وب سایت سازنده تلفن بدون کد Universe تم های جدید ، ویژگی های بلوک و موارد دیگر-TechCrunch را راه اندازی می کند

پلتفرم ساخت وب سایت موبایل Universe به روزرسانی جدیدی را راه اندازی کرده است که کنترل های خلاقانه پیشرفته ، تم های پیشرفته ، ویژگی های بلوک و موارد دیگر را به وب سایت مبتنی بر شبکه ارائه می دهد. Universe به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به کد نویسی ، یک سایت سفارشی ایجاد کنند یا یک فروشگاه تجارت الکترونیکی را مستقیماً از طریق تلفن همراه از طریق یک شبکه شبکه ساده باز کنند. به روز رسانی جدید ، GRID System II ، با هدف ساده سازی فرایندهای کدگذاری قبلی به صورت حرکات بصری انجام می شود تا روند ایجاد وب سایت آسان تر شود.

“چیزی که Universe را خاص می کند سیستم شبکه است و آنچه ما امروز اعلام می کنیم ارتقاء بزرگ آن سیستم شبکه است. جوزف کوهن ، مدیرعامل و بنیانگذار Universe ، در مصاحبه ای با TechCrunch به افراد اجازه می دهد تا کارهای بیشتری را بدون هیچ گونه دانش فنی انجام دهند.

فرایند ایجاد وب سایت بر اساس بلوک های ساختمانی ساده است که در آن پلت فرم شبکه گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند محتوا را در آن قرار دهند. این به روز رسانی جدید ، کنترل های خلاقانه ای را با رابط گرافیکی بهبودیافته به ارمغان می آورد ، که به شما امکان می دهد در اطراف فاصله بلوک در شبکه ، کنترل اطراف پد بلوک را در شبکه انجام دهید. کوهن اظهار داشت که کاربران در حال حاضر قادر به تراکم شبکه هستند و می توانند تا هفت ستون عرض داشته باشند. رابط کاربری جدید همچنین شامل ابزارهای انتخاب رنگ پیشرفته است.

علاوه بر این ، کاربران Universe هم اکنون می توانند از بین 30 موضوع جدید برای سایت خود انتخاب کرده یا خود را ایجاد کنند. قبل از افزودن تم ها ، هر بلوک به صورت مستقل به صورت موردی طراحی می شد. اکنون با معرفی تم ها ، کاربران می توانند عناصر طراحی سازگار را در فونت ها ، پس زمینه صفحه و رنگ دکمه ها اعمال کنند. موضوعات برای همه سطوح سایت های کاربران ، از جمله متن ، پس زمینه ، سرفصل ها و رنگ ها اعمال می شود.

“ما 30 موضوع شگفت انگیز ایجاد کرده ایم که می توانید در کل سایت خود اعمال کنید. شما همچنین می توانید وارد شوید و طرح مورد نظر خود را از ابتدا ایجاد کنید. شما می توانید هر کدام از مواردی را که به شما می دهیم مطابقت داده یا سفارشی کنید. و هر تغییری که ایجاد کنید در کل سایت شما قابل اجرا خواهد بود. این اساساً راهی برای تغییر همه سبک ها در کل سایت به صورت بصری و آسان برای استفاده است. “کوهن اظهار داشت.

کاربران همچنین می توانند به سبک های متنی جدید دسترسی داشته باشند که به آنها اجازه می دهد متن را به عنوان عنوان ، زیرنویس ، زیرنویس و موارد دیگر طبقه بندی کنند. این شرکت اشاره می کند که کاربران می توانند از نشانگر عنوان برای افزایش SEO و افزایش دسترسی به سایت های خود استفاده کنند.

به روزرسانی جدید همچنین ویژگی لایه های جدیدی را معرفی می کند که به کاربران اجازه می دهد بلوک ها را روی هم قرار دهند. پیش از این ، سازندگان نمی توانستند دو بلوک مانند بلوک تصویر و بلوک متن را روی هم قرار دهند. با این ویژگی لایه های جدید ، به کاربران آزادی بیشتری در طراحی وب سایت داده می شود.

Universe همچنین یک ویژگی بلوک شبکه جدید را راه اندازی کرده است که به سازندگان اجازه می دهد بلوک های مختلف را در یک زیر شبکه برای ایجاد یک خوشه ترکیب کنند. این اساساً به شما امکان می دهد یک بلوک به سایت خود اضافه کنید که یک شبکه دیگر در آن بلوک ایجاد می کند ، که می تواند برای افزودن مواردی مانند گالری عکس استفاده شود. بلوک های شبکه اجازه می دهد تا ترتیبات بلوک دقیق بر روی شبکه قرار گیرد. سپس شبکه فرعی را می توان به هر مکانی در صفحه کشید.

اگرچه برخی ممکن است Universe را رقیب سایر ابزارهای محبوب ایجاد وب سایت مانند Shopify و Wix بدانند ، اما کوهن می گوید Universe کاملاً متفاوت است.

اعتبار تصویر: کائنات

“ما یک رابط جدید به نام grid اختراع کردیم که اساساً به شخصی که تکنیکی یا طراح حرفه ای نیست اجازه می دهد یک وب سایت کاملاً سفارشی ایجاد کند. سیستم های دیگری مانند Squarespace ، Shopify ، Weebly و Wix وجود دارد ، اما اینها سازندگان وب سایت هایی هستند که مبتنی بر دسکتاپ و قالب هستند. جهان بر اساس الگو نیست ، ما الگوهای موجود داریم اما یک سیستم مبتنی بر الگو نیست. این توسط الگوها محدود نمی شود ، بنابراین شبکه خود رابط ما برای ایجاد است. “

از نظر استفاده ، کوهن خاطرنشان کرد که جهان در بین همه گیری کووید -19 تعداد کاربران را افزایش داده است زیرا بسیاری از افراد مشاغل جدیدی را شروع کرده اند و به دنبال ایجاد وب سایت هستند. در اوایل همه گیری ، Universe این امکان را برای کاربران فراهم کرد تا محصولات خود را در سایت های خود بفروشند و ارسال کنند. در نتیجه ، کاربران ملزم به ثبت نام در ابزار تجارت الکترونیک شخص ثالث ، مانند Shopify نیستند.

از زمان شروع همه گیری ، تجارت ما در یک سال و نیم گذشته واقعاً پیشرفت کرده است. کوهن خاطرنشان کرد: از نظر رشد کلی ، ما از نظر تعداد سایتهای فعال ایجاد شده تقریباً 10 برابر کسب و کار داریم.

علاوه بر این ، کوهن خاطرنشان کرد که Universe شاهد افزایش کاربران جامعه تأثیرگذار بوده است که خواهان سایت “پیوند در بیو” هستند ، که در اصل یک URL در انتهای بیوگرافی مشخصات اینستاگرام است که کاربران را به وب سایت خارج از اینستاگرام هدایت می کند. سایت هدایت شده اغلب برای فروش محصولات ، پیوند به سایر حساب های رسانه های اجتماعی ، نمایش نمونه کارها و موارد دیگر استفاده می شود. کوهن گفت که 40 درصد از سایتهای ایجاد شده در Universe به منظور “پیوند در بیو” هستند و این نوع سایتها بزرگترین حوزه های تجاری جهان هستند ، علاوه بر تجارت.

کوهن می گوید که Universe در حال حاضر صدها هزار سایت فعال دارد و این شرکت قصد دارد در آینده با توسعه این پلتفرم ، به روزرسانی های بیشتری را برای مصرف کنندگان راه اندازی کند.

“با این به روز رسانی ، ما در حال جهش به جلو هستیم اما به تکرار این سیستم شبکه برای دهه ها ادامه می دهیم و در زمان کامل ، هر آنچه در اینترنت ممکن است با سیستم شبکه ما امکان پذیر است. این شامل عناصر خلاق اصلی اما همچنین قابلیت های تجاری در زمینه ایجاد یک کسب و کار است. “کوهن اظهار داشت.