واقعاً این بازار به اندازه کافی خوب نیست؟ – TechCrunch

مدیرعامل کلارنا می گوید “از عرضه اولیه سهام عصبی است.” چی؟

این اولین است روز اختلال ، بنابراین همه چیز در اینجا در TechCrunch کمی شلوغ است. به احترام آن حقیقت ، نوشته های مربوط به حجم NFT مربوط به ارزش بازارهای اخیر و اینکه چگونه سرعت شتاب تغییر به استارتاپ ها با افشای خلأهای بیشتر بازار کمک می کند ، باید منتظر بماند.

اما ما امروز صبح برای کمی بی اعتمادی وقت داریم ، بنابراین بیایید افراط کنیم.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


CNBC امروز گزارش داد که مدیرعامل کلارنا ، سباستین سییماتکوفسکی از شرایط کنونی بازار خوشحال نیست و بنابراین عجله ای ندارد تا شرکت خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

این ایده شایستگی هایی دارد ؛ به هر حال ، کلارنا توانایی قوی خود را برای جمع آوری سرمایه هنگفت در حالت خصوصی نشان داده است.

چرا فقط به آن پایبند نباشید؟ به طور خلاصه ، زیرا شرکت یا باید در معرض دید عموم قرار گیرد یا خود را به شرکت بزرگتری بفروشد. با توجه به اینکه قبلاً شاهد کاهش چک PayPal و Square برای خرید حجم BNPL بودیم ، لیست خریداران احتمالی کلارنا آنقدرها هم که فکر می کنید نیست. این شرکت که با میلیاردها بودجه در بازار خصوصی همراه است ، باید به صورت عمومی عرضه شود. این یک سوال ساده از چه زمانی.

که موارد زیر را بسیار شگفت انگیز می کند. از طریق CNBC:

سیامیاتکوفسکی روز دوشنبه در کنفرانس هفته فناوری لندن به کارن تسو از CNBC گفت: “بی ثباتی در بازار باعث می شود که صادقانه صادق باشم.” “من فکر می کنم اگر کمی صدا بیشتر باشد IPO خوب خواهد بود. و در حال حاضر واقعاً احساس نمی کند که در خارج وجود دارد. “

متعجب. ما را سردرگم کنید

در حال حاضر بازار عمومی شرکت های BNPL بسیار قوی است.

به عنوان مثال ، Affirm یک شرکت BNPL است که به طور عمومی در ایالات متحده فهرست شده است. در سه ماهه دوم 2021 (Q4 مالی 2021 برای شرکت) ، Affirm حجم ناخالص کالا را 2.5 میلیارد دلار و درآمد 261.8 میلیون دلار گزارش کرد. این ارقام به ترتیب 106 و 71 درصد افزایش یافته است. Affirm همچنین 128.2 میلیون دلار خسارت خالص در سه ماهه و 430.9 میلیون دلار جوهر قرمز در آخرین سال مالی خود (12 ماه منتهی به 30 ژوئن 2021) ثبت کرد.