واتس اپ در حال کار بر روی معرفی نام های کاربری به برنامه است

واتس‌اپ مدت‌هاست که به شماره تلفن به عنوان تنها هویت حساب‌ها متکی بوده است. کاربران برای ایجاد حساب کاربری به شماره تلفن نیاز دارند. هر کسی در یک چت فردی یا گروهی می‌تواند شماره تلفن شما را ببیند. این ممکن است در حال تغییر باشد زیرا WhatsApp در حال کار بر روی معرفی نام های کاربری است.

بر اساس گزارشی از WABetaInfo، آخرین نسخه بتا اپلیکیشن واتس‌اپ نشان می‌دهد که این شرکت می‌تواند در آینده این ویژگی را معرفی کند. در این گزارش اشاره شده است که بخش نام کاربری در صفحه نمایه در تنظیمات قابل مشاهده خواهد بود.

اعتبار تصویر: WABetaInfo

به طور جداگانه، TechCrunch توانست گزارش WABetaInfo را تأیید کند. ما به کد آخرین برنامه اندروید نگاه کردیم و ارجاعاتی به قسمت نام کاربری پیدا کردیم.

اعتبار تصویر: TechCrunch

مشخص نیست که اپلیکیشن متعلق به متا چه فرآیندی را برای انتخاب نام کاربری برای کاربران معرفی می کند، زیرا در حال حاضر ۲ میلیارد نفر از این برنامه پیام رسانی استفاده می کنند. این شرکت در مورد این داستان اظهار نظر نکرده و هیچ جزئیاتی در مورد این ویژگی به اشتراک نمی گذارد.

اپلیکیشن پیام رسان رقیب واتس اپ، تلگرام به کاربران این امکان را داده است که مخاطب خود را مخفی کنند و به جای آن نام کاربری خود را نشان دهند. سال گذشته، تلگرام همچنین حراج هایی را برای نام های کاربری پریمیوم بر اساس بلاک چین TON راه اندازی کرد. جالب است که ببینیم واتس اپ چگونه به ادعای نام های کاربری ممتاز برخورد می کند و چگونه برنامه ریزی می کند تا از آنها محافظت کند.

در حال حاضر، کاربران واتس اپ در گروه ها و انجمن ها می توانند شماره تلفن یکدیگر را ببینند. هنگامی که این ویژگی عرضه شد، برنامه به احتمال زیاد به افراد اجازه می دهد شماره تلفن خود را از افرادی که در دفترچه تماس آنها نیستند پنهان کنند.

در اوایل این ماه، واتس اپ یک ویژگی جدید حفظ حریم خصوصی را ارائه کرد که به کاربران اجازه می دهد مکالمات فردی را مخفی و قفل کنند. قفل این مکالمات فقط با احراز هویت بیومتریک یا رمز عبور دستگاه قابل باز شدن است.