هک کاهو برای طعم و مزه و سود – TechCrunch

“اولین چیز متوجه می‌شوید که فقط بو است. “این بو را دارد، درست است؟”

نوعی خاطره حس احشایی وجود دارد که با ورود به مزرعه صفر به شما ضربه می زند، لحظه ای پروستی که پس از سال ها زندگی در یک شهر بزرگ، بر حواس شما غلبه می کند. بوی گلخانه‌ها و اتاق‌های رشد می‌دهد: تازه، زنده و تضادی چشمگیر از دنیای خارج از ساختمان اینجا در Kearny، نیوجرسی.

سال‌ها پیشرفت‌های کشاورزی در فضای داخلی این امکان را برای سبزی‌های برگ‌دار در مقیاس‌های بزرگ‌تر و بزرگ‌تر فراهم کرده است – و در نهایت، با سود.

همانطور که در میان سه مزرعه عمودی فعال Bowery Farming و تأسیسات تحقیقاتی قدم می زنم، ذهن من مملو از سؤالاتی در مورد تغییرات آب و هوایی و پتانسیل کشاورزی عمودی پایدار است. با این حال، وقتی صحبت از آن به میان می‌آید، طعم و، بله، آن بو است که باعث موفقیت شرکت – و صنعت – می‌شود.

ما با رومختی تمیز و توری مو پوشیده شده ایم. ساعت‌ها و زیورآلات خاموش هستند، کف کفش‌های ما هنوز از ایستادن در محلول ضدعفونی‌کننده مرطوب است. Sztul ادامه می دهد: “در اینجا، ما یک محیط کاملاً بسته داریم.” ما دما، رطوبت، CO2، جریان آب، مواد مغذی، سطوح نور را کنترل می کنیم. وقتی می‌گویم سطوح نور، منظورم رنگ طیف نور، شدت نور، دوره عکس، چرخه‌های روز/شب است.»

برخلاف محصولات نرم افزاری سنتی، اختراع محصولات تلاشی کاملا متفاوت است. اختلالات در ورودی های مزرعه عمودی Bowery می تواند منجر به پروفایل های طعم کاملاً متفاوت در سبزی های برگی که توزیع می کند، شود.

در قسمت دوم این TC-1، من به نحوه آزمایش شرکت در مزرعه صفر و آنچه که مزرعه X را نامگذاری می کند، چگونگی توسعه خطوط تولید جدید در حین گسترش خارج از سبزی های برگدار و چگونگی تغییر کار مزرعه برای شهری قرن بیست و یکم در حالی که در مرکز تولید جدیدتر Farm One خود را افزایش می دهد.

خاک ورزی بتن

بو اولین حسی است که به آن ضربه می زند، اما این حس بصری است که واقعا شما را جذب می کند. درست در مقابل من، سیستم های رشد هستند که نام کشاورزی عمودی را به آن داده اند. این یک نوع داربست است که ردیفی از سبزی های برگدار در بالای ردیف قرار دارد که در سینی های بلند قرار گرفته و توسط LED های روشن روشن می شود. لوله‌های PVC بالا و پایین می‌روند و آبی را که در سیستم‌ها می‌چرخد را تحویل می‌دهند – طبق تخمین‌های شرکت، سالانه 15 تا 20 میلیون گالن آب در هر مزرعه نسبت به رشد سنتی صرفه‌جویی می‌شود.

سینی‌های رشد در Bowery Farming در نور فرو می‌روند. اعتبار تصویر: برایان هیتر

کل این اتاق بخشی از یک سیستم آبیاری بسته است که مایع غنی از مواد مغذی را برای همه گیاهان به گردش در می آورد. Bowery می‌گوید که حتی آب از دست رفته از تعریق طبیعی گیاه را می‌توان با سیستم HVAC آن گرفت و دوباره به حلقه برگشت.

چراغ‌های درخشان تضاد کاملی با پارک صنعتی غم‌انگیز بیرون دارند، اما حتی در داخل خانه، تطبیق بینایی تا حدودی دشوار است. غلاف‌های کوچک پوشش گیاهی سبز روشن تقریباً در یک محیط آزمایشگاهی وجود دارند، کنار هم قرار گرفتن عجیبی از طبیعی و مصنوعی که به قلب تلاش‌های کشاورزی عمودی – هک کردن دانش کشاورزی 10000 ساله – اشاره می‌کند.