترس است – TechCrunch

سال گذشته ، Ring در آینده نگرانه (کمی دیستوپی؟) با استفاده از Always Home Cam خود ، یک هواپیمای بدون سرنشین مجهز به سنسور و یک دوربین که می تواند در داخل خانه شما در مسیرهای سفارشی تعیین شده توسط کاربر ، امنیت داخلی را انجام دهد ، اعلام کرد: پاسخ به محرک ها از جمله سنسورهای زنگ هشدار یا فرمان دستی از خود برنامه حلقه. در حال حاضر ، این مفهوم به محض شروع به ارسال به کاربران در ایالات متحده تبدیل به واقعیت می شود-اگرچه در ابتدا فقط برای دعوت دعوت می شود.

رینگ بیش از یک سال پیش دوربین 249 دلاری Always Home را فاش کرد و در آن زمان اعلام کرد که در سال 2021 عرضه می شود ، که اکنون است. ابعاد این پهپاد کوچک تنها 5 ″ 7 ″ 7 ″ است ، که هنگام حرکت در سالن های شما می تواند چابک تر باشد. ایده پشت این دستگاه این بود که راهی را فراهم آورید تا هنگام دور بودن در اصل یک دوربین در همه جای خانه داشته باشید ، بدون این که نیاز داشته باشید یک دسته کامل از دوربین های جداگانه بخرید و آنها را در گوشه ای قرار دهید.

رینگ تأکید می کند که دوربین همیشه خانگی تنها زمانی پرواز می کند که توسط کاربر دستور داده شود ، چه از طریق ماشه از پیش تنظیم شده و چه به صورت دستی. همچنین در حالت استراحت در پایگاه خود ، دوربین های خود را فعال یا ضبط نمی کند ، که به گفته این شرکت یک تصمیم عمدی با هدف افزایش “حریم خصوصی و امنیت” است.

اگر تمایل به ورود به طبقه همکف نسل بعدی نظارت هوایی داخلی دارید ، می توانید از همین حالا برای قرار گرفتن در لیست از Ring درخواست دعوت کنید.

رویداد سخت افزاری آمازون پاییز 2021