هوش مصنوعی مقاوم 16.6 میلیون دلار برای ابزارهای فن آوری ضد تقلب-TechCrunch کسب می کند

هوش مصنوعی مقاوم ، که از هوش مصنوعی برای کمک به شرکت های خدمات مالی در مبارزه با کلاهبرداری و جرایم مالی استفاده می کند – فروش ابزارهایی برای محافظت از مدل های نمره گذاری ریسک اعتباری ، سیستم های پرداخت ، استقبال مشتریان و موارد دیگر – 16.6 میلیون دلار از بودجه سری A را بسته است.

GV (قبلاً Google Ventures) با مشارکت سرمایه گذاران فعلی Index Ventures (به رهبری شریک Jan Hammer) ، Credo Ventures (به سرپرستی Ondrej Bartos و Vladislav Jez) و Seedcamp و چندین سرمایه گذار فرشته ناشناس متخصص در فن آوری و امنیت مالی به

این استارتاپ مستقر در پراگ که در سال 2019 تأسیس شده است ، می گوید این بودجه برای رفع تقاضای فزاینده از موسسات مالی جهانی ، از جمله با ایجاد تیم های محصول ، مهندسی و فروش خود فراتر از ردپای موجود آن-که شامل دفاتر در لندن و نیو نیز می شود ، مورد استفاده قرار می گیرد. یورک

این استارتاپ به TechCrunch می گوید که در این مرحله 30 مشتری ثبت نام کرده اند تا از محصولات امنیتی اختصاصی ضد کلاهبرداری خود استفاده کنند-که شامل تشخیص یادگیری ماشین اسناد جعلی و هوش مصنوعی برای تشخیص الگوهای مشکل ساز معاملات است.

در مجموع مشتریان آن ، شامل بانک ها ، شرکت های بیمه و fintech – که نمی تواند بزرگترین آنها را نام ببرد اما نام کسانی مانند KBC ، Payoneer ، Habito و Twisto را دارد – ماهانه ده ها میلیون تراکنش را پردازش می کنند. بازار داخلی جمهوری چک در حال حاضر با بانک هایی کار می کند که 50 درصد از آنها به طور مشترک به اشتراک گذاشته شده است.

این استارتاپ می گوید که برای ارزیابی مشکلی که با آن روبرو است ، ارزیابی داده های مشتریان به دست آمده و بررسی شده نشان می دهد: 17 درصد صورت حساب بانکی که برای وام دهی به کار می رود ، مقررات مشتری خود را بشناسید و سایر اهداف دستکاری می شود. 11 of از فیش های پرداختی انگلستان که به عنوان بخشی از درخواست های وام دیجیتال ارسال شده است ، تغییر کرده یا جعل شده است. 15 درصد گواهی های ثبت شرکت ارائه شده در سراسر جهان هنگام افتتاح حساب بانکی تقلبی است. و 9 درصد قبوض آب و برق ارائه شده به عنوان مدرک آدرس در سراسر جهان جعلی است.

مارتین رهاهک ، مدیرعامل در بیانیه ای می افزاید: “مأموریت ما ایجاد سپر هوشمند برای سیستم های مالی مستقل و محافظت از آنها در برابر این حملات در حال پیشرفت و هوشمندانه است.” “این تنها راهی است که ما می توانیم از کلاهبرداری همه گیر ، تجربیات دستی و احراز هویت چهار عاملی در هر سرویس آنلاین جلوگیری کنیم.”

تام هولم ، شریک عمومی GV ، در بیانیه حمایتی دیگری گفت: “تیم موسس مقاوم در برابر هوش مصنوعی دارای تخصص منحصر به فردی در بکارگیری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای تشخیص رفتارهای پیچیده و فرار است. کشش اولیه مشتری توانایی کشف تهدیدهای ناشناخته را نشان می دهد و هشدارهای کاذب را با مدل های تشخیص شفاف ، قابل توضیح و قابل تأیید طبقه بندی و کاهش می دهد. “