هیوندای مالک بوستون دینامیکس Spot را برای نظارت بر ایمنی کارخانه – TechCrunch مستقر می کند

در ماه ژوئن ، هیوندای قراردادی را برای کنترل علاقه به Boston Dynamics تکمیل کرد. غول خودروسازی کره ای بدون تردید برنامه های بزرگی برای ادغام فناوری شرکت مستقر در ماساچوست در بسیاری از خودروهای متحرک خود با آینده نگر دارد-با این حال ، در حال حاضر ، بیشتر در مورد کارکردن روبات های موجود است.

هیوندای امروز از ورود “ربات خدمات ایمنی کارخانه” با نام تجاری متفاوت خبر داد. بلافاصله از واحد به عنوان “ربات” به دلیل اختصار در انتشار اطلاعیه یاد می شود ، و من نیز تمایل دارم همین کار را انجام دهم ، زیرا چه کسی وقت دارد ده ها بار “ربات خدمات ایمنی کارخانه” را تایپ کند؟

Robot (می بینید؟) در اصل یک نسخه مود شده Spot است که برای بازرسی ایمنی در کارخانه ها طراحی شده است. به طور طبیعی ، هیوندای از نزدیک شروع به کار می کند و اولین خلبان خود را در کارخانه سئول برای شرکت تابعه ، کیا ، عرضه می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=TTAJDICCll8

Spot ، er ، Robot ، مجهز به LiDAR و یک دوربین حرارتی است که فضا را برای دمای بالا ، خطرات آتش سوزی و درهای باز اسکن می کند. اگر چیزی خراب شود ، هشدار را از طریق یک سایت امن ارسال می کند. تصاویر و داده ها را در زمان واقعی به اشتراک می گذارد و مانند Spot ، می تواند به صورت خودکار کار کند یا از راه دور کنترل شود.


ما در حال راه اندازی یک خبرنامه رباتیک هستیم! لطفاً برای دریافت Actuator در صندوق ورودی خود به محض انتشار اولین شماره ثبت نام کنید! رایگان!


“Robot Service Factory Robot اولین پروژه همکاری با Boston Dynamics است. دونگ جین هیون از هیوندای در بیانیه ای گفت که این ربات به تشخیص خطرات و ایمنی افراد در سایت های صنعتی کمک می کند. “ما همچنین به ایجاد خدمات هوشمندی ادامه می دهیم که خطرات را در سایت های صنعتی شناسایی کرده و از طریق همکاری مستمر با بوستون دینامیکس از محیط کار ایمن حمایت می کند.”

به طور کلی ، اگر می دانید Spot چه کاری می تواند انجام دهد ، تقریباً با Robot در اینجا ، هر چند با سنسورهای اضافی نصب شده ، به اصل موضوع می پردازید. در اوایل این هفته ، Boston Dynamics ویژگی های اضافی جمع آوری اطلاعات برای این ربات را اعلام کرد.