واکنش سرد سرمایه گذار استراتژی جدید Lyft را مختل می کند

سهام Lyft امروز صبح به شدت کاهش یافت و در اوایل معاملات نزدیک به 20 درصد سقوط کرد. سهام این شرکت در پی نتایج سه ماهه اول غول سواری ایالات متحده و نظرات آن در مورد سه ماهه جاری و اینکه چگونه موقعیت استراتژیک جدید آن بر رشد و اقتصاد آن در سه ماهه آینده تأثیر خواهد گذاشت، در حال فروختن است.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


در پی تصمیم Lyft برای حذف بنیانگذاران خود از کنترل روزانه، کاهش چشمگیر کارکنان و به کارگیری یک مدیر عامل خارجی، این شرکت اکنون به یک سازمان لاغرتر تحت مدیریت جدید تبدیل شده است. با این حال، در حالی که Lyft پس از گزارش نتایج خود و وضعیت استراتژیک به روز شده ارزش خود را کاهش داد، سهام اوبر در پی به‌روزرسانی درآمد خود به شدت افزایش یافته است.

در اینجا دلیلی است که سرمایه گذاران Uber نتایج درآمد سه ماهه اول آن را تشویق می کنند

با توجه به مقایسه سخت با Uber پس از گزارش درآمد سه ماهه اول هر دو شرکت، می‌توانید استدلال کنید که Lyft برای تغییر دادن فعالیت‌های خود بیش از حد منتظر ماند. اما Lyft اکنون روش جدیدی را در پیش گرفته است که ما باید آن را درک کنیم.

در حالی که اوبر و لیفت از جمله شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های مبتنی بر تقاضا در بازار ایالات متحده هستند، استارت‌آپ‌های بی‌شماری در نیم دهه گذشته سعی کرده‌اند از مدل‌های مشابه برای ایجاد کسب‌وکار برای خود استفاده کنند. بنابراین، همان‌طور که اوبر و لیفت انجام می‌دهند، شاید استارت‌آپ‌های بازمانده‌ای که سعی در تقلید صعود شهاب‌ساختی خود داشتند، همین‌طور باشند.

صبح امروز جمعه ما نتایج Q1 و راهنمای Q2 Lyft را تجزیه و تحلیل می‌کنیم، که دومی را در چارچوب انتخاب‌های استراتژیک آن در حال حرکت به جلو قرار می‌دهیم. قابل ذکر است که بسیاری از کارهایی که Lyft انجام می دهد وجود دارد که به طور منظم در سایر انتخاب های شرکتی که اخیراً دیده ایم، لانه می کند. بسیاری دیگر از شرکت‌های فعال در زمینه فناوری و فناوری به دنبال کاهش تعداد کارمندان، حذف لایه‌های مدیریتی و ارتقای تمرکز محصولات خود هستند. از این منظر، Lyft بخشی از یک روند بزرگتر است. بیایید ببینیم که این انتخاب‌ها چگونه با محصولات آینده و انتخاب‌های قیمت‌گذاری مطابقت دارند.

واکنش سرد سرمایه گذار استراتژی جدید Lyft توسط Anna Heim که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود را مختل می کند.