هیدروپونیک بیونیک – TechCrunch

باید ببخشی من، من خیلی در مورد کشاورزی فکر کرده ام – به ویژه اینکه در آینده چگونه ممکن است به نظر برسد. این تا حد زیادی به دلیل انتشار اخیر Bowery Farming TC-1 من است. این یک ویژگی 12000 کلمه ای است که واقعاً مرا از سوراخ خرگوش پرورش عمودی پایین برد.

همانطور که در این قطعه به آن اشاره می کنم، هنوز تعداد زیادی علامت سوال در مورد این فناوری وجود دارد. در بالای لیست سودآوری و پایداری قرار دارند. و می ترسم که اولی به قیمت دومی تمام شود. با این حال، آنچه مسلم به نظر می‌رسد این است که – اگر قرار است این مقوله زنده بماند و رشد کند – روباتیک و اتوماسیون باید نقش مهمی ایفا کنند.

اتوماسیون و مولفه رباتیک یک بخش کلیدی است [the] همانطور که ایروینگ فاین، مدیرعامل Bowery در یکی از گفتگوهایمان به من گفت، معادله مقیاس پذیری، به مزرعه گره خورده است. متأسفانه ما خیلی عمیق به جنبه رباتیک چیزها نرفتیم – بسیاری از این فناوری هنوز زود است و شرکت مردد است که از رقبای دیگری مانند AeroFarms عقب نشینی کند.

اعتبار تصویر: Bryce Durbin/TechCrunch

با این حال، من توانستم یکی از ربات‌ها را در مکان Kearny، نیوجرسی ببینم، که برای جابجایی سینی‌های تولید از جایی به مکان دیگر مستقر شده است. این بخش کلیدی سیستم BoweryOS است که – در میان چیزهای دیگر – موقعیت رشد بهینه را برای یک محصول معین تعیین می کند. در فرآیند برداشت نیز از اتوماسیون استفاده می شود که در محل انجام می شود تا مراحل بین مزرعه و مصرف کننده کاهش یابد.

رباتیک برای این نوع مزارع داخلی بسیار منطقی است. آن‌ها نسبت به همتایان سنتی‌تر خود بسیار خوب‌تر هستند. به عنوان مثال، مکان Bowery که من از آن بازدید کردم، در ساختمانی ساخته شد که قبلاً یک مرکز تکمیلی را در خود جای داده بود. و به یک معنا، ایجاد اتوماسیون برای یک فرد کاملاً متفاوت از یک انبار نیست. شرایطی مانند روشنایی به راحتی کنترل می شوند و در بیشتر موارد، هدف اصلی انتقال بار از نقطه A به نقطه B است.

فراموش نکنید که برای دریافت نسخه رایگان خبرنامه آتی Actuator در صندوق ورودی خود ثبت نام کنید.

اعتبار تصویر: گاو آهنی

Iron Ox احتمالاً بهترین نمونه از یک شرکت روباتیک است که کشاورزی داخلی را آغاز کرده است. در واقع، این شرکت در حال کار بر روی راه‌حل‌های کاملاً خودکار رشد داخلی است. اما دگرگونی اساسی agtech فراتر از شکل‌های داخلی و عمودی است که تنها گوشه‌ای از پازل کلی را نشان می‌دهد. چیزی که با تحقیق در مورد آن قطعه یاد گرفتم. متوسط ​​سن یک کشاورز در ژاپن 67 سال است. کشاورزان متوسط ​​در ایالات متحده تنها حدود 10 سال جوان تر هستند.

به آن بحرانی که مشاغل فصلی را پر می کند، اضافه کنید و روشن می شود که چرا بسیاری از شرکت ها فکر می کنند پاسخ این مشکلات اتوماسیون است. بدیهی است که این کار پیچیده‌تر است، اما تعدادی از شرکت‌ها به دنبال مقابله با آن هستند، از استارت‌آپ‌هایی مانند Burro گرفته تا شرکت‌های بزرگی مانند John Deere، که تعدادی شرکت روباتیک را خریداری کرده است.

پارچه

مرکز انجام خودکار پارچه. اعتبار تصویر: پارچه

بیشتر در مورد آن به زودی، احتمالا. با این حال، در حال حاضر، باید در مورد افزایش عظیم فابریک صحبت کنیم. این شرکت در حال حاضر با برخی از نام‌های بزرگ از جمله Walmart، Instacart و FreshDirect قرارداد بسته است. همه آنها به دنبال یک چیز هستند: چیزی که آنها را با آمازون رقابتی تر کند. با توجه به تسلط کامل غول خرده فروشی بر هر چیزی که لمس می کند، این یک دستور بلند است. البته این شامل اتوماسیون نیز می شود، با روباتیک آمازون که قدمت آن به سال 2012 برمی گردد.

مدیر عامل فابریک خاطرنشان می کند: «همانطور که هست، ما در حال حاضر بیشتر از آنچه می توانیم خدمت کنیم، تقاضا داریم. در عین حال، ما فرصت‌های بزرگ‌تری را فراتر از پیشنهادات فراتر از مراکز تحقق خرد خود، نحوه تعامل آنها در شبکه و زنجیره تامین می‌بینیم.

من آن را باور دارم. کووید به مقدار زیادی از آنچه قبلاً در یک مسیر صعودی بود سرعت بخشیده است. و حتی زمانی که همه چیز به حالت عادی بازگشته است، من نمی بینم که این تقاضا کاهش یابد. این دور جدید 200 میلیون دلاری، ارزش فابریک را به سمت شمال از وضعیت اسب شاخدار سوق می دهد.

اعتبار تصویر: گیتای

کمی از اخبار ربات فضایی برای کاهش همه چیز در این هفته. ایستگاه فضایی بین‌المللی این هفته پیش‌نمایش بازوی روباتیک S1 گیتای ژاپن را دریافت کرد. زائده مستقل برای انجام وظایف تعمیر و نگهداری، از جمله عملکرد سوئیچ ها و مونتاژ سازه ها طراحی شده است. آن را به خوبی در راه استقرار بالقوه قرار می دهد، با رسیدن به هفت سطح از نه (که یک مرجع پیشتازان فضا نیست، قسم می خورم) TRL (قسم می خورم مرجع MTV دهه 90) یا سطح آمادگی فناوری را کسب کرده است.

ناسا گفت: “موفقیت این تحقیق ثابت می کند که ربات GITAI می تواند راه حلی برای آژانس های فضایی و شرکت های فضایی تجاری باشد که به دنبال نیروی کار همه کاره، ماهر، نسبتاً ایمن (قرار گرفتن کمتر در معرض خطرات تهدید کننده زندگی برای انسان هستند) و نیروی کار ارزان قیمت هستند.” بیانیه. ارائه این گزینه به اهداف تجاری سازی فضا کمک می کند.